نتانیاهو قصد دارد به ضمیمه بخش هایی از کرانه باختری است. بسیاری از اسرائیلی مهاجران می خواهید آن را تمام

بزرگنمایی این تصویر پرچم فلسطین امواج در ورودی شمالی به شهر رام الله در کرانه که کار ساخت و ساز را د

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

پرچم فلسطین امواج در ورودی شمالی به شهر رام الله در کرانه که کار ساخت و ساز را در اسرائیل حل و فصل نشین "بیت ال" در پس زمینه. اسرائیل در نظر دارد به ضمیمه شهرک غرب بانک و دره اردن به عنوان پیشنهاد شده توسط رئیس جمهور تهمت با گام های اولیه میله میله برای شروع ژوئیه 1. عباس Momani/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
عباس Momani/خبرگزاری گتی ایماژ

آخرین بار دیوید دویچ بازدید از آرامگاه حضرت ابراهیم در کرانه آن بود که از خدا می خواهیم او را به درمان سرطان است. در حال حاضر در بهبودی این 33 ساله اسرائیلی مهاجر و مؤمن یهودی به رهبری بازگشت به حرم این هفته در یک ماموریت جدید است.

"من قصد دارم به دعا که تهمت لغو طرح" گفت: Deutsch, به عنوان او منتظر به دردسر سوار در کرانه ایستگاه اتوبوس.

مذهبی و مهاجران یهودی مانند دویچ در حال نصب غیر منتظره آواز مخالف به عنوان نخست وزیر بنیامین نتانیاهو آماده به اجرای یکی از احکام رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن طرح برای حل نزاع اسرائیلی-فلسطینی — الحاق بخش هایی از کرانه.

بزرگنمایی این تصویر

David Deutsch, 33, در کرانه مهاجر اتوبوس در راه خود را به یک مذهبی حرم به دعا برای رئیس جمهور تهمت به لغو طرح خود را برای اسرائیل به ضمیمه حدود 30 درصد از کرانه باختری و بقیه را به صورت بالقوه فلسطینی کنترل. دانیل Shroff/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دانیل Shroff/NPR

مغلوب ساختن پیشی جستن طرح پرده در کاخ سفید در ماه ژانویه با عنوان "صلح برای رفاه: یک چشم انداز برای بهبود زندگی فلسطینی ها و اسرائیلی مردم است." آن را می دهد اسرائیل چراغ سبز به ضمیمه حدود 30 درصد از خاک که در اسرائیل دستگیر شده در سال 1967 در جنگ شش روزه. آن را 70 درصد باقی مانده برای فلسطینی ها برای ایجاد برخی از استقلال اما نه به طور کامل یک دولت مستقل با یک ارتش و یا کنترل بر مرزها و حریم هوایی. رهبران فلسطینی رد تهمت برنامه است.

"ما در حال آماده به رسمیت شناختن اسرائیل اقدامات برای گسترش حاکمیت اسرائیل و استفاده از قانون اسرائیل به مناطقی از کرانه باختری که چشم انداز پیش بینی به عنوان بخشی از دولت اسرائیل گفت:" یک مقام کاخ سفید صحبت خواست نامش فاش نشود در بیانیه ای به NPR. در بورس رسمی گفت: اسرائیل نیاز به یخ حل و فصل فعالیت برای چهار سال در مناطق ایالات متحده طرح خود را کنار بگذارند برای فلسطینی ها و توافق به مذاکرات صلح.

در حال حاضر که رئیس جمهور آمریکا برای اولین بار علنا به حمایت الحاق نتانیاهو قول داده است برای به دست گرفتن آنچه که او خواستار یک "فرصت تاریخی" برای ایجاد حاکمیت در کرانه باختری است. نتانیاهو تنظیم کرده ژوئیه 1 به عنوان تاریخ مورد نظر برای اعلام. او می تواند به صورت محدود پنجره فرصت: Presumptive دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن مخالف الحاق, که به طور بالقوه قرار داده و نتانیاهو در یک دوره برخورد با دولت جدید.

بیش از نیم قرن اخیر از 450.000 اسرائیل مهاجران را در خانه ساخته شده در قلمرو یک عمل بسیاری از کشورهای خیال غیر قانونی است. مذهبی مهاجران به مدت طولانی از تبدیل شدن اسرائیل به اشغال نظامی دائم حاکمیت بر سرزمین مقدس از رود اردن تا دریای مدیترانه است.

بسیاری از مهاجران یهودی مانند دویچ نگرانی در مورد 70 درصد از خاک است که تهمت را کنار بگذارند برای فلسطینی ها. بهتر است به ضمیمه چیزی در حال حاضر مهاجر فعالان استدلال می کنند و ادعا می کنند که کل قلمرو بعد.

هفده ساله Shira Vahav همچنین مسافرت مفتی در کرانه گفت که او و دوستان او در حال برنامه ریزی برای احداث یک فصل جدید پاسگاه در بانک غرب به پیچیده هر گونه تلاش برای حک کردن یک دولت فلسطینی.

بزرگنمایی این تصویر

"خطر تقسیم زمین نزدیک است" می خواند عبری پوستر گچ بری در نزدیکی کرانه ایستگاه اتوبوس. برخی از مهاجران یهودی که به مدت طولانی از تبدیل شدن اسرائیل به اشغال نظامی دائم حاکمیت بر سرزمین مقدس در حال نصب غیر منتظره علیه نتانیاهو الحاق طرح است. این طرح را در مناطق فلسطینی به ایجاد برخی از استقلال. دانیل Shroff/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دانیل Shroff/NPR

"خطر تقسیم زمین نزدیک است" می خواند یکی از عبری پوستر گچ بری در حدود عمده هر بانک غرب تقاطع.

"یهودیان از خواب بیدار شوید!" داد زدم تظاهر به یک تصادف تعقیب درهم bullhorn در ورودی غربی به اورشلیم یکشنبه در جریان اعتراض های مذهبی یهودیان است.

اگر چه نتانیاهو الحاق تعهد بود که سنگ بنای خود را از انتخاب مجدد کمپین معلوم نیست اگر او را دنبال کنید از طریق.

شهردار ادد Revivi از افرات حل و فصل مانند دیگر جناح راست متحدان نخست وزیر پشتیبانی از الحاق جزئی در حال حاضر. Revivi می گوید نخست وزیر متعهد به آن است اما در مواجهه با موانع. Revivi است در تماس منظم با ایالات متحده و مقامات اسرائیلی بر این موضوع است.

"این ممکن است که آمریکایی ها نمی توان به طور کامل درگیر در آن به دلیل مسائل که آمده اند تا در امریکا خود را که نیاز به توجه رئیس جمهور و دولت" Revivi گفت: با اشاره به کروناویروس همه گیر و ضد نژادپرستی تظاهرات.

بزرگنمایی این تصویر

"یک دولت فلسطینی است که یک فاجعه برای اسرائیل" می خواند پوستر در ژوئن 14, اعتراض مذهبی یهودی در اسرائیل در یکی از ورودی ها به بیت المقدس. سامی Sockol/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سامی Sockol/NPR

"ممکن است آن را [به تعویق افتاد] به دلیل مخالفت اسرائیل ائتلاف" او اضافه شده است. جناح راست آمریکا با تشکیل یک ائتلاف حاکم با میانه Benny Gantz که اعتقاد بر این است که به مخالفت با الحاق یک طرفه حرکت می کند که بخشی از مجموعه وسیع تری از ابتکار صلح با فلسطینی ها است. Revivi معتقد است مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می خواهد Gantz توافق برای هر اسرائیل اعلام حاکمیت در کرانه باختری است.

نخست وزیر خود گفت: الحاق ممکن است در مراحل با توجه به سابق مقامات امنیتی اسرائیل که با او ملاقات کرد دوشنبه. او در حال حاضر مذاکره با Gantz برای رسیدن به یک توافق پس از مذاکرات با واسطه توسط سفیر ایالات متحده در این هفته ارائه چهار الحاق گزینه های مختلف از 30 درصد به درصد بسیار کمی از کرانه رسانه های اسرائیل به طور گسترده ای گزارش شده است.

مخالفان از مغلوب ساختن پیشی جستن-نتانیاهو طرح تا حد زیادی غرق صدای هواداران است. در کنار جناح راست مهاجران که ترس جزئی الحاق وجود دارد هزاران نفر از افسران اسرائیلی که تبدیل به یک ضد الحاق تجمع در تل آویو در این ماه. پیشین مقامات امنیتی اسرائیل را خریداری تبلیغات در بیلبوردهای بزرگراه ها هشدار از خطرات امنیتی مرتبط با الحاق.

اروپایی و عرب نمایندگان باید به دادگاه تجدید نظر به اسرائیل منافع این استدلال که ضمیمه قلمرو می تواند لرزش کشور اتحاد با اروپا و کشورهای عربی و منجر به ناآرامی.

یک گروه از سازمان ملل متحد وابسته به گزارشگران ویژه و کارشناسان در این هفته گفت که الحاق را به مقدار آنچه از آن به نام "قرن 21 آپارتاید است." آنها گفت: الحاق خواهد "نقض سنگ بنای اصل حقوق بین الملل" در برابر دستیابی به قلمرو زور و سیمان یک واقعیت کنونی نابرابر حقوق فلسطینی ها توسط اسرائیل کنترل. مقامات فلسطینی می گویند آن را به پایان هر گونه شانس از سرگیری مذاکرات صلح.

به عنوان بین المللی مخالفت کرده است نصب شده, نظر سنجی های عمومی نشان می دهد اسرائیل حمایت کاهش یافته است. اسرائیل دموکراسی موسسه نظرسنجی در اواخر ماه مه در بر داشت 50% پشتیبانی برای این ادعا اسرائیل حاکمیت بر بخش هایی از کرانه باختری است. یک بررسی منتشر شده در این هفته توسط جروزالم پست روزنامه تنها 27% پشتیبانی از زمانی که به پاسخ دهندگان خواسته شد در نظر گرفتن یک op-ed توسط امارات متحده عربی دیپلمات هشدار داد که الحاق خواهد upend اسرائیل آرمان برای بهبود روابط با کشورهای عربی.

در حالی که نتانیاهو در جولای 1 تاریخ مورد نظر است که به سرعت نزدیک شدن به اسرائیل است و در تاریکی در مورد نیت خود را. به عنوان تامار هرمان افکار عمومی تحلیلگر در اسرائیل دموکراسی موسسه قرار داده و آن را "مردم نمی دانند که سرزمین هستند در واقع صحبت در مورد. ... ما نمی دانیم که چگونه جامعه بین المللی در جریان است واکنش نشان می دهند."

"ما نمی دانیم که چه برنامه های مربوط به حقوق فلسطینی های ساکن در این سرزمین" هرمان گفت. "بسیاری از جزئیات هستند و در واقع از دست رفته است."

سردرگمی منعکس شد در یک نمونه از نظر از دو دوجین اسرائیلی ها در کافه ها در بیت المقدس در این هفته است.

"من نمی دانم آنچه در این مورد تمام شده است. من آن را درک نمی کنند" گفت: نائومی لایتنر جرعه جرعه اسپرسو.

مانند بسیاری از diners مصاحبه Aurit سنگ بود در برابر الحاق. "این فقط چسبیده برخی از انگشتان دست در کسی چشم. آن را مختل کل خاورمیانه," او گفت:.

یک حامی بود بوستون بومی و دیرین اسرائیل ساکن خاخام ارتدوکس Betsalel فیلیپ ادواردز.

"ما در حال گرفتن 30 درصد از آنها در حال گرفتن 70 ٪ است. این بهترین معامله آنها gonna get" او گفت:.

اما ادواردز معتقد است که آن را نمی خواهد اسرائیل را از گذشته حرکت می کند. او پیش بینی اسرائیل در نظر گرفتن بیش از 100 درصد از کرانه و گسترش قلمرو خود را عمیق تر به میانه.

"به عنوان یک مذهبی یهودی من اعتقاد دارم که خدا ما را به سرزمین اسرائیل و برخی بعد, تمام راه را به فرات [رودخانه] به عنوان آن را می گوید در کتاب حزقیال," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن