از سن برناردینو تروریستی اعتراف گناه به از بین بردن شواهد و مدارک در روز از حمله

مادر سید Rizwan Farook که انجام 2015 در سن برناردینو حمله تروریستی که 14 نفر کشته موافقت به اعتراف به گناه به

توسط MINERALNEWS در 14 اسفند 1398

مادر سید Rizwan Farook که انجام 2015 در سن برناردینو حمله تروریستی که 14 نفر کشته موافقت به اعتراف به گناه به خرد شواهد در خانه که متصل پسر و همسر خود را به قتل عام دادستان فدرال اعلام کرد.

Rafia Shareef, 66, اعتراف گناه به یک تعداد از تغییر رکوردها با قصد مانع فدرال بررسی یک اتهام است که حمل تا 20 سال در زندان فدرال. از باراک اوباما در لس آنجلس گفت: در مورد درخواست نام برای بیش از 18 ماه پشت میله های زندان.

Shareef بود زندگی با پسرش و همسرش, Tashfeen ملک در ردلندس در زمان Dec. 2, 2015 حمله. آن روز که زن و شوهر خود را ترک نوزاد و کودک با Shareef دروغ گفتن او آنها را به یک قرار ملاقات های پزشکی, با توجه به مورد درخواست.

بعد از ساعت كار Farook یورش برده و داخلی مرکز منطقه ای در سان برناردینو قتل 14 نفر در یک حزب تعطیلات و زخمی شدن 22. این زن و شوهر پس از آن فوت کرد در یک درگیری با پلیس.

تبلیغات

مدت کوتاهی قبل از ظهر Shareef آموخته است که مقامات مرتبط و پسر او را به داد و بیداد. دادستان اشاره کرد در مورد درخواست وجود دارد که اتهام او دانش قبلی در مورد حمله.

هنگامی که اعضای خانواده وارد خانه بعد از آن در بعد از ظهر Shareef ابراز اعتقاد به این که ملک و Farook شد و مجرمان با توجه به یک دادگاه تشکیل پرونده.

قبل از خروج از خانه است که روز Shareef راه می رفت به پسر او را در اتاق خواب و خرد شده یک سند نقشه. در درخواست توافق Shareef اذعان کرد که او می دانست که پسرش در حال تولید نقشه و که آن را "به طور مستقیم مربوط به Farook و ملک را برنامه ریزی حمله."

Shareef ساکن تاج امضا مورد درخواست در فوریه. 26 و برنامه ریزی شده است به نظر می رسد در دادگاه فدرال در ریورساید در مارس 16. وکیل او چارلز سویفت از قانون اساسی مرکز مسلمانان در امریکا و نه در پاسخ به پیام ها به دنبال نظر.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب