مغلوب ساختن پیشی جستن نگه می دارد انتقاد جهانی رای از طریق پست. اما این کشور انجام نمی دهد که

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در جول

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در جولای 30. یوری Gripas/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
یوری Gripas/گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت و ادعا می کند در مورد اینکه چرا ماه نوامبر انتخابات می تواند خدشه دار و نامشروع منتقل دوباره پنج شنبه و پس از او در راه برگشت به تمایل خود را به طور بالقوه تاخیر در رای گیری.

مغلوب ساختن پیشی جستن به دروغ ادعا کرد که آمریکا ارسال "صدها میلیون نفر از جهانی پست الکترونیکی-در برگه های رای" و همچنین تکرار یک تئوری توطئه در مورد کشورهای خارجی جعل برگه های رای.

"ما در حال ارسال کردن صدها میلیون نفر از جهانی پست الکترونیکی-در برگه های رای" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "به کجا می روند ؟ چه کسی آنها را فرستاده است؟"

مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسید به مرجع کالیفرنیا که تصمیم گرفته است برای ارسال یک ایمیل به رای گیری برای همه دولت بیش از 20 میلیون ثبت نام رای دهندگان پیش از انتخابات ریاست جمهوری. یک تعداد انگشت شماری از کشورها نیز ارسال برگه های رای به همه رای دهندگان ثبت شده اما هیچ متحده ارسال برگه های رای به افرادی که ثبت نام برای رای دادن.

در مغلوب ساختن پیشی جستن به طور مشابه به دروغ ادعا کرد که کالیفرنیا به ارسال برگه های رای به هر کسی "مهم نیست که آنها چه کسانی هستند و یا چگونه آنها وجود دارد." توییتر اضافه شده یک واقعیت-بررسی هشدار به صدای جیر جیر در مدت کوتاهی پس از آن منتشر شد.

تهمت نیز تکرار یک ترس است که او و دادستان کل ویلیام Barr مطرح شده در مورد کشورهای خارجی جعل برگه های رای. نه تهمت و نه بار باید توضیح داد که چگونه چنین طرح می تواند با موفقیت عبور متعدد پادمان انتخابات در محل مانند بارکد و تایید امضا به جای آنها گفته اند که تهمت آیا شنبه که تهدید شد "آشکار است."

کاشت شک در تاخیر

آن را مدت طولانی است که پاک کردن به انتخابات کارشناسان است که با افزایش ایمیل های رای می آیند تاخیر در پیدا کردن برنده انتخابات است. دلیل آن این است که ایمیل های رای نگاهی دیگر به فرایند از شخص رای گیری به خصوص در کشورهای که کمتر پست الکترونیکی رای گیری زیرساخت و پوسته پوسته شدن تا به سرعت برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر.

مقامات نیاز به تایید امضا, باز کردن پاکت و در بسیاری از کشورهای زیادی از این روند نمی تواند شروع تا روز انتخابات با توجه به قانون دولت است.

اما رئیس جمهور تهمت روز پنجشنبه گفت که او نمی خواهید اجازه می دهد تا افزایش استفاده از ایمیل آراء چرا که او نمی خواست چنین تاخیر در گرفتن نتیجه.

"باید بدانید که نتایج انتخابات در شب انتخابات و نه روز و ماه و یا حتی سال بعد!" او در توئیتر خود نوشت.

انتخابات ریاست جمهوری افغانستان می گویند که آن مهم تر به تمرکز بر روی دقت به عنوان مخالف به سرعت. از جمله تاخیر در شمارش الکترونیکی آراء باید دیده می شود به عنوان یک نشانه آن است که مقامات حفاظت در برابر این نوع از تقلب و تهمت به او می گوید نگران است با توجه به پنسیلوانیا وزیر امور خارجه کتی Boockvar.

"وجود دارد عناوین که می گویند این یک فاجعه اگر تاخیر و این درست نیست," او گفت:. "اگر همه ما پیش بینی است که دقیق شمارش آرا با حجم بالاتر از طریق پست و یا به هر دلیلی به صورت یک بیماری همه گیر و یا برای ناآرامی های مدنی را دیگر به دلیل آن طول می کشد برای اطمینان از تعداد دقیق است پس از آن که در مقابل یک فاجعه است.

"این چیزی است که هر رای دهنده و رسمی باید می خواهم برای این کشور است."

دیگر مقامات و کارشناسان همچنین صحبت کردن در مورد تهمت است و بس.

سابق وزیر امنیت داخلی تام ریج یک جمهوری خواه است که رهبری سازمان با هدف کمک به آمریکایی ها رای با خیال راحت در طول همه گیر توییتی که "به جای کار برای حفاظت از انتخابات در این سال [تهمت است] پیشگیرانه تلاش برای سلب مشروعیت آن است."

تعصب و پست الکترونیکی رای گیری

در نهایت مغلوب ساختن پیشی جستن به دروغ ادعا کرد که وجود دارد مشخص حزبی تفکیک بین حامیان رای توسط ایمیل و مخالفان است.

"این مخالف رای دهندگان ID" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "دموکرات ها آن را دوست دارم که جمهوری خواهان از آن متنفرم."

اما متعدد در سطح دولت خواهان اجرای انتخابات در ایالات متحده هستند که همه یا اکثر پست الکترونیکی-در جمله واشنگتن وزیر امور خارجه کیم Wyman و اورگان, وزیر امور خارجه, Bev Clarno.

اخیر پیو نظرسنجی همچنین نشان داد که حدود نیمی از جمهوری خواهان در سراسر کشور پشتیبانی اجازه می دهد همه ثبت نام رای دهندگان در سراسر کشور گزینه ای برای رای دادن از طریق پست و بدون بهانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب