Virologist صرف روز خود را با 'شکار چیزی که می خواهد به شکار ما'

بزرگنمایی این تصویر Virologist کریستوفر آداب و رسوم به نظر می رسد که سلول های آلوده شده اند coronavi

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Virologist کریستوفر آداب و رسوم به نظر می رسد که سلول های آلوده شده اند coronavirus به عنوان بخشی از تلاش برای توسعه یک تست آنتی بادی. ملیسا بلوک/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ملیسا بلوک/NPR

به عنوان رمان coronavirus همچنان جهانی داد و بیداد, دانشمندان سراسر جهان در حال مسابقه برای جلوگیری از گسترش آن.

ده ها تن از پروژه های راه اندازی شده اند تحت فشار برای ارائه یک واکسن به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

در میان virologists تلاش برای باز کردن پاتوژن اسرار است کریستوفر آداب و رسوم مدیر یک نام تجاری جدید آزمایشگاه اختصاص داده شده به تحقیق از شدت بیماری های عفونی. این بخشی از دانشگاه جورج واشنگتن را hariri مدرسه بهداشت عمومی در واشنگتن دی سی

"من همیشه دوست داشتم این ایده از شکار چیزی که می خواهد به شکار ما" آداب و رسوم می گوید.

او قلاب کردم در مطالعه بیماری های عفونی تصادف زمانی که او دانشجوی سال دوم در دانشگاه راتگرز. او نمی تواند به یک کلاس او می خواست به طوری که دوستان پیشنهاد او برای ثبت نام در میکروب شناسی به جای. این دوره آموزش داده شد توسط مرحوم داگلاس Eveleigh — "کاملا الکتریکی استاد" آداب و رسوم به یاد می آورد. "او فقط به من و کاملا هیجان زده من در مورد دنیای میکروب ها. در یک زن و شوهر از کلاس من بود و این چیزی است که من انجام می دهند.' و من آن را انجام داده از زمان."

آداب و رسوم کار بیش از چند دهه پس از به ارمغان آورده است او تا به بسیاری از ویروس های خطرناک: Eastern equine encephalitis. غرب رود نیل. دانگ. Chikungunya. Zika. ابولا.

در حال حاضر توجه خود را به طور کامل متمرکز بر این آخرین میکروب از رمز و راز: جدید کروناویروس.

"سرعت که با این چیز پیچیده خود را در سراسر جهان شده است قابل توجه به حفظ" آداب و رسوم می گوید. "که تکان دهنده بود برای من به ببینید که چگونه سریع آن رفت."

کریستوفر آداب و رسوم در دفتر خود در hariri دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه جورج واشنگتن ملیسا بلوک/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ملیسا بلوک/NPR

آداب و رسوم در آزمایشگاه را باز کرد تا برای تحقیقات در مارس 24, زمانی که COVID-19 موارد پخش می شد به سرعت در سراسر ایالات متحده فوریت این بیماری همه گیر را روشن ساخته است که او و تیم او باید قراضه chikungunya تحقیقات آنها تا به حال در اصل برنامه ریزی شده است. در حال حاضر آنها اختصاص تمام وقت خود را برای کشف کردن این ویروس جدید است.

"وجود دارد یک سرعت و یک چالش وجود دارد" آداب و رسوم می گوید: "با مخاطرات است که شما می توانید حس حداقل اگر نمی بینم. آن را قانع کننده و آن را خنک می شود که در مبارزه است."

آداب و رسوم به طور معمول کار می کند 14 ساعت در روز سوخت ثابت تزریق قهوه. او رهبری یک تیم از شش تحقیقات همکاران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در حال پرتاب همه چیز آنها می توانید از فکر می کنم در coronavirus.

آداب و رسوم است که در مذاکرات با شرکت های زیست فناوری به کمک آزمون اثربخشی احتمالی واکسن نامزدها. در این تیم او در حال کار بر روی تشخیصی و تست آنتی بادی.

راه او در توضیح این کار آن را برای تلفن های موبایل مانند یک بازی شطرنج: "چگونه می توانم به شما از شکل چه [ویروس] است کاری انجام دهد و خود را بهترین حرکت در برابر آن در زمان واقعی ؟" او می گوید. "این چیزی است که شیوع به شما می دهد."

آداب و رسوم می گوید: او همیشه به دنبال این ویروس به پیچ تا به او نشان دهد چیزی است که او نیاز به آن را شکست. او به این پاتوژن های اعتباری: آن را ثابت خود را به عنوان یک دشمن مکار.

"وجود دارد مقدار زیادی از ویروس ها هستند که به مراتب مرگبارتر," آداب و رسوم می گوید. "اما آن را هنوز هم یک ویروس بسیار خطرناک و آن را wildly انتقال. شدید انتقال. و این چیز خیلی خوب رفو."

آداب و رسوم تیم ارزیابی جدید تست تشخیصی برای SARS-CoV-2 رمان coronavirus در آزمایشگاه بالینی در دانشگاه جورج واشنگتن بیمارستان. ملیسا بلوک/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ملیسا بلوک/NPR

چه خیره کننده به فکر کردن در مورد او می گوید که چیزی ژنتیکی ساده توانسته است به این سیاره را به زانو در.

"آن را مانند یک قطعه کوچک از نوکلئیک اسید است. آن را بینهایت کوچک در مقایسه با اندازه ژنوم انسان و در عین حال آن را فقط می توانید کاملا باز ما," او می گوید. "اینها چیزهایی است که واقعا به من مکث گاهی اوقات. مانند wow چگونه می تواند این چیز با چند تا ژن و کمی اتاق به حرکت شکل ما را به خوبی? من نمی دانم. من فکر می کنم که ارزش احترام است."

هر روز در کار خود آداب و رسوم است یادآوری ضرورت این مبارزه است.

ویروس او می گوید: "مراقبت می کند. آن را فقط به انجام چیز آن است. آن را فقط به تکرار آن RNA است."

چالش برای دانشمندان او می گوید این است: "می تواند ما را به اندازه کافی هوشمند به دیدن آنچه در آن ساخته شده و این به چه آیا ما قبل از این فقط کامل با مته سوراخ کردن و طول می کشد استفاده کامل از هر یک از مردم بر روی زمین می توانید آن را به? آن را به ما برای آن را کشف کردن. این یک پازل است."

این بیماری همه گیر خود که تعجب آور و رسوم می گوید. پس از همه, کارشناسان پیش بینی کرده اند شیوع مثل این یکی برای سال.

آنچه تعجب آور است و واقعا افسرده است پاسخ ما.

"یک شکست کامل" آداب و رسوم می گوید. "وجود دارد هیچ قرار دادن رژ لب بر روی آن است."

"من [coronavirus] به عنوان یک دشمن" آداب و رسوم می گوید. "من فکر می کنم آن را قانع کننده و آن را خنک می شود که در مبارزه است." ملیسا بلوک/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ملیسا بلوک/NPR

"ما خودمان را در تلاش برای مقابله با این تهدید جهانی در احتمالا تکه تکه راه تا کنون," او توضیح می دهد. "هر کشور برای خود. و در این کشور هر دولت برای خود کاملا به وضوح. که همه بسیار غم انگیز است. این بسیار غم انگیز برای دیدن است. و تمام است که می کند این است که آن را تبدیل به ضرب وشتم و مرگ شماره گیری به حداکثر و به همین دلیل من هر روز را به کار و تلاش و شماره گیری آن را کمی."

همانطور که ما در طرح ما راه رو به جلو و رسوم می گوید: این مهم است که ما به یاد داشته باشید که سخت درس های آموخته شده در طول راه.

"ما می خواهیم برای بازگشت به حالت عادی. کاملا" او می گوید. "همه باید برای رفتن به مدرسه, بازگشت به کار به هر جهنم آنها قبل از این. اما نمی تواند آن را به نقطه ای از فراموشی. ما هنوز هم برای نگه داشتن برخی از این زخم و بگو: "اجازه دهید این اتفاق می افتد دوباره.'"

چرا که اگر یکی از چیزهایی که ما فراموش می دانید, آداب و رسوم هشدار آن است که این نمی خواهد آخرین شیوع ما قصد داریم برای مقابله با.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب