چگونه به درستی استفاده از لینک غیر مستقیم ساختمان

[ad_1] آیا شما تا کنون شنیده ام از لینک غیر مستقیم ساختمان ؟ آنچه شما باید بدانید در مورد لینک غیر مستقیم ساخ

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
[ad_1]

آیا شما تا کنون شنیده ام از لینک غیر مستقیم ساختمان ؟ آنچه شما باید بدانید در مورد لینک غیر مستقیم ساختمان است که بسیاری از مردم در حال استفاده است که در حال حاضر روز و در نتیجه آن است که غیر معمول نیست برای دیدن مردم با استفاده از این پیوند ساختمان روش برای وب سایت خود را. آنچه شما نیاز به درک این است که لینک غیر مستقیم ساختمان است که در آن شما ساخت لینک به یک صفحه لینک خود را بر روی آن است که بخشی از یک بزرگتر سایت. به طور معمول این وب سایت Blogger.com, WordPress.com, EzineArticles.com و Squidoo.com. همه اینها بزرگ وب سایت های بزرگ است که شما می توانید لینک بدون گرفتن نگاه مانند شما spammer.

حال که شما می دانید که در آن صفحات اصلی هستند و در حال حاضر وقت آن است که به شما نشان می دهد چه اقداماتی را به منظور ساخت بک لینک به صفحات وب این. اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است مطمئن شوید که لینک شما نمایش راست به دلیل شما می خواهید به استفاده از متن لنگر را به عنوان راه خود را از حرکت موتورهای جستجو و اگر شما در حال اتصال به یک صفحه ای که لینک به وب سایت خود را تحت لنگر متن "اینجا کلیک کنید" سپس شما هیچ سود از این روش.

که در آن برای پیدا کردن بک لینک غیر مستقیم

بوک مارک های اجتماعی - Social bookmarks احتمالا یکی از ساده ترین راه برای دریافت سریع بک لینک و بهترین بخش این است که آنها بسیار آسان برای انجام. وجود دارد دو راه برای دریافت لینک از سایت های اجتماعی فیس بوک قرار دادن لینک در وجود خودتان و یا شما می توانید استخدام کسی برای انجام آن است. توصیه من خواهد بود به استفاده از تعداد کمی بزرگتر اجتماعی bookmarkers که راه آن وجود دارد می شود به بزرگترین مقدار از مردم است.

دایرکتوری مقاله - محل های مورد علاقه من برای دریافت لینک از دایرکتوری ها مقاله است اما آنچه اکثر مردم نمی مانند این است که آنها را مجبور به نوشتن تمام مقالات ، من می دانم که این ممکن است کمی بیش از حد کار می کنند اما حقیقت این است که هنگامی که شما یک مقاله منتشر شده در آن می تواند در ترافیک بیشتر و بیشتر.

سایت دایرکتوری - یکی دیگر از چیزی است که شما می توانید انجام دهید این است که استفاده از یک وب سایت دایرکتوری. بهترین قسمت در مورد یک سایت دایرکتوری است که همه شما باید انجام دهید این است که قرار دادن لینک وب سایت که شما می خواهید برای ارسال یک لینک و پس از آن به شما ضربه ارسال کنید. فقط می دانم که وجود دارد بسیاری از این وجود دارد بنابراین مطمئن شوید که شما دریافت می کنید به همه آنها را.

اگر شما می توانید به اندازه کافی خوب لینک صفحه و سپس شما خواهد بود قادر به جذب ترافیک به آن و شانس شما در گرفتن ترافیک که از طریق کلیک به سایت شما خواهد بود بسیار بالاتر است. لینک غیر مستقیم به روند ساخت و ساز ممکن است به نظر می رسد کمی عجیب و غریب به شما در ابتدا اما فقط می دانم که پس از یک ماه پس از استفاده از این شما یک پرش بزرگ در میزان ترافیک سایت خود را گرفتن است. آخرین چیزی که من می خواهم به مطمئن شوید که شما می دانید این است که ساختمان از طریق لینک دایرکتوری ها مقاله را در حالی که و اگر شما هم از آن بزرگ است اما اکثر مردم نمی کنند.

[ad_2]
آخرین مطالب