محقق می گوید خلبان اختلال دود در سیدنی سقوط

کانبرا استرالیا - یک هواپیمای دریایی خلبان شد اختلال مونوکسید کربن دود از اگزوز موتور پرواز کرد و البته و سقوط

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399

کانبرا استرالیا - یک هواپیمای دریایی خلبان شد اختلال مونوکسید کربن دود از اگزوز موتور پرواز کرد و البته و سقوط به رودخانه در نزدیکی سیدنی در سال 2017 با از دست دادن شش زندگی یک تصادف محقق روز جمعه گفت.

کانادا خلبان گرت مورگان و پنج انگلیسی به مسافران در طول درگذشت شادی پرواز در شب سال نو که DHC-2 Beaver پرواز کم به یک بن بست بای احاطه شده توسط زمین های شیب دار و سپس سقوط کرد Hawkesbury رودخانه.

استرالیا ایمنی حمل و نقل اداره سقوط محقق گفت: کالبد شکافی نشان داد که مورگان و دو مسافر داشت افزایش میزان مونوکسید کربن در بدن خود را.

"سطح مونوکسید کربن شد و به احتمال زیاد به تحت تاثیر قرار خلبان توانایی کنترل هواپیما" رئیس دفتر کمیساریای گرگ هود در بیانیه ای گفت.

مسافران بودند قطب نما, گروه اجرایی ریچارد عموزاده خود را نامزد اما Bowden او 11-year-old daughter هدر Bowden-صفحه و دو پسرش ویلیام 25 و ادوارد 23. اداره نگفت که تاثیر مونوکسید کربن و یا نشان می دهد غلظت سطوح.

محققان همچنین دریافتند ترک در سیستم اگزوز این هواپیما که ساخته شده بود در سال 1963 و پیچ و مهره های از دست رفته از یک فایروال است که اجازه داده اند با مونوکسید کربن به نشت از خلیج موتور به داخل کابین اداره گفت.

هواپیما را صاحب سیدنی Seaplanes در بیانیه ای گفت: آن را به حال یک برنامه دقیق برای موتور تعمیر و نگهداری و بازرسی که انجام شد توسط یک تنظیم کننده مورد تایید سازمان.

گم شده پیچ و مهره نمی شد و خطا خواهد بود که کشف شده توسط خلبان در دوران قبل از پرواز چک های ایمنی به مالک گفت.

بر اساس تحقیقات حال اداره در روز جمعه هشدار داد صاحبان همه پیستون-موتور هواپیما به گام برای شناسایی گاز مونواکسید کربن در کابین.

این اداره گفته است که زمانی که گزارش نهایی خود را در این حادثه منتشر خواهد شد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن