ملی و بومی مردم روز جشن عملا با آهنگ ها و دعاهای

با وجود اجتماعی فاصله محدودیت در محل در سراسر کشور ملی مردمان بومی در شب انجام شده در مد مجازی. جامعه بومی همر

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399

با وجود اجتماعی فاصله محدودیت در محل در سراسر کشور ملی مردمان بومی در شب انجام شده در مد مجازی. جامعه بومی همراه با شهر تورنتو همکاری برای ایجاد یک آنلاین مراسم برای بزرگداشت این روز خاص.

کانادایی دعوت شدند, به مناسبت روز و منحصر به فرد فرهنگ و دستاوردهای دانش از اولین ملل Inuit و متیس مردم با توجه به شهر تورنتو است.

این جشن که در اصل برگزار شده است در میدان ناتان فیلیپس بودند میزبانی آنلاین آغاز شد و در حدود 5:30 a. m. و شامل آهنگ ها, نماز خوش آمدید کلمات.

مراسم لگد کردن با یک دعا از سالمند گری Sault, Ojibwe سالمند از Mississaugas از اعتبار اول کشور است. مراسم افتتاحیه برگزار شد در آنچه به نظر می رسد یک جنگل آتش روشن پشت Sault او به لطف "برای مادر ما زمین که ما را حفظ و تحت جهت هنوز هم تغذیه و محافظت از ما"

این بود که به دنبال آب, مراسم, آهنگ و بری آموزش های کیم Wheatley, Anishinaabe مادر بزرگ لاک پشت های قبیله سنتی و آبا و اجدادی دانش حافظ از Shawanaga اول کشور است. Wheatley در مورد اهمیت "یاد که ما که هستیم و از کجا آمده ایم" او با اشاره به اهمیت و زندگی انسان از آب است.

"آب این آموزش ما آموزش داده شده است به صحبت می کنند و به صورت آب در مراسم."

بعد از آن در فیلم بینندگان شد و مورد استقبال رئیس استیسی Laforme از Mississaugas از اعتبار اولین کشور عضو شورا مایک لیتون عضو بومی در امور کمیته مشورتی و شهردار John Tory.

در این مراسم بسته کردن با یک درام عملکرد از Black Bull Moose, خوانندگان سنتی بومی آواز گروه از Anishnawbe و اونیدا اول سازمان ملل.

Osobe Waberi
Osobe Waberi است اخبار خبرنگار کار از ستاره رادیو اتاق در تورنتو است. او در توییتر دنبال کنید: @OsobeWaberi


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن