مغلوب ساختن پیشی جستن فراخوانی یک جنگ سرد یادگار دفاع تولید عمل برای Coronavirus کمبود

بزرگنمایی این تصویر تظاهرات از ونتیلاتور برای آینده بیماران مبتلا به کروناویروس در سامسون Assuta اشد

توسط MINERALNEWS در 29 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

تظاهرات از ونتیلاتور برای آینده بیماران مبتلا به کروناویروس در سامسون Assuta اشدود بیمارستان دانشگاه در اشدود اسرائیل. جک گوئز/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جک گوئز/خبرگزاری گتی ایماژ

رکوع به افزایش فشار برای انجام این کار رئیس جمهور تهمت چهارشنبه اعلام کرد او با استفاده از یک قانون قدمت آن به اوایل سال جنگ سرد به آدرس جدی کمبود لوازم مورد نیاز برای پاسخ به شیوع کروناویروس در آمریکا

"ما خواهید بود با استناد به دفاع تولید عمل می کنند فقط در صورتی که ما باید آن را" مغلوب ساختن پیشی جستن در جمع خبرنگاران کاخ سفید در کنفرانس خبری. "این می تواند انجام کارهای خوب اگر ما به آن نیاز دارند."

ساعت بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا رسمی که تصمیم گیری.

"به ما اطمینان حاصل شود که سیستم بهداشت و درمان است که قادر به افزایش ظرفیت و قابلیت برای پاسخ به گسترش COVID-19" این دستور آمده است: "این مهم است که همه سلامت و پزشکی, منابع مورد نیاز برای پاسخ به گسترش COVID-19 به درستی توزیع شده به ملت را به سیستم بهداشت و درمان و دیگران که به آنها نیاز دارید در این زمان است."

این حرکت مورد استقبال قرار گرفت توسط یک متخصص در این قانون است.

"آنها باید انجام داده اند این روزها پیش می گوید:" جفری Bialos که مسئول پنتاگون با استفاده از دفاع تولید قانون در دولت کلینتون. "این نیروانا ؟ هیچ. اما من فکر می کنم با توجه که در آن ما هستند و من فکر می کنم این است که یک مجموعه مفید از ابزار است که اگر در دست راست می تواند موثر باشد."

در اینجا است که یک Q&A مورد قانون که مغلوب ساختن پیشی جستن به استناد:

دقیقا همان چیزی است که دفاع از تولید عمل می کنند و یا DPA?

DPA یک قانون است که ریشه در جنگ قدرت اعمال جنگ جهانی دوم که اعطا مجریه قدرت های گسترده ای به طور مستقیم به تولید صنعتی برای تلاش های جنگی. کسانی که به مقامات اجازه داده شد به پایان می رسد هنگامی که جنگ تمام شد اما در سال 1950 پس از اتحاد جماهیر شوروی حمایت کره شمالی برای حمله به کره جنوبی, رئیس جمهور هری ترومن احیا آن منقضی قدرت متقاعد کردن کنگره برای تصویب DPA.

اما این یک جنگ نیست — این است که یک بحران بهداشتی. چگونه DPA مربوط به بیماری همه گیر کوروناویروس?

این قانون شامل یک بخش است که اجازه رئیس جمهور به کنترل تولید و توزیع مواد کمیاب تلقی "ضروری به دفاع ملی." در فرمان اجرایی تهمت به طور خاص نقل از تجهیزات حفاظتی (احتمالا ماسک صورت) و هواکش به عنوان ملاقات با معیار در این ماده.

چگونه گسترده مقامات در DPA کار برای افزایش تولید صنعتی?

دولت ایالات متحده قادر به عقد قرارداد با صنعت تحت قانون اولویت دادن به تولید محصولات کمیاب در عرضه است. این نیز می تواند ارائه تضمین وام یا قرض دادن پول به طور مستقیم به صنایع هدفمند و آن را سپر می تواند آنها را از اعتماد ضد اقدامات ناشی از شرکت های همکاری و برنامه ریزی با یکدیگر است. و اگر کسانی که مشوق اثبات ناکافی مقامات دولت همچنین می توانید با استفاده از آنچه به نام "تخصیص قدرت" — یعنی گفتن شرکت هایی که دولت حق را به خرید محصولات خود را بالاتر از هر کس دیگری.

"شما می تواند با استفاده از چشم انداز این چیزهایی که به آنها به توافق برسند به آنچه می خواهید انجام دهید — آن را به یک شمشیر از Damocles قدرت اگر شما خواهد شد می گوید:" Bialos. "اساسا این یک مجموعه ای از ابزار دولت می تواند با استفاده از به مذاکره با شرکت ها در صنعت. بنابراین اگر شما از برخی از محصولات — هواکش, چهره, ماسک, هر آنچه شما تماس در شرکت, بررسی قابلیت های خود را به سرعت درک آنچه آنها می تواند و نمی تواند انجام دهد و سپس شما شروع به خرید و فروش."

خواهد شد که مسئول اجرای DPA برای افزایش خروجی از ماسک و هواکش?

در فرمان اجرایی تهمت نمایندگان اقتدار خود را به انجام قانون "به وزیر بهداشت و خدمات انسانی با احترام به همه سلامت و پزشکی, منابع مورد نیاز برای پاسخ به گسترش COVID-19 در ایالات متحده است." HHS وزیر الکس آذر است را به مشورت با اداره ویلبر راس و روسای سازمان های دیگر برای تعیین "مناسب در سراسر کشور اولویت ها و تخصیص همه سلامت و پزشکی منابع از جمله کنترل توزیع این مواد" برای پاسخ به coronavirus بحران است.

چه چیزی باعث تهمت به استناد DPA?

تهمت نیست توضیح دهد که چرا او منتظر تا زمانی که در حال حاضر به ورزش این سازمان به استناد DPA. او آمده بود تحت افزایش آتش از دموکرات کنگره در روزهای اخیر برای انجام این کار است. یکی از منتقدان دیابت جک رید D-R. I. واکنش مطلوب نسبت ناروا به تغییر از قلب است. "به جای گفتن ما" فوق العاده ای تامین,' مغلوب ساختن پیشی جستن دولت باید شروع به هماهنگی با بخش خصوصی برای اطمینان از امریکا در واقع دارای منابع صرفه جویی در زندگی ما نیاز به" نی در بیانیه ای گفت. "با استناد به DPA است که مورد نیاز یک گام در مسیر درست است."

چگونه به سرعت ممکن است DPA قدرت بخشیده و افزایش خروجی از منابع کمیاب?

کسانی که قدرت اعمال می شود تنها به شرکت های ایالات متحده در هر کجا که کار با توجه به Bialos. او می گوید این می تواند ثابت کند مشکل اگر این شرکت ها را شرکت های خارجی در زنجیره تامین خود را. و همه شرکت ها می توانند به سرعت تغییر تولید به آنچه که دولت نیاز دارد. "برای یک شرکت که در حال حاضر ویجت آن را آسان تر برای گفتن 'اجازه دهید قرار دادن خطوط خود را به ظرفیت کامل بیایید repurpose خود خطوط" می گوید: "Bialos. "آن را می شود سخت تر و کمتر قابل تعویض تولید مخلوط است."

هنوز Bialos انتظار قانون تفاوت را.

"من فکر می کنم در کوتاه مدت آن را یک ابزار به طور موثر فشار و بسیج پایه صنعتی" او می گوید: "برای دریافت بیشتر از آن."

او همچنین فکر می کند DPA می تواند اثبات مفید در آماده سازی برای رویارویی با بحران است. "بدیهی است که ما نیاز به یک انبار از انواع خاصی از چیزهایی که برای این بیماری های همه گیر است که ما باید در جای خود قرار داده و لازم نیست به اندازه کافی راه اندازی" یادداشت Bialos. "و شما می توانید با استفاده از این قدرت برای خرید چیزهایی برای ذخیره به طوری که پنج شش ماه از هم اکنون ما در همان وضعیت است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن