موانع فلزی تهمت دنده: جمعیت آماده برای تولسا تجمع

TULSA, Okla. - حامیان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پر از خیابان شنبه در اطراف تولسا ورزشگاه که در آ

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399

TULSA, Okla. - حامیان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پر از خیابان شنبه در اطراف تولسا ورزشگاه که در آن رئیس جمهور خواهد شد برگزاری اولین رالی در ماه, آماده به استقبال او را به مبارزات انتخاباتی با وجود هشدارهای از مقامات بهداشت در مورد کوروناویروس و امکان درگیری با معترضان.

جمعیت فیلتر به 19,000-صندلی BOK مرکز برای آنچه که انتظار می رود به بزرگترین رویداد داخل سالن کشور دیده می شود پس از اعمال محدودیت برای جلوگیری از COVID-19 ویروس مارس آغاز شد. مغلوب ساختن پیشی جستن حد انتظار بوده است به صحبت می کنند در یک رویداد در فضای باز در یک محیط قد موانع فلزی در اطراف BOK, مرکز, اما که ظاهر شد به طور ناگهانی لغو شد.

بسیاری از رئيس جمهور حامیان نیست با پوشیدن ماسک با وجود توصیه مقامات بهداشت عمومی برای حفظ coronavirus از گسترش. برخی از شده بود معترضان در نزدیکی محل از اوایل در هفته است.

هزاران نفر از مردم پر از خیابان های مرکز شهر شنبه از جمله گروه بزرگی از زندگی ماده معترضان که شعار و راهپیمایی گاهی به فریاد مسابقات با مغلوب ساختن پیشی جستن هواداران که شعار می دادند "همه زندگی مهم است."

معترضان مسدود شده و ترافیک در حداقل یک تقاطع. برخی از رهبران سیاه و سفید در تولسا اند گفت: آنها نگران این دیدار می تواند منجر به خشونت است. این اتفاق می افتد به درگیری میان نژادی و بی عدالتی و پلیس در سراسر آمریکا و در یک شهرستان که دارای سابقه ای طولانی از تنش نژادی. مقامات گفتند که انتظار می رود برخی از 100000 نفر در Tulsa در مرکز شهر.

کیه مولن, 60, یک استاد دانشگاه از نورمن اوکلاهما برگزار شد نشانه آن است که خواندن "Black Lives Matter" و "کمپرسی مغلوب ساختن پیشی جستن."

"من فقط فکر کردم این مهم برای مردم برای دیدن وجود دارد Oklahomans که باید یک دیدگاه متفاوت" مولن گفت: از دولت که اکثریت حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016.

برایان Bernard 54 بازنشسته فناوری اطلاعات کارگر از Baton Rouge, لوئیزیانا, sported یک برگ برنده 2020 کلاه به عنوان او در زمان استراحت از او دوچرخه سواری در اطراف شهر تولسا. در کنار او یک زن فروش تهمت تی شرت و کلاه پرواز "نگه داشتن امریکا بزرگ دوباره" پرچم. پیراهن او گفت: "این استیضاح" با یک تصویر از مغلوب ساختن پیشی جستن خود را گسترش انگشت وسط.

"از آنجا که رسانه ها آن را انجام نمی آن را به ما برای نشان دادن حمایت" گفت: Bernard که سوار یک ساعت به تولسا دوم خود مغلوب ساختن پیشی جستن رالی. "قبل از من رفت و به یک برگ برنده رالی در سال 2015 من تقریبا در حصار. که واقعا رو من. من واقعا احساس او واقعی بود."

برنارد گفت که او نگران نیست در مورد ابتلا به کروناویروس در این مراسم و باور ندارد آن را "چیزی بدتر از آنفولانزا."

در سراسر خیابان مسلح لباس شخصی بزرگراه گشت سربازان آرد در مورد یک منطقه عملیات در یک پارکینگ بانک با ده ها تن از لباس شخصی سرباز گارد ملی.

Tulsa دیده است موارد COVID-19 سنبله در هفته گذشته و محلی در بخش بهداشت و درمان مدیر پرسید که این تجمع بود به تعویق افتاد. اما کالیفرنیا ، کوین Stitt گفت: این امر می تواند امن است. اوکلاهما دیوان عالی کشور در روز جمعه را تکذیب کرد درخواست که هر کس از حضور در داخل سالن تجمع پوشیدن یک ماسک و چند در میان جمعیت خارج از شنبه شد و با پوشیدن آنها.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین گفت: شش عضو هیات کمک به آماده شدن برای این رویداد آزمایش مثبت برای COVID-19. آنها پس از "قرنطینه روش" و نمی خواهد حضور در این تجمع گفت: تیم Murtaugh کمپین ارتباطات مدیر.

در داخل موانع کمپین بود, توزیع ماسک و گفت: ضد عفونی کننده دست نیز خواهد بود توزیع شده است و شرکت کنندگان را تحت دما را بررسی کنید. وجود دارد اما نیاز است که شرکت کنندگان با استفاده از ماسک است.

تیم از مردم با پوشیدن عینک و ماسک و دستکش و لباس آبی شد چک کردن درجه حرارت از کسانی که وارد این تجمع منطقه است. کسانی که وارد منطقه امن داده شد ماسک یکبار مصرف که بسیاری از افراد عینک به عنوان آنها را از طریق رفت دما را بررسی کنید. برخی از آنها را در زمان بعد از بررسی کنید.

این تجمع در اصل برنامه ریزی شده بود برای جمعه منتقل شد اما پس از شکایت که آن را همزمان با Juneteenth که نشانه پایان برده داری در ایالات متحده و در یک شهر است که این سایت از یک سال 1921 مسابقه مربوط به قتل عام تا زمانی که اراذل و اوباش مورد حمله قرار نژادهای ترک به عنوان بسیاری از 300 نفر کشته شدند.

Stitt گفت که پیوستن به معاون رئیس جمهور مایک پنس برای دیدار روز شنبه با رهبران سیاه و سفید از Tulsa Greenwood منطقه, منطقه ای که در آن سال 1921 حمله رخ داده است. Stitt در ابتدا دعوت مغلوب ساختن پیشی جستن به تور این منطقه اما گفت: "ما به صحبت های آفریقایی در جامعه آمریکا و به آنها گفت: این امر می تواند یک ایده خوب بنابراین ما رئیس جمهور خواسته به انجام این کار است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس خبرنگاران سارا برنت در شیکاگو الن Knickmeyer در تولسا و کن میلر در شهر اوکلاهما کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب