پس از 6 هفته از بسته شدن لاگونا بیچ برای بازگشایی سواحل در روزهای هفته صبح

لاگونا بیچ خواهد بازگشایی سواحل شهرستان برای چند ساعت در هفته صبح آغاز و تا روز دوشنبه اجازه می دهد فعالیت های

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399

لاگونا بیچ خواهد بازگشایی سواحل شهرستان برای چند ساعت در هفته صبح آغاز و تا روز دوشنبه اجازه می دهد فعالیت های آب و راه رفتن و یا دویدن در امتداد ساحل.

در لاگونا بیچ شهرستان شورا رای به اتفاق آرا در نشست عصر سه شنبه به تصویب بازگشایی سواحل شهر از 6 تا 10 صبح دوشنبه تا جمعه. بازدید کننده نمی شود مجاز به حمام افتاب گرفتن و یا سالن را بر روی شن و ماسه. مقامات همچنین بازگشایی مسیرهای پیاده روی شهرستان به غیر از دنباله در پایان آلتا لاگونا بلوار که در گذشته کشیده شده است قابل توجه جمعیت.

"من فکر می کنم باز ما در حال بحث در این است که در حال حرکت در مسیر درست" شهردار Pro Tem استیو Dicterow گفت. "مردم در حفظ و صحبت کردن در مورد سوپاپ. اجازه دهید آن را باز کنید به آرامی و به تدریج و من فکر می کنم اگر ما انجام این کار, ما بهترین شانس اجتناب از یک مشکل واقعی است."

این تصمیم پس از هزاران cooped تا کالیفرنیا همگرا در اورنج کانتی سواحل بیش از آخر هفته در میان منطقه اولین موج گرما از سال و پس از بیش از یک ماه از اقامت در خانه سفارشات به منظور جلوگیری از گسترش coronavirus.

تبلیغات

هر چند لاگونا سواحل بسته شد آخر هفته گذشته چندین جنوبی لاگونا ساکنان صحبت کرد که در نشست روز سه شنبه مطرح شده موضوع را با گروهی از بازدید کنندگان که فرود در شهرستان-اداره سواحل در شهرستان. این نیز یک موضوع در شهرهای دیگر مانند ساحل نیوپورت و هانتینگتون بیچ که در آن شن و ماسه باقی می ماند باز برای دسترسی عمومی.

پس از شهرستانهای مجاور را به طور کامل بسته خود را در سواحل اورنج کانتی بوده است هولناک با مردم از لس آنجلس و سن دیگو شهرستان و امپراتوری درون مرزی شهرستان سرپرست لیزا بارتلت گفت: در هفته گذشته.

"هنگامی که شما یک نگاهی به مردمی که در حال پایین آمدن آنها نه تنها پیوستن به امن تر-در-خانه سیاست در جوامع خود آنها و نه حتی ماندن در خود استان ها," او گفت:.

تبلیغات

لاگونا بیچ شهردار باب واندن تا به حال به دنبال جلوگیری از ازدحام بازدیدکنندگان در شهر خود را زمانی که او خواسته اورنج کانتی هیئت ناظران هفته گذشته به نزدیک سواحل شهرستان در پیشبرد گرم آب و هوا. هیئت مدیره تصمیم به ترک سواحل باز با محدودیت های پارکینگ.

با وجود کاهش پارکینگ هزاران نفر جمع شده بودند در امتداد سواحل شهرستان در طول تعطیلات آخر هفته باعث خشم برخی از ساکنان ساحلی.

کارل Chicka که زندگی در غرب ساحل نیوپورت وجود دارد گفت: یک "خط conga" از اتومبیل در محله خود و fistfights نزدیک به شکست به عنوان اتومبیل های جامعی فضاهای.

تبلیغات

"شما حس مقید کردن خشم در افرادی که به دنبال پارکینگ و گردان به معنای واقعی کلمه برای ساعت," او گفت:. "این بسیار تهاجمی حس انرژی است."

رهبران شهر در ساحل نیوپورت بحث بسته شدن خود را از سواحل در دیدار سه شنبه شب. اما پس از ساعت ها بحث شورا تصمیم گرفت در برابر آن است.

اما بازدید کننده را پیدا خواهد کرد حتی کمتر پارکینگ و بیشتر پلیس و نجات غریق حضور در نیوپورت بیچ. شهردار خواهد اونیل گفت: این شهرستان نیاز به گرفتن بیشتر آموزشی و اجرای فرصت های اما "ما واقعا می تواند اعتماد اکثریت قریب به اتفاق مردم به انجام کار درست است."

"ما به وضوح به یادآوری برخی از مردم را به انجام کار درست و برای افرادی که نمی خواهید به انجام کار درست, سپس آنها باید آشنا با ما نیوپورت بیچ, اداره پلیس," او گفت:.

تبلیغات

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom روز دوشنبه با انتقاد کالیفرنیا که به مبارزه طلبیده ایالت اقامت در خانه نظم و رنگی به سواحل بیش از آخر هفته. او قول داد برای افزایش ایالت اجرای دستور در صورت لزوم.

"این ویروس نیست نگاهی به تعطیلات آخر هفته خاموش" Newsom گفت. "تنها چیزی که ما را به عقب است مردم توقف به عمل فاصله فیزیکی و اجتماعی مناسب فاصله. این تنها چیزی است که رفتن به کم کردن سرعت توانایی ما برای بازگشایی این اقتصاد است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن