اتحادیه اروپا انتقاد چین بیش از هنگ کنگ اما هیچ اقدام برنامه ریزی شده

بروکسل - اتحادیه اروپا انتقاد چین روز جمعه برای اعمال کنترل بیشتر بر هنگ کنگ و پیشنهاد این حرکت را بر چین و ات

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399

بروکسل - اتحادیه اروپا انتقاد چین روز جمعه برای اعمال کنترل بیشتر بر هنگ کنگ و پیشنهاد این حرکت را بر چین و اتحادیه اروپا روابط اما 27 کشور بلوک حکومت در نظر گرفتن هر گونه اقدام علیه آن شریک تجاری بزرگ.

این انتقاد پس از نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا در وزن نیاز به یک سخت تر سیاست در چین است که متهم به تلاش برای نفوذ در مقامات اروپایی در برابر آسیب های بالقوه به کسب و کار و روابط بین آسیایی اقتصادی غول پیکر و بزرگترین بلوک تجاری.

عضو اتحادیه اروپا سازمان ملل اغلب تقسیم در رویکرد خود را به چین اما پکن اعمال امنیت ملی قانون در هنگ کنگ — یک خاک چینی که قرار است به درجه بالایی از خودمختاری تحت "یک کشور دو سیستم" چارچوب — به نظر می رسد گالوانیزه آنها.

"ما ابراز نگرانی در اقدامات انجام شده توسط چین" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جوزپ Borrell گفت: پس از ریاست تصویری نشست وزرای خارجه. "این خطرات به طور جدی تضعیف می کند "یک کشور و دو سیستم' اصل و درجه بالایی از استقلال این منطقه ویژه اداری هنگ کنگ است."

Borrell به خبرنگاران گفت: "ما روابط با چین بر اساس احترام متقابل و اعتماد است. من می خواهم به تاکید این - احترام و اعتماد - اما این تصمیم به این تماس به سوال است."

امنیت ملی قانون مصوب در پکن می تواند به شدت محدود کردن مخالفان فعالیت های سیاسی و جامعه مدنی در هنگ کنگ که در آن دموکراسی مخالفت می بیند این حرکت به عنوان یک حمله در خاک استقلال.

ایالات متحده به نام چین را به عقب نشینی در امنیت قانون است. دولت انگلیس هشدار داد که این امر تمدید ویزا و احتمالا ارائه یک مسیر به شهروندی برای برخی از دارندگان گذرنامه از هنگ کنگ.

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas گفت که "هنگ کنگ درجه بالایی از استقلال نمی تواند تضعیف شود. ما انتظار داریم که این آزادی ها و حقوق برای شهروندان به محافظت از طریق قانون اساسی و "یک کشور و دو سیستم' اصل است."

پرسیده شد که چه اقدام اتحادیه اروپا ممکن است را آماده و اینکه آیا تحریم ها مورد بحث قرار گرفت Borrell گفت: "تنها یک کشور وجود دارد ساخته شده است که اشاره به موضوع تحریم ها. من فکر نمی کنم که تحریم ها راه را برای حل و فصل مشکلات ما با چین است."

او گفت: بلوک "ادامه خواهد داد و در تلاش برای تحت فشار قرار دادن مقامات چینی" را به آنها آگاه باشید که سرکوب در هنگ کنگ "را بر راه ما در برخورد با برخی از مسائل مربوط به منافع متقابل اما هیچ چیز وجود دارد بیشتر در دستور کار است."

Borrell توصیف جمعه جلسه به عنوان "طوفان مغزی" در سیاست چین و تا حدودی آماده سازی برای اتحادیه اروپا-چین در نشست برنامه ریزی شده را در شهر لایپزیگ در ماه سپتامبر اگر وضعیت بیماری همه گیر کوروناویروس اجازه می دهد تا.

او در توصیف این کشور به عنوان "یک رقیب یک شریک متحد, رقیب, همه چیز در همان زمان پس از آن یک رابطه پیچیده است که نمی توان کاهش می یابد به بعد واحد."

در هفته های اخیر Borrell مجبور شده است دو بار به انکار است که این سرویس اقدام خارجی — اتحادیه اروپا معادل خارجه —اتحاد متمایل به چین فشار آب پایین یک گزارش جعلی اخبار مرتبط با کروناویروس و یک روزنامه op-ed اشاره به ریشه های بیماری در ووهان.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

دیوید رو به افزایش در برلین کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب