قاضی توقف برنامه به خانه coronavirus بیماران در کوستا مسا — در حال حاضر

یک قاضی فدرال در اواخر جمعه به طور موقت مسدود شده دولت ایالات متحده از quarantining coronavirus بیماران در کوس

توسط MINERALNEWS در 3 اسفند 1398

یک قاضی فدرال در اواخر جمعه به طور موقت مسدود شده دولت ایالات متحده از quarantining coronavirus بیماران در کوستا مسا پس از شهرستان مقامات استدلال می کرد که این پیشنهاد تعجب آمد با اطلاعات در مورد چگونه اطراف آن محله خواهد بود محافظت از ویروس مرگبار است.

شهرستان ثبت درخواست در بعد از ظهر جمعه به توقف این طرح به خانه 30 تا 50 نفر که تست مثبت برای coronavirus در دولتی فرویو توسعه مرکز تا 109 هکتار مرکز — که نشسته در کنار چندین محله مسکونی — تعیین مناسب برای قرنطینه و پادمان در محل قرار داده برای محافظت از همسایه جامعه است.

"این است که قطعا یک جدا شده محل" کوستا مسا شهردار کاترینا فولی گفت: بار. "این قطعا برای ما مهم است, به عنوان رهبری شهرستان می دانم این طرح است."

اواخر جمعه ایالات متحده در منطقه قاضی Joseph L. Staton صادر موقت سفارش محدود به توقف حمل و نقل از هر کسی که مبتلا به کروناویروس به کوستا مسا و تنظیم یک جلسه در روز دوشنبه در ساعت 2 بعد از ظهر به ارزیابی شایستگی از درخواست.

تبلیغات

فولی گفت: شهرستان کارمند دریافت تماس در مورد 5:20 بعد از ظهر پنج شنبه از کالیفرنیا فرماندار از خدمات اورژانس و گفت که مقامات فدرال و برنامه ریزی شده شروع به حرکت بیماران در اوایل یکشنبه. او و دیگر مقامات شهرستان صرف 24 ساعت آینده در تلاش برای دریافت جزئیات بیشتر مانند طول این سایت می تواند مورد استفاده قرار گیرد و چگونه محدود بیماران خواهد بود. آنها دریافتند که پاسخ خود را به پرسش های مختلف بسته به نوع که آنها صحبت می کرد و با او گفت.

"ما فقط می تواند هر گونه پاسخ در هر موقع مد," او گفت:. "ما فقط می خواهم برای به حداقل رساندن تاثیر بر ما ساکنان و کسب و کار."

بنابراین شورای شهر به اتفاق آرا تصمیم گرفت به پرونده یک درخواست برای یک حقوقی دستور به توقف این طرح برای فرویو مرکز که در خانه یک تعداد انگشت شماری از ساکنان و استخدام چند ده کارکنان است.

این معلوم نیست که در آن coronavirus بیماران در حال حاضر در حال قرنطینه.

تبلیغات

مقامات بهداشت در هومبولت و ساکرامنتو شهرستانهای هر تایید یک مورد از coronavirus این هفته در ساکنان که به تازگی از سفر به چین است.

علاوه بر این پنج نفر بودند که تخلیه شده از الماس شاهزاده کشتی کروز در ژاپن گرفته و به پایگاه نیروی هوایی تراویس در Solano County باید آزمایش مثبت برای COVID-19 ویروس CDC گفت: آوردن تعداد موارد تایید شده در کالیفرنیا به 15.

در مجموع وجود دارد 34 تایید موارد COVID-19 در ایالات متحده آمریکا CDC مقامات گفت جمعه; the Sacramento County مورد را که تعداد به 35. سه تا از این موارد در میان مردم تخلیه از ووهان در دولت-اجاره بازگشت پرواز و 18 در میان مسافران تخلیه شده از الماس شاهزاده کشتی کروز. کسانی که شامل پنج بستری در نزدیکی تراویس به علاوه 11 که در حال دریافت مراقبت در دانشگاه مرکز پزشکی نبراسکا در نزدیکی اردوگاه اشلند و دو که در حال درمان در بیمارستان ها در نزدیکی پایگاه مشترک سن آنتونیو-Lackland.

بار نویسنده کارکنان الکس Wigglesworth کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب