بالا مقامات بهداشتی خود را وارد کنید-قرنطینه پس از قرار گرفتن در معرض Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی است که با وارد کردن ب

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی است که با وارد کردن بخشی از قرنطینه پس از ساخت "کم خطر" تماس با کسی که آزمایش مثبت برای COVID-19. مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 11:37 p. m. ET

سه نفر از اعضای کاخ سفید را coronavirus نیروی کار از جمله دکتر Anthony Fauci هستند quarantining خود را پس از آمدن به تماس با کسی که آزمایش مثبت برای coronavirus.

استفان هان کمیسر غذا و دارو و رابرت Redfield مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تصمیم گرفته اند به خود قرنطینه به مدت دو هفته.

Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی است که آغاز یک "اصلاح قرنطینه" پس از او "کم خطر" تماس با کاخ سفید از کارکنان که تست مثبت برای coronavirus NPR تایید کرده است.

"دکتر Fauci را آزمایش کرده است منفی ها برای COVID-19 و او را همچنان به آزمایش می شود به طور منظم" یک NIAID سخنگو در بیانیه ای گفت به NPR. "او در نظر گرفته می شود در نسبتا کم خطر بر اساس مدرک خود را از قرار گرفتن در معرض. با این وجود او است در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب برای کاهش خطر ابتلا به هر یک از تماس های شخصی در حالی که هنوز هم اجازه می دهد او را به انجام مسئولیت های خود را در این بحران بهداشت عمومی."

Fauci سی ان ان گفت که او را بیشتر telework از خانه خود را در طول 14 روز در قرنطینه.

FDA کمیسر Stephen هان اعلام تصمیم خود به خود-قرنطینه — مطابق با دستورالعمل صادر شده توسط CDC — در یک پیام داخلی به کارکنان در روز جمعه با توجه به FDA سخنگو.

هان نه آزمایش مثبت خود را. کمیسر "بلافاصله در زمان تشخیصی تست و آزمایش منفی برای این ویروس گفت:" استفانی Caccomo یک FDA افسر مطبوعات در بیانیه ای به NPR در روز شنبه.

همچنین در شنبه CDC به تایید واشنگتن پست Redfield تصمیم به محل خود را در قرنطینه پس از او "کم خطر" قرار گرفتن در معرض "یک فرد در کاخ سفید که COVID-19" اما نشان داده است هیچ نشانه ای ندارند.

در طول قرنطينه, Redfield و FDA کمیسر Stephen هان شهادت خواهد داد قبل از اینکه یک کمیته مجلس سنا در روز سه شنبه توسط ویدئو کنفرانس و نه در فرد دیابت لامار الکساندر R-تنسی در بیانیه ای گفت. NPR نشده تایید Fauci طرح برای زمانی که او می رود به شهادت قبل از مجلس سنا.

سه ارشد مقامات بهداشت عمومی در حال آخرین عضو از رئیس جمهور تهمت مدار به معرض این ویروس در این هفته است.

معاون رئیس جمهور پنس مطبوعات, منشی, کتی میلر آزمایش مثبت برای این ویروس در روز جمعه — "از آبی" پنس گفت: با هیچ علائم آشکار. او ازدواج کرده به استفان میلر مشاور ارشد مغلوب ساختن پیشی جستن. تشخیص او به دنبال این خبر که آمریکا مشاور نظامی که با این نسخهها کار در کاخ سفید نیز آزمایش مثبت است.

هنوز هم هنوز معلوم نیست به چه کسی هان Redfield و Fauci در معرض شده بود.

هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن و پنس کشیده اند انتقاد برای شکستن با CDC توصیه ها و ظاهر شدن در تنظیمات عمومی به تازگی بدون پوشیدن نوعی از پوشش. در اوایل این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که آزمایش در اطراف کاخ سفید خواهد بود انجام شده روزانه و نه هفتگی و valets کار در اطراف او در حال حاضر خواهد شد نیاز به پوشیدن ماسک.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن