U. N. هشدار می دهد تعداد زیادی از مردم گرسنه به مرگ می تواند دو دلیل همه گیر

بزرگنمایی این تصویر کارگران از پوشاک بخش بلوک یک جاده در اعتراض به تقاضای پرداخت به دلیل دستمزد در د

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

کارگران از پوشاک بخش بلوک یک جاده در اعتراض به تقاضای پرداخت به دلیل دستمزد در داکا, بنگلادش, در ماه آوریل است. هزاران نفر از کارگران صنایع پوشاک که تولید برای موارد بالا غربی مارک های مد اعتراض عدم پرداخت حقوق گفت: آنها بیشتر از ترس از گرسنه از ابتلا به کوروناویروس. منیر UZ علی/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
منیر UZ علی/خبرگزاری گتی ایماژ

U. N. انساندوستانه رئیس هشدار داده است که بدون همکاری جهانی و کمک های مالی تعداد زیادی از مردم در حال مرگ از گرسنگی و یا گرسنگی-بیماری های مرتبط می تواند در این دو سال به دلیل اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus بیماری همه گیر.

"این اثر که در حال رفتن به, برای اولین بار در احتمالا در 30 سال یک افزایش بزرگ در تعداد زیادی از مردم در فقر شدید زندگی مردم را در کمتر از 2 دلار در روز" گفت: علامت Lowcock U. N. تحت-دبیر کل برای امور انسان دوستانه و هماهنگ کننده کمک های اضطراری.

"و به عنوان بخشی از آن" Lowcock گفت: "ما انتظار داریم که می تواند وجود دو برابر شدن این سال تعداد افرادی که به معنای واقعی کلمه گرسنه به مرگ و زنده نخواهد ماند مگر اینکه آنها کمک کند."

Lowcock خواستار جهان ثروتمندترین کشور برای ارائه $90 میلیارد دلار در کمک به فقیرترین. این مقدار کافی خواهد بود برای محافظت از 700 میلیون نفر از جمعیت آسیب پذیر ترین مردم, با توجه به U. N. دفتر هماهنگی امور انسان دوستانه.

هر سال حدود 9 میلیون نفر از گرسنگی می میرند با توجه به بین المللی آژانس امداد رسانی رحمت سپاه. که بیش از مرگ و میر ایدز مالاریا و سل ترکیب شده است. با این وجود قانع کننده کشور - که بسیاری از آنها در حال مبارزه با چالش های عظیم در صفحه اصلی به افزایش هزینه های کمک های خارجی در این بحران خواهد بود یک چالش است. Lowcock اما معتقد است هزینه انجام هیچ چیز خواهد بود و حتی بالاتر است.

"اگر بی ثباتی و درگیری رشد می کند آن را به عنوان تمایل به هنگام اقتصادی استرس حاد است در این نوع از کشورها آن را نمی خواهد فقط ماندن در آن کشور را گسترش," او گفت:. "بنابراین این مهم است که منافع ملی و منافع خود را نه تنها از انسان سخاوت."

حتی اگر $90 میلیارد است نه مقدار آن نشان دهنده حدود 1.8 درصد از بسته های محرک اقتصادی در یک کشور ثروتمند جهان به کوسن های اقتصادی تاثیر coronavirus.

تحت Lowcock پیشنهاد ارائه شده است که او در یک op-ed قطعه در گاردین , روزنامه, دو-سوم یا حدود 60 میلیارد دلار می تواند ارائه شده توسط بانک جهانی و صندوق بین المللی پول در حالی که باقی مانده 30 میلیارد دلار خواهد نیاز به یک افزایش 20 ٪ در کمک های خارجی از ثروتمندترین کشورها است.

صندوق بین المللی پول اوایل این ماه پیش بینی می کند که اقتصاد جهانی کوچک خواهد شد توسط 3 ٪ در سال 2020 است که آن را به بدترین رکود اقتصادی از زمان رکود بزرگ.

U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ هفته گذشته گفت که فقدان مشترک رهبری جهانی "مجاز ویروس به گسترش است."

رهبران در همه جا نیاز به "به رسمیت شناختن است که وجود دارد یک مشکل مشترک است که نیاز به مشترک اقدام" اشاره به این حادثه تلخ گفت. "هیچ کس در امان خواهد بود تا همه امن است."

اشاره به این حادثه تلخ راه اندازی 2 میلیارد دلار درخواست تجدید نظر در مارس 25 برای کمک به آسیب پذیر و جنگ زده کشور در مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب