لویی شهردار تماس به صورت کامل پروب از تیراندازی پلیس

LOUISVILLE, Ky. - لویی شهردار خواستار یک تحقیق کامل در مورد تیراندازی پلیس از 26 سال از تکنسین های پزشکی اورژا

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399

LOUISVILLE, Ky. - لویی شهردار خواستار یک تحقیق کامل در مورد تیراندازی پلیس از 26 سال از تکنسین های پزشکی اورژانس در خانه اش در ماه مارس است.

لویی شهردار گرگ فیشر گفت: آن را در اولویت خود است که "حقیقت بیرون می آید."

"پلیس کار می تواند شامل شرایط فوق العاده دشوار است. علاوه بر این ساکنان حقوق" فیشر نوشت: در بیانیه ای در این هفته است. "این دو مفهوم خواهد شد و باید وزن توسط سیستم قضایی ما به عنوان مورد درآمد حاصل."

پلیس تا به حال حکم به جستجو Breonna تیلور را به عنوان بخشی از مواد مخدر بررسی اما مظنون اصلی آنها به دنبال زندگی نمی کنند وجود دارد, با توجه به گزارش روزنامه.

حکم گفت: پلیس قبلا مشاهده شده در مورد مواد مخدر مظنون Raul Glover, مصرف یک بسته از تیلور و رانندگی به یک "شناخته شده مواد مخدر خانه" پیک مجله گزارش شده است.

تیلور به ضرب گلوله کشته شد و هشت بار در مارس 13 بعد از افسران وارد آپارتمان او. پلیس گفت: آنها بازگشت آتش پس از یک افسر کشته شد در آپارتمان و زخمی شدند.

یک وکیل برای دفاع تیلور پسر کنت واکر گفته است در دادگاه براده که واکر اخراج در دفاع از خود چون پلیس نمی خود را اعلام و او فکر افسران شکستن در. تیلور و واکر تا به حال هیچ سابقه جنایی یا مواد مخدر محکومیت و بدون مواد مخدر پیدا شد در تیلور آپارتمان.

لویی پلیس کاهش یافته است برای پاسخ به چند سوال در مورد این مورد با استناد به یک در حال انجام تحقیقات داخلی.

تیلور خانواده استخدام برجسته حقوق مدنی و وکیل صدمه شخصی بن Crump. Crump به نمایندگی از خانواده های دیگر با مشخصات بالا, سیاه, تیراندازی قربانیان.

طرح دعوی در دادگاه واصل توسط تیلور خانواده در ماه گذشته گفت: تیلور "مطرح شده بود و هیچ تهدیدی برای افسران و هیچ چیز را به سزاوار به مرگ در دست خود."

Crump به نام the killing "غیر قابل توجیه" در بیانیه ای به رسانه های خبری.

پیک مجله گزارش روز شنبه که تیلور آدرس ذکر شده بود در یک حکم جستجو بر اساس محقق باور است که Glover با استفاده از خانه خود را برای دریافت ایمیل نگه داشتن مواد مخدر و یا ذخیره کردن پول حاصل از فروش مواد مخدر.

این روزنامه در گزارش دیگری حکم اعدام در همان شب به عنوان تیلور مرگ در یکی دیگر از خانه های متصل به این تحقیقات منجر به تشنج "چند اونس مشکوک کرک کوکائین و ماری جوانا و ارز ایالات متحده است."

لویی مترو پلیس سخنگوی وزارت جسی Halladay گفت: در یک ایمیل این هفته که تحقیقات داخلی همچنان ادامه دارد. او کاهش یافته است به نظر بیشتر است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

Crump نیز نشان دهنده خانواده Ahmaud Arbery یک مرد سیاه و سفید بود که به ضرب گلوله در ماه فوریه در ساحلی گرجستان شهر. یک پدر و پسر دستگیر شدند در هفته گذشته پس از تصویری پدید آمده از آنها مقابله با Arbery که منجر به مبارزه با مشت پرتاب سه عکس اخراج و Arbery سقوط مرده است.

Crump نیز بود که در سال 2012 مورد Trayvon مارتین غیر مسلح سیاه فلوریدا نوجوان به ضرب گلوله کشته شدند و توسط سازمان دیده بان محله داوطلب.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن