سازمان هیچ کس 2021 رز رژه اول آن لغو پس از جنگ جهانی دوم

بزرگنمایی این تصویر قیصر Permanente شناور یکی از بسیاری از شرکت در 131st رز رژه در پاسادنا کالیفرنیا

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

قیصر Permanente شناور یکی از بسیاری از شرکت در 131st رز رژه در پاسادنا کالیفرنیا. سازمان لغو شده 2021 رویداد با استناد به سلامت و ایمنی خطرات مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس. مایکل اوون بیکر/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایکل اوون بیکر/AP

وجود خواهد داشت هیچ افزایش رژه در روز سال نو در سال 2021 به مناسبت اول لغو سالانه عینک پس از جنگ جهانی دوم است.

برگزارکنندگان رنگارنگ پاسادنا کالیفرنیا سنت اعلام کرد که آنها خواهد بود قادر به میزبان رژه مطابق با دولت بازگشایی جدول زمانی و "پس از ملاحظه نظر گرفتن محدودیت ها و دستورالعمل های در محل به عنوان یک نتیجه از COVID-19."

"سلامت و رفاه ما رژه شرکت کنندگان و مهمانان و همچنین به عنوان که داوطلب ما اعضای حرفه ای کارکنان و شرکای اولویت شماره یک ما است" گفت: باب میلر 2021 جمهور از پاسادنا مسابقات گل انجمن. "بدیهی است که این همان چیزی است که هر یک از ما می خواستند و ما برگزار شد در اعلام تا زمانی که ما کاملا مطمئن شوید که محدودیت ایمنی جلوگیری می کند ما را از ادامه برنامه ریزی برای 132nd رز رژه."

رژه شناخته شده برای آن اسراف گل پوشش شناور است عزیز جان. 1 سنت. آن را درو حدود 700,000 در شخص تماشاگران و 37 میلیون بیننده تلویزیونی در سال 2019.

سازمان اشاره کرد که در طول تاریخ طولانی خود این رویداد تنها لغو شده است سه بار: در طول زمان جنگ سال 1942 1943 و 1945.

تصمیم به انصراف از سال آینده رژه می آید پس از یک سفارش ویژه امکان سنجی و ایمنی گزارش از کارشناسان بهداشت عمومی در دانشکده کک پزشکی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نشان داد که حتی با احتیاطی این رویداد می تواند ایجاد یک "محیط پر خطر به صورت ویروسی پخش شده است." این گزارش همچنین با اشاره به خطرات بالقوه بهداشتی از شرکت کنندگان و تماشاگران سفر به این منطقه در بسیاری از موارد با هواپیما.

سازمان توضیح داد که آماده سازی برای رژه که به طور معمول شروع در ماه فوریه نیز نمی شود ممکن است در این سال در دولت مقررات ایمنی و بهداشت.

"علاوه بر پیشبرد برنامه ریزی های لازم توسط گروه ما و سوارکاری واحد ساخت و ساز از ما شناور طول می کشد بسیاری از سال و به طور معمول نیاز به هزار نفر از داوطلبان برای جمع آوری در راه است که با رعایت توصیه های ایمنی و نمی توان امن در ماه های آینده گفت:" دیوید Eads مدیر اجرایی و مدیر عامل پاسادنا مسابقات گل انجمن.

سازمان 935 اعضای فعال داوطلب و 35 سال-دور کارکنان است.

همچنین سالانه میزبان رز باول بازی در Jan. 1. به گزارش روز چهارشنبه بیانیه سازمان ادامه به برنامه ریزی برای این بازی که در خدمت به عنوان یک کالج, فوتبال, حذفی, نیمه نهایی. آنها گفت: آنها با اولویت ایمنی و "امیدوار باقی می ماند" این هنوز هم می تواند محل.

و در حالی که کلرادو بلوار. ممکن است کمتر رنگارنگ از حد معمول آن روز سازمان نیز برنامه ریزی "یک نوع جدید از جشن سال نو" در رابطه با پخش همکاران و حامیان مالی.

"هر سال این کشور تبدیل می شود چشمان خود را به پاسادنا آمریکا جشن سال نو و ما برنامه ریزی برای ارائه آن مهم وعده" گفت: Eads.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن