از دست رفته کانادا را بازداشت در مکزیک بیش 2018 ناپدید شدن از پورتو به Vallarta رفت و آمد مکرر

حماسه از دست رفته کانادا مالکوم مدسن که ناپدید شده در مکزیک در ماه اکتبر 2018 در زمان به نوبه خود این هفته با

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399

حماسه از دست رفته کانادا مالکوم مدسن که ناپدید شده در مکزیک در ماه اکتبر 2018 در زمان به نوبه خود این هفته با دستگیری این مرد دوست دختر سابق.

مقامات در پورتو به Vallarta می گویند مارسلا آکوستا راموس, 44 دستگیر شد در شهرداری فقط در شمال شهر مکزیک در روز سه شنبه شده است و متهم به جرم "ناپدید شدن مرتکب شده توسط افراد است." این اتهام را ناشی از مکزیک قانون مجبور ناپدید شدن استفاده می شود زمانی که سرنوشت یک فرد از دست رفته ناشناخته باقی مانده است.

در روز پنج شنبه راموس بود که به دستور یک قاضی در پورتو به Vallarta به باقی می ماند در زندان تا یک سال و در حالی که وکیل او آماده این مورد برای دفاع.

ستاره بود و نه قادر به رسیدن به راموس و وکیل او. در اوایل اظهارات به محققان پس از Madsen رفت از دست رفته, راموس گفت که او تا به حال انجام می شود و هیچ اشتباه و تا به حال هیچ دانش مدسن محل.

مدسن دختر و تنها فرزند بروک Mullins است که به شدت در جستجوی پاسخ از پدرش گم شده است, گفت که او "غرق" توسط اخبار راموس بازداشت.

"من تا به حال بسیاری از یو پی اس و فراز زندگی و نا امیدی که وجود دارد بخشی از من است که نوع هنوز جوانه خودم" Mullins گفت:, و اضافه کرد که اگر چه او "بسیار سپاسگزار و خوشحال" او را "نا امید که آن را تا به حال به خودم و تیم من که هماهنگ این و نه دادستان منطقه است که در سمت چپ اتهام پدر من است."

نا امید با مقامات محلی' پاسخ Mullins زندگی می کند که در Port Hope, Ont., استخدام وکلا خصوصی محققان, مترجمان و حتی یک عضو سابق لژیون خارجی فرانسه در تلاش برای پیدا کردن آنچه اتفاق افتاده است به او ، در ضمن Mullins گفت: کانادا و مقامات مکزیکی به نظر می رسید برای نشان دادن علاقه کمی در پیدا کردن آنچه اتفاق افتاده است.

"من تا به حال یک سیاستمدار محلی و تماس با من در امور جهانی بودند که تنها دو که به نظر می رسید به هر گونه علاقه در این مورد," او گفت:.

یک ستاره تحقیقات منتشر شده در سال گذشته وقایع چگونه Madsen, 68 ساله snowbird از Sutton, Ont., ناپدید شد از پورتو به Vallarta در Oct. 28, 2018, پس از گذراندن یک شب با راموس دوست دختر خود را از شش سال در نقطه توریستی در شهر رفت و آمد مکرر در مکزیک سواحل غرب.

فیلم گرفته شده توسط یک دوربین امنیتی در Andale رستوران و بار — فیلم بازیافت توسط Mullins نه پلیس در یکی از سفرهای خود به مکزیک را نشان می دهد مدسن و راموس نشستن در یک جدول نوشیدن به عنوان دیگر مشتریان پایین عکس و رقص. زمانی که مدسن می شود تا برای رفتن به مستراح راموس می کشد آنچه به نظر می رسد یک قرص یا پودر از کیف پول خود را و گهواره آن را در دست چپ او زیر میز. زمانی که Madsen بازگشت او خم در نزدیک به صحبت می کنند به راموس را گوش لحظه ای قطع خود را از يوناني به نوشیدن. در آن لحظه راموس به سرعت به ارمغان می آورد و او دست چپ از زیر میز و به نظر می رسد به نم نم پودر به مدسن نوشیدنی. این فیلم نشان می دهد Madsen مصرف چند جرعه قبل از اینکه زن و شوهر در برگ نوار.

پس از آن Madsen از بین رفت.

Marcela Acosta Ramos, seen here in a police photo taken in Tlalnepantla, a municipality just north of Mexico City, following her arrest on July 14, 2020.

راموس که گزارش Madsen گم شده و پنج روز بعد پلیس گفت که پس از خروج Andale را او و Madsen بازگشت به صفحه اصلی Madsen خریداری کرده بود برای او در پورتو به Vallarta و خوابش برد.

داده های GPS از دستگاه ردیابی Madsen خود را نصب تویوتا ون نشان می دهد که این خودرو — که راموس گفت: پلیس نشسته در گاراژ که شب رانده شد به مکان های مختلف قبل از طلوع آفتاب از جمله محله مورد نیم ساعت در شمال پورتو به Vallarta نزدیک به یک جنگل مانند منطقه و مارینا.

راموس پلیس گفت که روز بعد از او و Madsen رفت به نوار Madsen جمع آوری توشه خود را و ترک برای او ساحلی درخت خانه چند ساعت در جنوب.

Mullins که داده های GPS به آن را به محققان مکزیکی, اما روشن نیست آنچه که آنها با آن انجام می شود.

رنه ارتگا منطقه دادستان مسئول تحقیقات در مکزیک Jalisco نیست پاسخ دادن به ستاره به درخواست های متعدد برای نظر.

امور جهانی کانادا گفت: ستاره ای که از آن آگاه است که یک شهروند کانادایی است که از دست رفته در مکزیک و کنسولی که مقامات در تماس با مقامات محلی اما با توجه به مفاد قانون حریم خصوصی هیچ کسب اطلاعات بیشتر می توانید افشا می شود.

در مکاتبات خصوصی با Mullins جهانی امور به او گفت که حکم بازداشت برای راموس و همچنین به عنوان پسر او آندرس خاویر رومرو Acosta و برادر مارتین Alejandro Acosta راموس صادر شده توسط یک قاضی در 5 مارس. هر دو مردان بزرگ باقی می ماند, با توجه به رسانه های محلی.

امور جهانی نیز گفت: Mullins که خانه Madsen برای خرید راموس فروخته شد و پس از Madsen ناپدید شد.

Security camera footage taken at Andale's Bar in Puerto Vallarta on Oct. 28, 2018, appears to show Marcela Acosta Ramos sprinkle white powder in Malcom Madsen's drink the night he disappeared.

ریکاردو Loaiza, Mullins است کاستاریکا مبتنی بر وکیل است که هماهنگ کننده تحقیقات خصوصی در مکزیک گفت: این ستاره که یک محقق خصوصی و منابع محلی نیست — پلیس — واقع راموس در شهرداری فقط در شمال شهر مکزیک دو ماه پیش. Loaiza گفت: مکزیک دادستانی کل از راموس محل و دفتر به دست آمده حکم بازداشت از Jalisco دفتر دادستان کل است.

دریافت داستان های بیشتری مانند این یکی در صندوق پستی خود را

وقت خود را با ستاره بزرگترین و بهترین امکانات با ما آخر هفته طولانی می خواند خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من تا به حال به زور بازداشت و در تلاش بود تا آنها را به انجام این کار برای دو هفته. بازداشت نه شده اند ممکن است اگر ما وابسته تنها در مقامات مکزیکی" گفت: Loaiza که اضافه شده است که گرفتن عدالت در مکزیک است که تقریبا غیر ممکن است بدون کمک از خارج.

"شما نیاز به یک تیم حقوقی در خارج از مکزیک است که عوامل یا اعتماد شهروندان مکزیکی برای کمک به. در غیر این صورت شما نمی توانید آن را انجام دهید," او گفت:.

محلی پورتو به Vallarta گزارش های رسانه ها که راموس مخفی شده بود در یک خانه در شمال شهر مکزیک با یک تاجر محلی با آنها او تا به حال یک رابطه عاشقانه.

که مرد خولیو Alejandro مارکز کاماچو به ضرب گلوله کشته شد مرده در همسایگی دو هفته پیش. هیچ مظنون در قتل او نامگذاری شده اند.

پس از دستگیری او, راموس بود همراهی توسط یک عامل از دفتر دادستان کل در گوادالاخارا به پورتو به Vallarta, جایی که او همچنان در زندان در انتظار محاکمه Loaiza گفت.

"من احساس خوبی به این معنا که ما مجبور مقامات مکزیکی به واقع انجام کار بازداشت. اما من اصلا احساس خوبی به این معنا که ما — بروک و تیم — تا به حال به صرف پول زیادی و زمان زیادی را به آن اتفاق می افتد," او گفت:. "مشتری من شده است رنج می برند دو برابر. اول از دست دادن پدر و دو بار کل اقدام."

Kenyon Wallace


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن