دوربین می تواند رول در هالیوود دوباره

بزرگنمایی این تصویر پوستر برای فیلم های آینده نمایش داده می شود در خالی راهرو در یک فیلم تئاتر مجتمع

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

پوستر برای فیلم های آینده نمایش داده می شود در خالی راهرو در یک فیلم تئاتر مجتمع در بربنک کالیفرنیا. فیلم و تلویزیون تولید در هالیوود اجازه داده شد به سر از جمعه. کریس Pizzello/تالار گفتگو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کریس Pizzello/تالار گفتگو/AP

دوربین های یک بار دیگر مجاز به رول در لس آنجلس از امروز شروع ماه پس از coronavirus همه گیر تعطیل هالیوود است. دولت و مقامات شهرستان به چراغ سبز برای فیلم و تلویزیون تولید به سر به عنوان طولانی به عنوان آنها به دنبال جدید بهداشت و پروتکل های ایمنی.

فراتر از اجتماعی فاصله در صورت پوشش و COVID-19 تست تنها ضروری بازیگران و خدمه مجاز در تنظیم و در محل تحت قوانین جدید صادر شده توسط لس آنجلس وزارت بهداشت. این بدان معناست که برای تولیدات در لس آنجلس مجموعه ها و غرفه ها باید ضد عفونی بازیگران باید شستن دست و "بود که سکوت به عنوان امکان پذیر است برای جلوگیری از گسترش قطرات از طریق صحبت کردن است." وجود خواهد داشت هیچ هنر و صنعت خدمات بوفه و صحنه های مبارزه و "صحنه های صمیمی" شوند.

علاوه بر این بازیگران و خدمه نیاز به کار در "مناطق" تحت نظارت بهداشت و ایمنی کارکنان با توجه به جدید COVID-19 دستورالعمل های نوشته شده به طور مشترک توسط صفحه نمایش انجمن صنفی بازیگران-آمریکایی فدراسیون رادیو و تلویزیون, هنرمندان, مدیران انجمن از امریکا و اتحادیه بین المللی تئاتر مرحله کارکنان بین المللی اخوان المسلمین از Teamsters و اساسی صنایع دستی اتحادیه های کارگری. آخرین COVID-19 دستورالعمل های ایمنی منتشر شده امروز هستند حتی بیشتر از صنعت گسترده پروتکل "کاغذ سفید" آنها فرستاده شده به استانداران در نیویورک و کالیفرنیا و کشورهای دیگر.

"مردم هر دو هیجان زده و عصبی در مورد بازگشت به کار" می گوید: Duncan Crabtree-ایرلند SAG-AFTRA را افسر ارشد عامل و مشاور عمومی. او همچنین سران اتحادیه ایمنی و صنعت بازگشایی ابتکار. "در حال خروج از محل کار تا به حال تاثیر بسیار زیادی بر روی بسیاری از افراد در این صنعت است. اما مردم نمی خواهند به بازگشت به کار اگر آن را ممکن است هزینه آنها زندگی خود را."

Crabtree-ایرلند گفت: پروتکل های تایید شده اند توسط اپیدیولوژی مشورت با اتحادیه ها و تست مکرر برای این ویروس بسیار مهم است. "است که باید به راحتی نه تنها به بازیگران و خدمه وجود دارد که در مجموعه" او گفت:, NPR "اما همچنین به تولید کنندگان که مراقبت در مورد نگه داشتن افرادی که برای آنها کار امن و مراقبت های مورد اطمینان تولید خود را ندارد به نام به توقف درست در وسط به دلیل شیوع کروناویروس."

در حالی که بسیاری از شرکت های تولید مشتاق به شروع به کار FilmLA شهر و شهرستان این فیلم کار نمی خواهد شروع به پذیرش برنامه های کاربردی برای محل مجوز در لس آنجلس تا دوشنبه.این گروه رئیس جمهور پل Audley می گوید: مجوز نیاز به تایید شود بنابراین soonest هر در محل فیلمبرداری می تواند اتفاق می افتد این است که شاید بعد پنج شنبه و یا جمعه.

"دو صد و پنجاه هزار نفر شاغل به کار در این صنعت می خواهید به بازگشت به کار" او گفت: NPR. "و ما در حال اضطراب به عقب بر گردیم به گرفتن همه آنها را به کار به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

قبل از خاموش شدن FilmLA شد صدور 1,300 مجوز در هر ماه است.

در طول خاموش کردن Audley می گوید وجود دارد گزارش می دهد که برخی از فیلمسازان مشغول به کار به طور غیر قانونی در محل.

"من آگاه هستم از کسی که در تلاش بود برای انجام یک مستند در مورد چگونه به با خیال راحت فیلم در طول COVID-19 است که مرتب کردن بر اساس از تقریبا خنده دار است که آنها را دنبال نمی کند این روند را به فیلم" او گفت:.

در طول چند ماه گذشته, فیلم و TV productions تا به حال برای دریافت خلاق در حالی که پناه در محل. اواخر شب نشان می دهد بحث میزبان و بازیگران "شنبه شب زنده" فیلم برداری خود را در خانه با مدیران و سردبیران و تهیه کنندگان کار از راه دور. برخی از تولید انیمیشن قادر به ادامه کار از راه دور. در حال حاضر تیراندازی کوتاه-چرخش تبلیغات ممکن است برای اولین بار live-action محصولات را از سر گرفت.

Kerstin Emhoff رئیس جمهور Prettybird می گوید او تولید شرکت قادر به کار از راه دور در سراسر همه گیر خاموش شدن در یک مستند دیجیتال سری و تبلیغات (از جمله یکی برای بارگذاری). او می گوید که آنها در حال تنظیم برای شروع فیلمبرداری یک آبجو تجاری در سان فرانسیسکو هفته آینده. "ما می خواهیم به نگه داشتن کار در کالیفرنیا به جای رفتن به استرالیا که در آن شما می دانید همه این است که قادر به شلیک" او می گوید.

Emhoff می گوید گرفتن پوشش بیمه جدید خواهد بود یک چالش برای تولید کنندگان. بنابراین سازماندهی بازیگران و خدمه به کار در گروه های کوچک. "به عنوان تولید کنندگان ما عشق تلاش برای مقابله با مشکلاتی مانند این و ما آن را کشف," او می گوید. "اما آره, آن را برای رفتن به کندتر از آنجا که شما نمی توانید همه کار همه در یک بار. اما ما یک انتخاب نیست. ما باید به این کار می کنند."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن