مخالف به مغلوب ساختن پیشی جستن به احتمال زیاد برای ایجاد انگیزه در جوان رای دهندگان نظرسنجی نشان می دهد

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت دریافت بسیار کم علامت از جوانان آمریکایی و به نظر می رسد یک عامل

توسط MINERALNEWS در 4 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت دریافت بسیار کم علامت از جوانان آمریکایی و به نظر می رسد یک عامل کلیدی ایجاد انگیزه آنها را برای رای دادن در این سال بر اساس یک نظرسنجی جدید از دانشگاه هاروارد موسسه سیاست است. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

بیش از یک چهارم از این کشور 18 - 29 ساله می گویند که زندگی خود را در حال بدتر از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن بر اساس یک نظرسنجی جدید, آخرین برای نشان دادن انگیزه تاثیر رئیس جمهور می تواند در جوانترین زیر مجموعه ای از رای دهندگان این انتخابات در سال است.

این نظرسنجی توسط دانشگاه هاروارد موسسه سیاست نشان داد که 29 درصد از این گروه می گویند زندگی خود را در حال بدتر تحت رئیس جمهور تهمت رهبری 39 درصد می گویند زندگی خود را متفاوت هستند و 15 درصد می گویند زندگی خود را بهتر.

"رای مردم که آن شخصی که آنها می توانید یک تفاوت در زندگی خود گفت:" جان دلا Volpe سنجی و مدیر در دانشگاه هاروارد کندی مدرسه موسسه سیاست است. "من در ده ها تن از گروه های زیر گروه ها و زمانی که من نگاه به تعداد افرادی که می گویند "بهتر" و تعداد زیادی از مردم که می گویند 'بدتر' در هر مورد دیگر از میان جمهوری خواهان — مردم می گویند که او ساخته شده زندگی خود را بدتر از آن است که یک معامله بزرگ است."

این نظرسنجی همچنین نشان داد که جوان آمریکایی بسیج در بخش های قوی و مخالفت رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن کمی بیشتر احتمال دارد به رای دادن در ماه نوامبر انتخابات عمومی از آنها پیش از سال 2016 انتخابات عمومی. با توجه به این نظرسنجی 54 درصد از رای دهندگان کمتر از 30 گفت: آنها قطعا رای این ماه: 69 درصد از دموکرات ها 64 درصد از جمهوری خواهان و 31 درصد از مستقل.

بزرگنمایی این تصویر

داده ها از موسسه سیاست در دانشگاه هاروارد کندی مدرسه. بهار سال 2020 هاروارد جوانان نظرسنجی انجام شده مارس 11-23. نظر سنجی شامل 2,546 آمریکایی سنی 18-29 با یک حاشیه خطا در +/- 2.78 درصد است. اطلاعات مردم در انتخابات 2016 است از اداره آمار آمریکا. Arnie sarah harris/NPR/دانشگاه هاروارد جوانان نظرسنجی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Arnie sarah harris/NPR/دانشگاه هاروارد جوانان نظرسنجی

آن را نیز یافت سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن با گسترده منجر شود بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن در میان 18 - 29 ساله به احتمال زیاد رای: 60% به 30%.

رای دهندگان کمتر از 30 بوده است غیر قابل اعتماد در انتخابات گذشته بود و به نوبه خود در droves در سال 2020 دموکراتیک اولیه پس از s قابل توجهی در سال 2018 انتخابات میان دوره ای. اما برخی می گویند که با مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات در ماه نوامبر که به خوبی ممکن است تغییر کند.

"این انتخابات در حال رفتن به یک همه پرسی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن" دلا Volpe گفت. "آیا شما او را دوست دارم و یا اینکه آیا شما نفرت او را شما به وضوح می توانید ببینید این تفاوت که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آوردن به سیاست به کشور ما امروز. که بیش از هر چیز, چیزی است که ما در حال پیدا کردن است که ایجاد انگیزه در افراد جوان است."

با توجه به این نظرسنجی 61 درصد از افراد جوان و 75 درصد احتمال زیاد رای دهندگان جوان می گویند که در نتیجه از سال 2020 به طور کلی انتخابات را یک تفاوت در زندگی خود را.

این بررسی همچنین نشان داد که برگ برنده را در انتخابات ریاست جمهوری موجب جوان آمریکایی برای تبدیل شدن به فعال سیاسی به خصوص در سمت چپ: 43 درصد از جوانان دموکرات ها می گویند آنها بیشتر فعال سیاسی به عنوان یک نتیجه از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در مقایسه با 35 درصد از جمهوری خواهان کمتر از 30.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انجام است به همان اندازه به گسترش حزب دموکرات پایه در میان افراد جوان به عنوان دموکرات در امریکا" دلا Volpe گفت.

نیز وجود دارد که نشانه ای از تضاد نژادی و اختلافات در درون این نسل است.

کامل 58 درصد از جوانان آمریکایی می گویند آنها موافقت خود با بیانیه "امریکا ساخته شده بود برای افرادی مثل من." اما فقط 47 درصد از جوانان آمریکایی های سیاه و سفید و 51 درصد از جوانان اسپانیایی به توافق در مقایسه با 64 درصد از همتایان سفید.

بزرگنمایی این تصویر

دانشگاه هاروارد جوانان نظرسنجی انجام شده مارس 11-23. نظر سنجی شامل 2,546 آمریکایی سنی 18-29 با یک حاشیه خطا در +/- 2.78 درصد است. Arnie sarah harris/NPR/دانشگاه هاروارد موسسه سیاست پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Arnie sarah harris/NPR/دانشگاه هاروارد موسسه سیاست

به طور مشابه هنگامی که پرسیده شد که آیا آنها موافقت با این بیانیه که "بنیانگذاران امریکا مشترک ارزش من" فقط 34 درصد از سیاه پوستان و 49 درصد از اسپانیایی ها توافق کردند در مقایسه با 60 درصد از سفید پوستان است.

دلا Volpe دیدم یک ارتباط بین که پیدا کردن و رای دادن رفتار است.

"اگر شما اعتقاد ندارند در امریکا ساخته شده است برای شما اگر شما نمی فکر می کنم بنیانگذاران پس از آن و یا موسسات امروز نشان دهنده شما, چرا شما, رای," او گفت:. "اگر شما خودتان را در انعکاس ارزش ها و آرمان و دولت است که به نمایندگی از شما, چرا شما رای بدهند ؟ آن را دشوار برای رای دادن مگر اینکه شما می توانید یک نتیجه ملموس آینده از آن مشارکت داشته است."

این نظرسنجی همچنین اندازه گیری میزان اعتماد است که آمریکایی ها در برخی از نهادهای عمومی. آن را یافت که جوان سفید آمریکایی ها با احتمال بیشتری نسبت به سیاه و سفید خود را هم به اعتماد رئیس جمهور نظامی دولت های محلی و پلیس را درست انجام تمام و یا بیشتر از زمان.

بزرگنمایی این تصویر

دانشگاه هاروارد جوانان نظرسنجی انجام شده مارس 11-23. نظر سنجی شامل 2,546 آمریکایی سنی 18-29 با یک حاشیه خطا در +/- 2.78 درصد است. Arnie sarah harris/NPR/دانشگاه هاروارد جوانان نظرسنجی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Arnie sarah harris/NPR/دانشگاه هاروارد جوانان نظرسنجی

شکاف به خصوص تیز در مورد پلیس با 59 درصد از سفید پوستان سیگنالینگ اعتماد نسبت به 28 درصد از سیاه پوستان 31-نقطه شکاف.

این نظرسنجی مورد بررسی 2,546 آمریکایی بین سنین 18 تا 29 فروردين تا 11 و 23 مارس. این نظرسنجی دارای یک حاشیه خطا از به اضافه یا منهای 2.78 درصد است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.rucutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن