آمریکا فرمان اجرایی انتظار می رود که برای محدود کردن حمایت های رسانه های اجتماعی در شرکت های

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال آماده سازی یک فرمان اجرایی در نظر گرفته شده برای محدود کردن حمایت های حقوقی

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال آماده سازی یک فرمان اجرایی در نظر گرفته شده برای محدود کردن حمایت های حقوقی که سپر اجتماعی در شرکت های رسانه ای از مسئولیت برای آنچه که می شود ارسال شده در خود سیستم عامل, دو مقام ارشد دولت در انتخابات گفت: در اوایل پنج شنبه.

چنین دستوری که گفته شد هنوز در حال تدوین شد و موضوع را به تغییر خواهد آن را آسان تر برای ایالات متحده تنظیم کننده فدرال به استدلال می کنند که شرکت هایی مانند Facebook, گوگل, یوتیوب و توییتر در حال سرکوب آزادی بیان هنگامی که آنها حرکت می کند را به حالت تعلیق کاربران یا حذف پست ها در میان نمونه های دیگر.

این حرکت تقریبا قطعی است به صورت یک چالش دادگاه و آخرین سالوو توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در خود تکرار تهدید به سرکوب سیستم عامل آنلاین. توییتر این هفته متصل واقعیت-بررسی اعلامیه به دو رئیس جمهور توييتها و پس از او ساخته شده ادعاهای دروغین در مورد تقلب انتخابات و تهمت و هواداران خود را به مدت طولانی متهم کرد رسانه های اجتماعی شرکت های خاموش محافظه کار صدای.

مقامات کاخ سفید گفت: رئیس جمهور خواهد ثبت سفارش بعد پنج شنبه, اما آنها کاهش یافته است به نظر در محتوای آن است. یک سخنگوی توییتر کاهش یافته است به نظر.

در بخش 230 ایالات متحده ارتباطات نجابت, قانون شرکت های آنلاین گسترده مصونیت از مسئولیت برای محتوای ایجاد شده توسط کاربران است.

اما پیش نویس فرمان اجرایی که اشاره به آنچه که آن را "انتخابی سانسور," اجازه می دهد وزارت بازرگانی سعی کنید به تمرکز چگونه گسترده بخش 230 اعمال می شود و اجازه دهید به کمیسیون تجارت فدرال به صورت فله تا یک ابزار برای گزارش گیری آنلاین تعصب.

آن را نیز ارائه محدودیت در نحوه فدرال دلار می تواند صرف تبلیغات در رسانه های اجتماعی.

برخی از ایده های در اجرایی تاریخ سفارش به یک "رسانه های اجتماعی نشست" برگزار می شود در ماه ژوئیه گذشته در کاخ سفید با مقامات گفت.

اگر چه این قانون فراهم نیست و رسانه های اجتماعی شرکت های پتو حفاظت — مثلا شرکت ها هنوز هم باید با رعایت قانون کپی رایت و حذف سرقت مواد ارسال شده توسط کاربران — آن را نشانی از آنها محافظت از برخی از مسئولیت خود users' posts.

همراه با متمم اول قانون اساسی بخش 230 کمک کرده است شرکت رسانه های اجتماعی شکوفا. آنها می توانند مجموعه خود را سهل انگاری و یا قوانین سختگیرانه برای محتوا در سیستم عامل خود را و آنها می توانند در حد متوسط به عنوان آنها را مشاهده کنید مناسب. مدافعان این قانون از جمله شرکت های فن آوری استدلال کرده اند که هر گونه حرکت به لغو یا تغییر آن را فلج بحث آنلاین.

اما به عنوان محافظه کاران ادعا کرده اند که رسانه های اجتماعی شرکت ها در برابر آنها مغرضانه و overmoderate دیدگاه های سیاسی خود را جمهوری خواه و نمایندگان مجلس باید به طور فزاینده ای تحت فشار قرار دادند به تغییر اساسنامه.

سنسور. مارکو روبیو از فلوریدا و جاش هاولی میسوری نیز chimed در این هفته پس از توییتر کاربردی جدید آن واقعیت-بررسی استاندارد به رئیس جمهور. هر دو قانونگذاران بوده است منتقدان از حمایت است که لذت بردن از شرکت های فن آوری در بخش 230 و آنها تجدید تماسهای خود را به آن را تغییر دهید.

رئیس جمهور به مدت طولانی مورد علاقه توییتر به عنوان ابزاری برای رسیدن به هواداران خود ارسال حمله شخصی و بررسی سیاست. این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن بارها و بارها گسترش افشا و خنثی تئوری توطئه در مورد MSNBC میزبان جو Scarborough و مرگ یک زن که برای او کار می کرد در کنگره دفتر سال پیش. زن مرد زن مرده التماس کرد با مغلوب ساختن پیشی جستن به توقف.

رئیس جمهور را نادیده گرفته ایم درخواست و محکوم توییتر ادعا در یک صدای جیر جیر که شرکت رسانه های اجتماعی در تلاش بود تا با رشوه دادن نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.

روز چهارشنبه او در ادامه به انتقاد از این شرکت آن را متهم به خفقان محافظه کار انداز. "ما به شدت تنظیم و یا نزدیک آنها را قبل از ما همیشه می تواند اجازه می دهد این اتفاق می افتد," مغلوب ساختن پیشی جستن است.

یک سخنگوی سایت یوتیوب کاهش یافته است به نظر منظور اجرایی. نمایندگان برای Facebook بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

اما مارک زوکربرگ شرکت, مدیر اجرایی, به نظر می رسد قبل از emptively در تلاش برای نرم کردن هر گونه مقاومت از کاخ سفید است. در یک ضبط مصاحبه تلویزیونی برنامه ریزی شده برای سه شنبه صبح با روباه انداخت داشتن در توییتر تمایل به واقعیت-بررسی مغلوب ساختن پیشی جستن در آن پلت فرم در زمان واقعی است.

"من فقط به شدت اعتقاد دارند که Facebook نباید داور حقیقت از همه چیز است که مردم می گویند آنلاین است،" "شرکت های خصوصی احتمالا نباید به خصوص پلت فرم این شرکت نباید در این موقعیت انجام آن است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دادگاه اغلب حکومت در حمایت از شرکت های فن آوری خود را حفظ ایمنی. آن است که روشن نیست که منظور اجرایی را تغییر دهید قضات نمایش در قانون است.

"این معلوم نیست چه چیزی را از این به دلیل به حد معینی, شما نمی توانید فقط به صدور یک فرمان اجرایی و واژگون در هوی و هوس از 25 سال سابقه قضایی در مورد چگونه یک قانون تفسیر شده است" گفت: کیت Klonick دستیار استاد حقوق در دانشگاه که مطالعات حاضر سخنرانی و محتوای اعتدال.

Klonick, که گفت که او تا به حال دیده می شود پیش نویس یک نسخه از سفارش, گفت که آن را "به احتمال زیاد نمی تواند تایید توسط دادگاه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب