"من شما را خواهد کشت' — مراقبت های بهداشتی کارگران در صورت افزایش حملات در میان COVID-19

بزرگنمایی این تصویر یک کارگر بهداشت در تجهیزات حفاظت شخصی می ایستد در یک COVID-19 واحد مراقبت های وی

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک کارگر بهداشت در تجهیزات حفاظت شخصی می ایستد در یک COVID-19 واحد مراقبت های ویژه در کند می کند, یمن. Ahmad Al-Basha /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Ahmad Al-Basha /خبرگزاری گتی ایماژ

"من شما را بکشند."

این چیزی است که یک عضو خانواده COVID-19 بیمار گفت: یک پزشک عمومی در یک بیمارستان خصوصی در عدن در یمن یمن در این کشور شیوع کروناویروس در ماه آوریل است.

اشاره اسلحه در خانواده عضو تحت فشار قرار دادند و او را به بیمار اکسیژن و تهویه مکانیکی دو نوع درمان برای موارد شدید COVID-19.

دکتر توضیح داد که او نمی خواهد بود قادر به ارائه گزینه های آن برای بیمار است.

"ما با کمبود تجهیزات پزشکی می گوید:" دکتر یادآوری حادثه است. "ما حتی برای خرید شخصی خود ما تجهیزات حفاظتی."

اما اعضای خانواده را درک نمی کنند و نگه داشته هل دادن دکتر می گوید. "او گفت:" چرا ؟ شما می خواهید برای کشتن من بیمار است؟' "

دکتر سعی در آرام کردن اعضای خانواده و وعده داده شده به انجام همه چیز را او می تواند به بیمار کمک کند. (او خواسته است که نام او بود نکردن برای حفاظت از هویت خود را. سلامت کارگران همچنان از دریافت تهدید کرد.)

تهدید به مرگ و ارعاب و خشونت بخشی از یمن دکتر واقعیت روزانه به عنوان یک کارگر بهداشت در خط مقدم از COVID-19 در یمن که در آن وجود داشته است حداقل 992 تایید coronavirus موارد که از 22 ژوئن. خطر او چهره بخشی از یک روند بزرگتر از حملات بر سلامت کارگران در سراسر جهان.

با توجه به ناامنی و بینش یک گروه تحقیقاتی است که اسناد و مدارک خشونت برای کمک به کارگران وجود داشته است بیش از 400 گزارش جهانی حوادث COVID-19-مربوط به خشونت مؤثر کارکنان مراقبت های بهداشتی و امکانات از ژانویه تاکنون است.

ناامنی بینش آهنگ حملات بر سلامت کارگران از جمله تهدید به حمله, دستگیری و بازداشت آدم ربایی و درگیری های مربوط به خشونت های همراه با تعدادی دیگر از انواع حملات. آن محققان شانه را از طریق گزارش حادثه از چه کسانی و گروه هایی مانند کمک کارگر امنیت پایگاه داده و پزشکان برای حقوق بشر همراه با گزارش های رسانه ها.

اما خود را داده است "بطور قابل توجهی انجام نگرفته می گوید:" لئونارد Rubenstein, صندلی از حفظ سلامتی در جنگ ائتلاف و مدیر دانشگاه جانز هاپکینز سلامت درگیری و حقوق بشر برنامه. در حالی که ناامنی بینش عضو ائتلاف او کار نمی کند در این گزارش.

"تقریبا در تمام شرایط با تکیه بر گزارش توسط مرکز بهداشت اپراتورها تمایل به نتیجه های شدید گزارش دهی به آنها بیش از حد شلوغ به گزارش یا هیچ مزیت در نظر گرفتن زمان برای انجام این کار است."

هنوز Rubenstein می گوید او "اعتماد به نفس" در این گزارش را داده و آن را می دهد یک ایده خوبی از آنچه که در لحظه اتفاق می افتد.

"در اوایل هفته از این بیماری همه گیر بسیاری از حوادث باعث شد با ترس از عفونت در واقع گسترش می گوید:" کریستینا Wille, یک عضو موسس ناامنی بینش. در تاریخ 23 آوریل در مکزیک به عنوان مثال دو نفر دستگیر و به ضرب و شتم یک کارگر بهداشت در یک اتوبوس متهم او را از آلوده شدن با COVID-19 و قرار دادن دیگران در معرض خطر است. این بخشی از یک چشم انداز مثبت در حمله به پزشکان و پرستاران و رانندگان آمبولانس صلیب سرخ کارکنان و بهداشت کارگران در مکزیک — مردم آنها را به عنوان "منابع بالقوه عفونت" گفت: Jordi Raich رئیس صلیب سرخ منطقه ای هیئت برای مکزیک و مرکزی امریکا در بیانیه ای گفت.

اقدامات لازم برای کنترل این بیماری همه گیر ایجاد کرده اند دلایل جدید برای افرادی که به حمله سلامت کارگران می گوید: Wille. برخی از مردم وحشت زده در حال قرنطینه در رسمی تسهیلات استفاده کرده اند و نیروی خود را خارج از آن. در هرات افغانستان در تاریخ 16 مارس به عنوان مثال 38 نفر در یک مرکز درمانی برای دو هفته فرار اولیه با شکستن پنجره ها و حمله به کارکنان بیمارستان.

"در زمینه COVID-19 ما در حال دیدن بیشتر حملات توسط اعضای جامعه که به طور معمول رقم در میان مجرمان در ما نرمال, نظارت," او می گوید.

بیماران و اعضای خانواده خود هستند که نه تنها عاملان. یک افسر پلیس حمله یک راننده آمبولانس در 26 مارس در بورکینا فاسو نه مطابق با تحمیل COVID-19 مقررات منع رفت و آمد.

ناامنی بینش همچنین می گوید که خشونت موجود از درگیری های گرفته شده تلفات در تلاش های مراقبت های بهداشتی گروه کنترل COVID-19. در آوریل 6, برای مثال گروه های مسلح به شدت از پوسته Al-Khadra بیمارستان در طرابلس لیبی. با 400 تخت بیمارستان آن را یکی از تنها امکانات بهداشتی در کشور برای درمان COVID-19 بيمار.

نوع تهدید است که یمن, دکتر, تجربه کرده و در بیمارستان است و متاسفانه "کاملا معمولی" در سراسر جهان می گوید: Wille.

دکتر تخمین می زند که در بیمارستان خود را در عدن از اعضای خانواده یک بیمار را تهدید می کند سلامت کارگر با تفنگ و یا نوعی از خشونت حدود سه بار در هفته.

Rayan Koteiche یک محقق با گروه پزشکان حقوق بشر که با تمرکز بر خاورمیانه و شمال آفریقا منطقه نمی تواند تایید دکتر حساب, اما می گوید گروه خود موید استفاده گسترده از اسلحه به تهدید سلامت کارگران در یمن.

"ما مستند حوادث که در آن اعضای خانواده و آشنایان و دوستان و یا همکاران از بیماران آن را بر خود به فشار و ارعاب, تهدید سلامت کارگران را به انجام," او می گوید.

فلاش اسلحه غیر معمول نیست او می گوید: گسترش سلاح های کوچک در یمن شده است یک موضوع برای سال ها و این غیر معمول نیست برای شهروندان به حمل "اسلحه و مسلسل و سلاح های اتوماتیک — آنها بسیار گسترده است."

حتی قبل از همه گیر یمن به خصوص مکان خطرناک برای سلامت کارگران است. بین ماه های مارس 2014 دسامبر 2018, طرف درگیر در جریان جنگ های داخلی انجام شده حداقل 120 حملات خشونت آمیز در امکانات پزشکی و سلامت کارگران با توجه به گزارش های شرکت-نوشته شده توسط Koteiche با عنوان "'من پاره پاره چهارم و آغاز شده در حال اجرا': حمله به مراقبت های بهداشتی در یمن است."

یمن دکتر می گوید: برخی از همکاران خود در بیمارستان باید کار متوقف شد چرا که آنها از ترس برای زندگی خود را. او ترس برای زندگی خود را بیش از حد.

زمانی که او تهدید شد که در ماه آوریل اولین چیزی که او فکر او بود دو فرزند و همسر: "من احساس غم. چه خواهد شد آنها اگر من کشته?"

هنوز هم او همچنان کار خود را. "ما باید به مردم کمک کند. ما باید برای صرفه جویی در زندگی می کند" او می گوید.

وقتی پرسید که آیا او تا به حال هر گونه تکنیک های خاص یا عبارات جادویی برای گفتن به مردم که ارعاب یا تهدید او در کار دکتر می گوید: او فقط تلاش می کند بهترین خود را به د-تشدید مشکل است. او به آنها می گوید: "با اشاره تفنگ نمی خواهد کمک کند. آن ترس کارکنان آن دچار سردرگمی آنها است."

سلامت کارگران در سراسر جهان خواستار بیشتر اقدامات امنیتی برای محافظت از آنها را در حالی که مشغول به کار است.

دکتر امره خالد است که یک افسر پزشکی در COVID-19 بخش در بیمارستان مایو, لاهور, پاکستان. در مه 21, او نوشت: در Facebook نوشته است که او و همسرش شد mobbed حدود 25 نفر در حالی که کار بر روی یک شبه تغییر در این بیمارستان است. آنها "فریاد که خود بیمار بیمار بود و پزشکان باید خود را چک کنید ASAP," او نوشت. با هیچ امنیتی در بیمارستان او و پنج تن از کارگران چپ به دفع کردن برای خود در تلاش برای جلوگیری از اراذل و اوباش از ورود به COVID-19 بخش و سپس barricading خود را به برای کمک تماس بگیرید.

خالد در حال حاضر مشغول به کار با یک وکیل و دادخواست دادگاه عالی لاهور به تامین امنیت مقررات به سلامت کارگران است. "از آن زمان برای انجام این, و آن را فقط ممکن است اگر همه ما متحد برای این, علت," او نوشت: در یک Instagram پست با هدف پاکستان پزشکان.

"هنگامی که ما مورد حمله قرار گرفتند, من واقعا می ترسم و حتی فکر ترک این کار می گوید:" خالد. "اما در حال حاضر با کمبود پزشکان. و اگر وجود دارد پزشکان در بیمارستان و سپس هرج و مرج افزایش خواهد یافت. بنابراین کسی را به وجود دارد. کسی قربانی."

با گزارش از خبرنگار NPR Diaa حدید در پاکستان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب