FAA شروع تست پرواز برای بوئینگ مشکل 737 Max

بزرگنمایی این تصویر یک بوئینگ 737 Max سر به فرود در گذشته مبتنی 737 Max هواپیما بوئینگ در زمینه های

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک بوئینگ 737 Max سر به فرود در گذشته مبتنی 737 Max هواپیما بوئینگ در زمینه های زیر تست پرواز دوشنبه در سیاتل. جت در زمان خاموش از زمینه بوئینگ پیش از آن در روز شروع از سه روز دوباره آزمون گواهینامه پرواز که علامت یک گام به سوی بازگشت هواپیما به مسافر خدمات. ایلین تامپسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایلین تامپسون/AP

بیش از 15 سال پس از پایه بوئینگ 737 Max اداره هوانوردی فدرال انجام شده برای اولین بار در یک سری از آزمون گواهینامه پرواز این هواپیما دوشنبه محوری گام به سمت اجازه می دهد که مشکل هواپیما برای بازگشت به خدمات.

اخبار فرستاده بوئینگ سهام افزایش به عنوان هوافضا غول قیمت سهم صعود بیش از 14 درصد در روز دوشنبه. 737 Max توسط این شرکت بهترین فروش جت تجاری تا کنون. نزدیک به 5000 از هواپیما بودند در بازگشت به نظم در زمان هواپیما مبتنی بود در ماه مارس گذشته.

اما این هواپیما تولید شد برخورد یک شکست بزرگ در روز دوشنبه بیش از حد به عنوان یک مشتری عمده اروپایی, نروژی, شاتل هوا اعلام کرد, آن را لغو سفارشات برای 97 جت بوئینگ از جمله 92 از سوخت 737 Max هواپیما. که تجدید سوالات در مورد اینکه آیا شرکت های هواپیمایی هنوز هم می خواهید و یا نیاز به این مشکل گرفتار Max در میان افت شدید مسافرت هوایی در سطح جهان به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

حمل و نقل هوایی تنظیم کننده در سراسر جهان مبتنی 737 حداکثر پس از 10 مارس 2019 سقوط از اتیوپی صدای پرواز هواپیمایی 302 مدت کوتاهی پس از برخاستن کشتن تمام 157 نفر در هیئت مدیره. این دومین تصادف مرگبار یک 737 Max در بیش از چهار ماه پس از سقوط از شیر هوا پرواز 610 در ماه اکتبر 29, 2018, قتل 189 نفر است.

محققان این است که هر دو سقوط بودند در درجه اول ناشی از ناقص پرواز کنترل سیستم است که بارها و بارها از هواپیما به بینی غواصی که خلبان نمی تواند بیرون بکشد.

در بیانیه ای FAA گفت: آژانس خلبانان و مهندسین کار با بوئینگ خدمه را ارزیابی تغییرات نرم افزار بوئینگ ساخته شده است که کنترل پرواز و سیستم. بیش از سه روز از پرواز آزمایشی این هفته آنها خواهد شد در نظر گرفتن هواپیما از طریق "یک آرایه گسترده ای از مانورهای پرواز و روش اورژانس برای ارزیابی اینکه آیا این تغییرات در دیدار با FAA گواهینامه استاندارد."

FAA گفت: روز دوشنبه تست پرواز ترک از زمینه بوئینگ در سیاتل در 9:55 صبح اقیانوس آرام در زمان نور روز و پرواز شرق ایالت واشنگتن. پرواز داده های ردیابی در سایت flightradar24 نشان می دهد که FAA آزمون خلبانان انجام شده تعدادی از سرعت بالا مانورهای مختلف در ارتفاعات بیش از چند ساعت.

یک بار پرواز آزمایشی در حال تکمیل اطلاعات پرواز را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل بیش از یک دوره از هفته. FAA می گوید هنوز هم وجود دارد تعدادی از مراحل اضافی در فرآیند صدور گواهینامه است که باید قبل از تکمیل این هواپیما می تواند پاک به مسافران پرواز دوباره از جمله توسعه آموزش خلبانی روش. این روند هنوز هم می تواند به چند ماه.

"در حالی که گواهینامه پرواز با یک نقطه عطف مهم تعدادی از وظایف کلیدی باقی می ماند" FAA گفت: در آن بیانیه است. "FAA است پس از فرآیند عمدی و را هم به آن نیاز دارد به طور کامل نقد و بررسی بوئینگ کار می کنند. ما بلند پایه سفارش تنها پس از ما راضی هستند که این هواپیما مطابق با استانداردهای صدور گواهینامه."

FAA مدیر Stephen Dickson سابق خطوط هوایی دلتا خلبان گفت: برای ثبت نام در گواهینامه 737 حداکثر تا او پرواز هواپیما خود را.

چرا که FAA تا به حال در ابتدا تایید 737 Max با آن معیوب کنترل پرواز و سیستم حمل و نقل هوایی مقامات در کانادا و برزیل و اروپا و جاهای دیگر هستند و دیگر حاضر به ایالات متحده رگولاتور' کلمه ای که هواپیما ایمن است و می گویند که آنها انجام خواهد شد ارزیابی خود را از بوئینگ رفع 737 Max قبل از آنها اجازه خواهد داد که هواپیما برای بازگشت به خدمات مسافر.

از زمان هواپیما مبتنی بود در سال گذشته بوئینگ اغلب پیشنهاد خود را برای رفع کنترل پرواز و سیستم تقریبا کامل و اغلب شرکت پیش بینی کرد که دوباره گواهینامه هواپیما قریب الوقوع بود. اما بوئینگ مواجه می شوند بسیاری از مشکلات و تاخیر با FAA پیدا کردن اضافی نقص در هواپیما که نیاز به خطاب.

تنش بین بوئینگ این کشور بزرگترین تولید کننده و صادر کننده و تنظیم کننده FAA آب پز بیش از در ماه دسامبر زمانی که Dickson تحت فشار قرار دادند در این شرکت تهاجمی جدول زمانی برای صدور گواهینامه هواپیما خواستار آن را "واقع بینانه نیست." او سپس متنبه-مدیر عامل شرکت بوئینگ دنیس Muilenburg برای ظاهر شدن به "نیروی FAA به گرفتن سریعتر عمل" و او به یاد مدیر عامل شرکت که "FAA کنترل فرایند بررسی." دو هفته بعد بوئینگ هیئت مدیره اخراج Muilenburg.

بحران هزینه بوئینگ میلیاردها دلار به این شرکت در نهایت مجبور به توقف تولید این هواپیما که ناشی از یک اثر موج دار شدن از کار کاهش و اخراج از طریق این شرکت عظیم تولید و عرضه زنجیره ای حتی قبل از این بیماری همه گیر کوروناویروس منجر به حتی عمیق تر به کاهش است. و هنوز هم وجود دارد جنایی و کنگره تحقیقات به حداکثر تصادفات و هواپیما طراحی اولیه و فرآیند صدور گواهینامه.

شرکت بوئینگ در نظر گرفتن حد مرگ به FAA و نه انتشار صدور گواهینامه تست پرواز. در بیانیه سخنگوی این شرکت گفت که "ما همچنان به کار مجدانه در بازگشت با خیال راحت 737 MAX به خدمات تجاری. ما تسلیم به FAA و جهانی تنظیم کننده در روند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب