ما هنوز کاملا نمی دانند که برچسب 'بدون علامت'

بزرگنمایی این تصویر یک سی تی اسکن از قفسه سینه از 66-سال-مرد نشان می دهد تکه تکه گرد مه آلود لکه های

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک سی تی اسکن از قفسه سینه از 66-سال-مرد نشان می دهد تکه تکه گرد مه آلود لکه های سراسر ریه ها. او تا به حال آزمایش مثبت برای رمان coronavirus و با تجربه تنگی نفس. استیون Needell/علم منبع پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استیون Needell/علم منبع

حتی اگر کسی آلوده رمان coronavirus و بدون علامت باقی می ماند رایگان از سرفه و تب و خستگی و سایر علائم شایع عفونت این بدان معنا نیست که این coronavirus نیست در نظر گرفتن تلفات. این ویروس هنوز هم می تواند باعث خفیف — اگر چه به احتمال زیاد برگشت — آسیب به ریه های خود را.

یک مقاله جدید در Nature Medicineمنتشر شده در ژوئن 18, اسناد و مدارک بالینی الگوهای بدون علامت عفونت. آن را می یابد که بسیاری از افراد مورد مطالعه توسعه نشانه های جزئی التهاب ریه — شبیه به راه رفتن پنومونی — در حالی که برگزاری نمایشگاه دیگر علائم کروناویروس.

این مطالعه نشان می دهد که بدون علامت همیشه بدان معنا نیست که هیچ آسیب رخ داده است در بدن کسی را; پیگیری مطالعات محققان کمک خواهد کرد برای ارزیابی پتانسیل دراز مدت اثرات. آن را نیز نشان می دهد که موشکافی شدید اعمال شده به رمان coronavirus عفونت می تواند نور را در چه بیماری های تنفسی دیگر کار: بدون علامت حامل آنفولانزا یا سرماخوردگی ویروس ها هستند مورد مطالعه قرار گرفته به طوری که آن را در حال حاضر مشخص نیست که آیا این مستند التهاب نوعی پاسخ ایمنی یا خاص به رمان coronavirus.

درصد از افراد مبتلا بدون علامت عفونت نامشخص است. "برآوردها نشان می دهد که در هر نقطه بین 6% و 41% از جمعیت ممکن است آلوده اما باید علائم" ماریا ون Kerkhove بالا سازمان بهداشت جهانی گفت: ژوئن 9.

بدون علامت coronavirus حامل سخت برای پیدا کردن و مطالعه — از آنجا که مردم معمولا تست شده برای coronavirus تنها اگر آنها فکر می کنم آنها ممکن است آن را داشته باشد. و برخی از مردم که به نظر می رسد بدون علامت در بعد توسعه علائم کلاسیک از جمله درجه حرارت بالا و خستگی و دشواری در تنفس.

این طبیعت مقاله تجزیه و تحلیل 37 بدون علامت موارد یافت از طریق تماس با ردیابی و آزمایش تلاش Wanzhou منطقه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در مرکزی چین که به نمایش 2,088 تماس نزدیک از coronavirus بیماران از فوریه تا اوایل مارس.

که بدون علامت در بيماران بستری برای مشاهده. 57 درصد نشان داد اختلالات ریه در سی تی اسکن حساس تکنیک تصویربرداری است که به تولید یک تصویر سه بعدی را از ریه ها. برخی نشان داد "سایه های راه راه" در حالی که دیگران ارائه شده با "زمین-شیشه opacities" — نشانه های روشنی از التهاب در ریه ها است.

"برای پیدا کردن بسیاری از بیماران بدون علامت با چنین تغییرات قابل توجهی در CT را کاملا تعجب آور" می گوید: دکتر آلوین Ing استاد تنفسی پزشکی در دانشگاه مک کواری بود که درگیر با مطالعه. این نشان می دهد که حتی افراد بدون علائم ظاهری عفونت می تواند تجربه موقت برخی از آسیب به ریه های خود را. آن را تغذیه به یک الگوی او دیده می شود در درمان COVID-19 بيمار: "علائم دست کم گرفتن شدت بیماری است." به عبارت دیگر coronavirus است که اغلب مالیات بدن یک فرد بیشتر به شدت از علائم خود را و یا عدم آن نشان می دهد.

این یافته ها سازگار با مطالعات زیر بدون علامت بیماران در چین که پیدا کرده اند که بسیاری از توسعه می تواند ضایعات در ریه ها با وجود داشتن بدون علائم ظاهری می گوید: Dr. Jennifer Taylor-Cousar یک ریه در ملی یهودی سلامت در دنور نه درگیر با این مقاله. "آن احتمالا این است که حداقل در این بیماری خیلی شایع است," او می گوید.

پزشکان در نیویورک دیده می شود الگوهای مشابه. دکتر خورخه Mercado یک ریه و مراقبت های ویژه در NYU Langone بیمارستان-بروکلین است که همسو با این مطالعه می گوید او دیده می شود بسیاری از موارد که در آن یک بیمار به بیمارستان آمده است برای غیر COVID مرتبط با موضوع و آزمایش مثبت برای coronavirus. "آن دسته از بیماران تکامل یافته به آنچه در این مقاله نشان می دهد که [خود را coronavirus عفونت] باعث پنومونی باعث التهاب تغییرات," او می گوید.

هنوز Taylor-Cousar اخطار می دهد که محققان در حال مطالعه جدید کروناویروس مشتاقانه تر از آنها به مطالعه سایر بیماری های تنفسی. "معمولا اگر کسی بدون علامت [با یک سرماخوردگی یا آنفولانزا ویروس] ما هرگز حتی دیدن آنها در همه," او می گوید: "و ما هرگز فکر می کنم برای گرفتن سی تی اسکن بر روی آنها است." پس هیچ قابل مقایسه داده ها می گویند که آیا ریه اختلالات خاص بدون علامت coronavirus حامل یا مشترک میان ویروس های تنفسی.

الگوهای بیماری ریوی دیده می شود در CT اسکن می تواند ناشی از عوامل متعددی است. "این می تواند یک کمی از مایع در ریه ها, گاهی اوقات کمی خون در ریه و یا گاهی اوقات فقط یک منطقه کوچک از التهاب در ریه می گوید:" دکتر نیل Schluger رئیس ریوی و آلرژی و مراقبت بحرانی پزشکی در مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا. "زمانی که من در این تصاویر من آنچه را به من به نظر می رسد مانند مناطق کوچک از التهاب است که ما با بسیاری از انواع عفونت ریه."

برای بدون علامت موارد خفیف التهاب ریه و دیگر هیچ نشانه ای از بیماری pulmonologists می گویند آنها به احتمال زیاد به ضربه عفونت به سرعت و بدون ماندگار ریه آسیب می رساند.

"من گمان می کنم که اگر شما به دنبال با این افراد بدون علامت در چند ماه بیشتر از سی تی اسکن می تواند کاملا طبیعی است مگر اینکه آنها شناخته شده بودند به بعد از توسعه علائم می گوید:" تیلور-Cousar.

در این میان عفونت, پزشکان نمی تواند پیش بینی کند که چگونه یک فرد مورد پیشرفت خواهد کرد. "وجود دارد هیچ راهی برای دانستن که در حال رفتن به توقف با یک عفونت بدون علامت و به احتمال زیاد به طور کامل بهبود می یابند و چه کسی است که به احتمال زیاد برای رفتن به بیشتر عفونت های شدید می گوید:" Schluger.

این طبیعت مطالعه همچنین نشان داد قطعه از coronavirus در سواب نمونه از بیماران بدون علامت به طور متوسط 19 روز و پنج روز طولانی تر از گروه کنترل از خفیف بیماران علامت دار. در حالی که این لزوما به معنای افراد بدون علامت هستند عفونی زمان کل آن نشان می دهد که آنها قادر به گسترش این ویروس به دیگران در برخی از نقطه در عفونت می گوید Schluger. "همانطور که ما بازگشایی جامعه است که به همین دلیل آن را بسیار مهم برای افرادی که در حال رفتن به پوشیدن ماسک," او می گوید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن