به همین دلیل است که وجود دارد در سراسر جهان اجرا بر روی دستمال توالت در میان Coronavirus?

به همین دلیل است که وجود دارد گسترده اجرا بر روی کاغذ توالت در کشورهای نگران Coronavirus? پاسخ کوتاه: ترس.

توسط MINERALNEWS در 18 اسفند 1398

به همین دلیل است که وجود دارد گسترده اجرا بر روی کاغذ توالت در کشورهای نگران Coronavirus? پاسخ کوتاه: ترس.

اسکات سایمون میزبان:

به همین دلیل است که وجود دارد اجرا بر روی دستمال توالت? من قصد دارم به سعی کنید و نگه داشتن این بالا. اما در حال حاضر توسط بسیاری از ما دیده می شود مردم فرمان پشته از دستمال توالت به اندازه توده ها را از فروشگاه ها. نگرانی در مورد توالت بافت شروع به گسترش در سراسر جهان با کوروناویروس. استرالیا NT اخبار چاپ هشت صفحات خالی این هفته برای خوانندگان به بلند کردن و استفاده در مواقع اضطراری آنها گفت که راه را نمی تواند انجام شود با یک نشریه آنلاین.

چرا در سراسر جهان اجرا بر روی دستمال توالت? آن را نمی کند, درمان coronavirus. آن را به یک جزء اصلی شما می توانید برای یک قرنطینه مانند کره بادام زمینی و یا کنسرو ذرت. دستمال توالت نیست صابون آبجو کاندوم یا M&M را پس چرا بسیاری از مردم با عجله به خرید هر رول دستمال توالت? ترس می گوید: پروفسور جاستین Wolfers این اقتصاددان برجسته در دانشگاه میشیگان - یک ترس منطقی او به ما گفت که اگر هر کس دیگری اقدام به خرید کاغذ توالت قبل از شما انجام, شما نمی قادر خواهد بود به. بنابراین شما اجرا برای کاغذ توالت نیست چرا که شما از ترس جامعه است که در مورد به فرو ریختن اما از آنجا که شما از ترس دیگران از ترس این.

ترس از اجرا بر روی کاغذ توالت مانند یک اجرا در بانک ها باعث ایجاد یک واقعی اجرا شود. استاد نشان می دهد فدرال استراتژیک کاغذ توالت رزرو ایجاد می شود - میلیونها و حتی میلیاردها رول دستمال توالت به خاک سپرده شد جایی غیر قابل نفوذ و امن برای اطمینان آمریکایی ها وجود دارد دستمال توالت برای همه در آمریکا - بدون نیاز به خروش به فروشگاه به درک برای هر رول. من مطمئن هستم که اگر من واقعا معنی این استاد Wolfers به ما گفت اما من مطمئن هستم که در آن کار می کنند.

(SOUNDBITE موسیقی)

کپی رایت © 2020 NPR. تمام حقوق محفوظ است. بازدید از وب سایت ما شرایط استفاده و ویرایش صفحات در www.npr.org برای اطلاعات بیشتر.

NPR متن ایجاد شده در یک عجله مهلت Verb8tm, Inc., یک NPR پیمانکار و تولید شده با استفاده از اختصاصی رونویسی روند توسعه با NPR. این متن ممکن است در شکل نهایی آن است و ممکن است به روز رسانی و یا تجدید نظر در آینده است. دقت و در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد. معتبر رکورد NPR برنامه نویسی های صوتی ضبط.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن