میله های در حال ظهور به عنوان COVID-19 نقاط داغ. انتاریو مقامات در حال تلاش برای جلوگیری از خطرناک کوکتل دیده می شود در فلوریدا و دیگر ایالات آمریکا

هیچ کارائوکه اتاق هیچ ایستاده است. نگه داشتن جداول شش فوت از هم جدا با حداکثر 50 نفر است. مطلقا هیچ رقص (مگر ا

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399

هیچ کارائوکه اتاق هیچ ایستاده است. نگه داشتن جداول شش فوت از هم جدا با حداکثر 50 نفر است. مطلقا هیچ رقص (مگر اینکه شما در حال رقص, توسط خودتان و برای هر کس دیگری).

این واقعیت جدید در میله در سراسر استان خواهد بود که مجاز به بازگشایی جمعه به عنوان بخشی از انتاریو فاز 3 از COVID-19 بازیابی خارج از جی تی ای و یک تعداد انگشت شماری از مناطق دیگر.

با موج از موارد در چندین ایالت آمریکا و مونترال است که مقامات بهداشت عمومی در حال سرزنش در 20 و 30-یه چیزی جمع شلوغ, میله, همه چشم ها بر این در معرض خطر تنظیمات با این امید که یک رویکرد دقیق می تواند به جلوگیری از مشکلات از جاهای دیگر است. و در تورنتو, مقامات می گویند که آنها در حال باز به نظر حتی محتاط تر اقدامات است.

این ویروس است که باعث COVID-19 رشد در شلوغ میله های زندان. گسترش آن در درجه اول توسط قطرات که بدان معنی است که حتی اگر کسی به نظر نمی رسد بیمار آنها می توانند به راحتی از آن عبور کند.

"این بیماری امضای آن است که آن را دوست دارد فقط به جرم داخل سالن گردهمایی گفت:" Raywat Deonandan متخصص اپیدمیولوژی و دانشیار در دانشکده علوم بهداشت در دانشگاه اتاوا.

"شما در حال رفتن به ایستاده در نزدیکی شما در حال رفتن به تنفس در نزدیکی شما در حال رفتن به صرف مقدار زیادی از زمان به غریبه ها در یک محیط که در آن هوا است و نه گردش."

و پس از چند نوشیدنی حتی بیشتر مراقب باشند افراد شروع به لغزش. "این دستور غذا را برای گسترش یافته است."

کاباره ها مجاز به باز تحت فاز 3 در انتاریو است. همچنین این روش B. C. زمان همراه با اجتماعی فاصله داخل میله و دربندی اعداد و اقدامات دیگر.

این خوب است که آنها می مانم بسته در حال حاضر گفت: Deonandan. میله سختتر اما اگر شما منع ایستاده, اجرا, فاصله و به حداقل رساندن تعداد زیادی از مردم در داخل "سپس شما را در مسیر به مدیریت است."

آن را حس بیشتری را هر چند, او گفت: "به قوانین بیشتر در اطراف ظرفیت و فضا به جای فقط ساخت خودسرانه one-size-fits-all کلاه. میله همچنین باید به جمع آوری نام و شماره تلفن مشتریان برای کمک به با تماس با ردیابی.

این چیزی است که در حال حاضر مورد نیاز در کبک که از اواخر هفته گذشته است.

بیش از آخر هفته مقامات در مونترال خواسته همه کسانی که به بازدید هر بار در این شهرستان از ژوئیه 1 برای آزمایش به عنوان افراد آلوده حداقل پنج میله پس از آن در سراسر شهر و مشتری ثبت نیست و در عین حال در محل برای کمک به پیگیری موارد است.

Deonandan است به تنهایی در حال نگران است. شهردار تورنتو جان حزب محافظه کار نیز به خبرنگاران گفت: روز شنبه که او را "بسیار نگران میله" با توجه به آنچه که در کبک و در جنوب مرز و هزاران نفر از جمله موسسات در شهرستان. او اشاره کرد رستوران به نظر نمی رسد به همان برخواهد داشت خطر است.

شهر و بهداشت عمومی تورنتو در حال مطالعه استان چارچوب برای دیدن آنچه که در حال حرکت به مرحله 3 را مانند نگاه در این شهرستان گفت: عضو شورا جو Cressy که صندلی هیئت مدیره بهداشت و درمان.

"همانطور که ما در تورنتو به دیگر حوزه های قضایی که آیا این ایالت کالیفرنیا و یا سئول مونترال به تازگی و یا حتی دیترویت یا پیتسبورگ این روند دیده می شود در زمان واقعی" او در مصاحبه ای گفت:.

"این به این معنا نیست که ما نمی تواند و یا نباید بازگشایی میله در داخل تنظیمات اما این به آن معنا است که ما باید بسیار محتاط است که ما نیاز به پروتکل های در محل برای اطمینان و دقت اجرای فیزیکی فاصله."

Cressy در حالی که تصدیق او نمی خواهید به صدا مانند پدر در "Footloose" گفت: ما باید برای جلوگیری از پیتسبورگ. که شهرستان با موفقیت مسطح منحنی اما پس از آن وجود دارد عجله در میله زمانی که آنها بازگشایی شد.

"از آنجا که وجود دارد یک حس است که نور روشن بود و آنها به حالت عادی بازگشت," او گفت:. این به این معنی صحبت کردن با افراد جوان در راه و بر روی سیستم عامل است که پاسخ آنها را به مطمئن شوید که پیام مورد مداوم خطر به وضوح ارتباط برقرار.

"جواب این است که نه به شرم افراد جوان بلکه برای کار با آنها."

پرسید: اگر او را در نظر بگیرید حتی سختگیرانه تر اقدامات در تورنتو نسبت به آنچه در استان در حال برنامه ریزی دکتر آیلین د ویلا تورنتو افسر پزشکی سلامت گفت: این شهر را "منحصر به فرد و پیچیده شرایطی" به معنی او می "در نظر بگیرید همه چیز منطقی است که" بر اساس داده های علمی و چه در جاهای دیگر.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"من نگه داشتن ذهن من کاملا باز" او گفت.

دکتر Sumon Chakrabarti, یک بیماری عفونی پزشک در Trillium سلامت همکاران در Mississauga گفت: روشن است که "تداخل عوامل خطر" ترکیب برای افزایش خطرات در کافه ها و موارد جدید انتظار می رود.

این یک وضعیت که در آن اجرای حس می کند او گفت:. یک بار که disregards مقررات می توان به پرداخت جریمه و یا از دست دادن آن مشروب مجوز. این در حال حاضر اتفاق افتاده در اوایل این ماه با گلدی یک بار در خیابان کینگ غربی که خود را از دست داده مجوز پس از اتهام برگزاری یک راز سرپوشیده ،

اما Chakrabarti گفت: یک تفاوت کلیدی بین انتاریو و ایالات متحده آمریکا است که در اینجا موارد روند رو به پایین و در بسیاری از ایالت آنها در حال حاضر از کنترل خارج شده دوباره. بسیاری از میله های زندان در جنوب مرز بازگشایی بیش از حد به زودی و همه در یک بار Chakrabarti گفت.

در کره جنوبی سئول موفق به کدو یک خوشه در چند کاباره ها در ماه مه از طریق کلاسیک بهداشت عمومی اقدامات از تست ردیابی و جداسازی. اگر چه هوموفوبیا در برابر اعضای جامعه تجاوز که آباد, گی, باشگاه ها و میله های درگیر را پیچیده تماس با ردیابی.

"ما در حال رفتن برای دیدن موارد و این که انتظار می رود زمانی که ما می توانیم آنها را شناسایی و به سرعت و مهار این آتش سوزی را قبل از تبدیل شدن آنها به آنهایی که بزرگ گفت:" Chakrabarti.

این همه بخشی از "چکش و رقص است." مرحله اول یا چکش بود برای به دست آوردن موارد را به عنوان آنجا که ممکن است با استفاده از بلانت اقدامات مانند مستندات.

"رقص در حال حاضر که ما در این سطح پایین آهسته خزیدن از انتقال شما مقید به نگه داشتن آن در کنترل واقعا تهاجمی تماس, ردیابی, ردیابی, و, تست," او گفت:.

"من فکر می کنم خیلی از انتاریو را برای آن آماده."

نگرش اکثر مردم در انتاریو نیز به نظر می رسد متفاوت از کسانی که در بخش هایی از ایالات متحده آمریکا مانند فلوریدا اضافه شده Deonandan که در آن بیشتر هستند امتناع از پوشیدن ماسک یا تهدید جدی است.

"ما در مرحله ای از این بیماری همه گیر در حال حاضر که در آن دیگر در مورد دولت ساخت قوانین و پزشکان پایین نگه داشتن قلعه یا اپیدیولوژی ساخت مدل. آن را به طور کامل در دست شهروندان به انجام بخشی خود را.

"و آن را مانند به نظر می رسد ساکنان انتاریو در حال حاضر, بنابراین من بسیار خوش بینانه است."

May Warren


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب