شهرستان Atty. مایک Feuer می گوید که او را در حال اجرا برای L. A. شهردار

لس آنجلس شهر Atty. مایک Feuer شروع به پریدن کرد به 2022 شهردار مسابقه دوشنبه اعلام نامزدی خود را برای شهرستان

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

لس آنجلس شهر Atty. مایک Feuer شروع به پریدن کرد به 2022 شهردار مسابقه دوشنبه اعلام نامزدی خود را برای شهرستان سالن را بالا و ایجاد یک جمع آوری کمک های مردمی کمیته.

Feuer, 61, می شود بالاترین-مشخصات سیاستمدار به گام به جای شهردار اریک Garcetti که مجبور خواهد شد به دلیل محدودیت مدت. سابق L. A. عضو شورای شهر و دولت قانونگذار Feuer ثبت مدارک برای شروع به جمع آوری کمک های مردمی یک روز پس از این شهر کمپین پنجره را باز کرد.

Feuer یک دموکرات در مصاحبه با گفت: این بار که مقابله با بی خانمانی و مسکن مقرون به صرفه مسائل خواهد بود در میان اولویت های اگر در انتخاب شهردار.

"خدمات عمومی و کمک به مردم است که در هسته که من هستم" Feuer گفت. "و من می خواهم را به ارزش خدمات و یکپارچگی و ایستادگی مردم در حال تغییر جهان به دفتر شهردار."

تبلیغات

خود را اعلام می آید هشت ماه پس از ماموران اف بی آی حمله به شهر دفتر دادستان خدمت حکم جستجو در رسیدگی به دو پرونده های حقوقی پدید آمده است که از سال 2013 botched اجرای جدید وزارت آب و برق سیستم صدور صورت حساب. هیچ کس متهم شده است و یا دستگیر شدند.

یک دادگاه منصوب محقق گفت: در ماه نوامبر که او پیدا کرده است شواهد اولیه از تقلب و نقض اخلاق.

Feuer به دنبال سرزنش بازیگران در دو خارج از وکلای استخدام شده توسط دفتر خود را برای صدور صورت حساب و دادخواهی در حالی که یکی از کسانی که وکلای گفت: کار انجام شد و در "بیان جهت" از Feuer ،

Feuer گفت: این حادثه ساخته شده است که او را "رهبر بهتر" است و او را پس از قرار دادن در محل دقیق استخدام پروتکل های. او همچنین گفت که محققان نمی raid دفتر خود را زمانی که آنها swooped به سالن شهرستان در ماه ژوئیه.

تبلیغات

در علاوه بر این به تعقیب جنحه بررسی پیشنهاد شهرستان قوانین و به نمایندگی از این شهرستان در پرونده های مدنی این شهر دفتر دادستان تحت Feuer ثبت شده است تعدادی از پرونده های حقوقی علیه بزرگ نام شرکت ها از جمله اقتصاد و ولز فارگو بیش از فروش آن شیوه است. $185 میلیون حل و فصل به دنبال کسب درآمد Feuer سرفصل های ملی.

Feuer همچنین بازار سیاهی را در برنامه قرار می دهد که شهر وکلای مدافع در محله ایستگاه های پلیس برای مقابله با غیر قانونی آزادسازی گرافیتی و کیفیت های دیگر از مسائل زندگی.

بی خانمان فعالان کسب و کار و برخی از اعضای شورای شهر باید در زمان برخورد با Feuer بیش از حمایت قوانین با هدف قرار دادن افراد بی خانمان با گروه انتقاد از این سیاست ها به عنوان یا بیش از حد ملایم یا خشن.

Feuer, سابق, مدیر اجرایی, از شرط بندی-Tzedek خدمات حقوقی انتخاب شد به شورای شهر در سال 1995 که در آن او نشان داده عمدتا سفید منطقه که شامل Fairfax منطقه غرب L. A. and Sherman Oaks. در سال 2001 او فرار ناموفق برای دادستان شهرستان از دست دادن در یک انتخابات به سنگی Delgadillo.

Feuer است به گیل Ruderman Feuer یک دادگستری در کالیفرنیا دادگاه تجدید نظر. این زن و شوهر زندگی در بورلی بیشه و دو بزرگسالان و کودکان است.

به جمع آوری کمک های مردمی پنجره برای 2022 سراسر شهر بود انتخابات باز جمعه. اولیه است که 8 مارس 2022.

چند L. A. سیاستمداران با توجه به یک اجرا برای شهردار از جمله وزیر امور خارجه الکس Padilla, دولت بهداشت ، باب Hertzberg (D-Van Nuys) و عضو شورای شهر جو Buscaino که نشان دهنده یک وات-به-San Pedro منطقه با توجه به افراد آشنا با تفکر خود را. عضو شورای گیل Cedillo که نشان دهنده بخشی از Eastside همچنین نشده رد این ایده از یک شهرداری مبارزات انتخاباتی.

شهرستان سرپرست مارک ریدلی-توماس و دولت سابق بهداشت ، Kevin de León بارها و بارها کاهش یافته است به قانون در حال اجرا برای شهردار.

تبلیغات

Jaime Regalado استاد بازنشسته علوم سیاسی در Cal State L. A. گفت: Feuer تصمیم به پرش در اوایل به او می دهد یک مزیت بیش از دیگران از جمله نامزدهای احتمالی ریدلی-توماس و ده لئون. این مردان هستند که هر دو در انتظار نتایج مربوطه نژاد برای شورای شهر.

"این اجازه می دهد تا Angelenos می دانم و جمع آوری کمک های مالی جامعه می دانیم که او در" Regalado گفت.

بار نویسنده کارکنان دیوید Zahniser کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن