مسلمانان سعی کنید به نگه داشتن ماه مبارک رمضان روح در میان ویروس محدودیت

BAHTIM مصر - هر سال در ماه رمضان, نور محمد, مسجد, مجموعه جداول طولانی در خیابان و ظروف تا وعده های غذایی رایگا

توسط MINERALNEWS در 2 اردیبهشت 1399

BAHTIM مصر - هر سال در ماه رمضان, نور محمد, مسجد, مجموعه جداول طولانی در خیابان و ظروف تا وعده های غذایی رایگان در غروب آفتاب برای فقرا به استراحت روزانه خود را سریع. آن را به یک موسسه خیریه است که بسیاری از تکیه بر این فقیر منطقه در لبه مصر سرمایه است.

اما آن را بیش از حد خطرناک در این دوره از coronavirus — در مصر و در بسیاری از کشورهای اسلامی از جمله "جداول و مهربان" منع شده اند.

بنابراین این مسجد که مانند دیگران در مصر تا به حال به بسته درهای خود را به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر این ویروس را با استفاده از منابع مالی که رفته اند به رایگان جمعی از جداول توزیع وعده های غذایی بسته بندی شده و به کسانی که نیاز دارند.

"ما امیدواریم که این می تواند به کاهش درد و رنج" گفت: شیخ Abdel-Rahman که موذن مسجد در منطقه Bahtim.

به عنوان ماه رمضان آغاز ماه جدید در اواخر این هفته مسلمانان در سراسر جهان در حال تلاش برای حفظ گرامی آیین اسلام مقدس ترین ماه بدون بیشتر گسترش شیوع.

در قلب ماه رمضان است که از طلوع به غروب سریع به معنای انداختنش تفکر از خدا. اما در کنار این مشکلات از پرهیز از مواد غذایی و نوشیدنی برای ساعت هر روز ماه نوردد هر کس به یک روح جمعی. خانواده ها و دوستان دور هم جمع برای وعده های غذایی بزرگ در غروب آفتاب شناخته شده به عنوان iftars. در برخی از کشورها کافه ها و رویدادهای فرهنگی در حال بسته بندی شده در اواخر شب. نمازگزاران رفتن به مساجد برای ساعت از شب نماز شناخته شده به عنوان "تراویح." بسیاری از اختصاص خود به موسسه خیریه.

مسلمانان در حال حاضر پیدا کردن خود را قطع از بسیاری از آنچه باعث می شود این ماه خاص به عنوان مقامات مبارزه با این بیماری همه گیر. بسیاری از کشورها بسته اند مساجد و ممنوع taraweeh وجود دارد برای جلوگیری از جمعیت. برجسته روحانیون از جمله در عربستان سعودی خواسته اند که مردم را به دعا کردن در خانه.

دولت در تلاش برای تعادل محدودیت با سنت.

لبنان و مصر برای مثال سست خود منع رفت و آمد در حال حرکت آن را به عقب برای شروع در 8 p. m. — حدود یک دقیقه یا 90 دقیقه پس از غروب آفتاب. است که به برخی از راه گریز برای افطار تجمعات اما نه خیلی زیاد: مردم نمی توانند بیش از حد به بازدید از دیگران برای غذا مگر اینکه آنها در حال آماده به ماندن در شب.

کشورهای دیگر را ممنوع طولانی داخلی, سفر در حالی که سوریه کاسته ممنوعیت آن اجازه می دهد تا سفر بین استان های دو روز در هفته است.

در مالزی, Mohamad Fadhil گفت: او استعفا داد و به از دست رفته در افزایش کسب و کار در ماه رمضان بازار, جایی که او و دیگر فروشندگان شاهین مواد غذایی و نوشیدنی در شلوغ باز هوا بازار. بازار تعطیل شده اند.

اما او امیدوار است این کشور را مستند خواهد بود کاسته بنابراین او می تواند خود را 7 ساله دختر خانه. او در پدر و مادر خود را حدود یک ساعت دور زمانی که این مستند آغاز شد و شش هفته پیش به دام انداختن او وجود دارد.

"من امیدوارم که ما می تواند هم به عنوان یک خانواده در ماه رمضان," او گفت:.

در اندونزی, جهان, پرجمعیت ترین ملت های مسلمان دولت را ممنوع کرده است میلیون ها نفر از کارمندان دولت و سربازان و پلیس از سفر خانه در طول عید فطر تعطیلات به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان.

"ترس از coronavirus را مسدود کرده است ما از جشن عید با پدر و مادرم گفت:" Rachmad Mardiansyah یک کارمند در جاکارتا.

از دست دادن جمعی خیریه وعده های غذایی به خصوص صدمه زدن به مردم از دست دادن شغل تحت coronavirus محدودیت. برخی از آنها در عجله برای پر کردن جای خالی.

در کشمیر مسلمان با اکثریت قلمرو رقابت هند و پاکستان داوطلبان با پوشیدن ماسک و دستکش رها کردن کیسه برنج و آرد عدس و دیگر کالاهای اساسی برای ماه رمضان در درب خانه افراد نیازمند در شهرستان Srinigar.

آنها سعی کنید به آن را انجام دهد بی سر و صدا به طوری که حتی همسایگان می دانم که آنها در حال دریافت کمک.

"ما باید به مراقبت از این مردم احترام بگذارند" گفت: یکی داوطلب سجاد احمد.

Taïb Socé معروف واعظ مسلمان در Rfm یک ایستگاه رادیویی خصوصی در پایتخت سنگال داکار گفت که در حالی که دولت اقدام "غنی نیز باید کمک به فقرا."

"همبستگی باید در جهت. این چیزی است که حضرت محمد (ص) در زمان جنگ. COVID-19 مانند یک جنگ است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

اهدا کنندگان نمی تواند کمک کند در همه جا که نیاز به موج به سرعت.

در نوار غزه و گروه سلام خیریه معمولا دریافت کمک های مالی از ترکیه و مالزی و اردن و جاهای دیگر برای آن ماه رمضان امداد رسانی. در سال گذشته این است که قادر به توزیع 11,000 بسته مواد غذایی و لباس برای کودکان. موسسات خیریه حیاتی در غزه است که تحت اسرائیل و مصر محاصره 13 سال از خروج بیش از نیمی از جمعیت 2 میلیون زیر خط فقر.

در این سال به خشک شده است.

"این زمان در سال گذشته ما در حال حاضر سه قرارداد به بسته های غذا به فقرا. در این سال ما هیچ ندارد" گفت: عمر سعد سخنگوی این موسسه خیریه. "من فکر می کنم ما از دست رفته فرصت از آنجا که ماه مبارک رمضان شروع به زودی."

در پاکستان قدرتمند از روحانیون دولت را مجبور به ترک مساجد باز در طول ماه مبارک رمضان. ملا عبد العزیز از مسجد در پایتخت اسلام آباد دستور داد تا هواداران به بسته جمعی نماز. جمعه گذشته نمازگزاران شدند و شانه به شانه.

هنوز هم تماس با نفوذ عربستان روحانیون به ماندن در خانه نیز اثر.

"ما می شنویم در تلویزیون چه بزرگ امام می گویند" گفت: زهیر عباس اسلام آباد ساکن شده است که دعا کردن در خانه. "دعا است و دعا. خدا نه تنها در مسجد است."

همه ماه رمضان سنت ها ریشه در دین است. مصر شناخته شده است برای تلویزیون های کمدی و درام, سری آن چرخ را برای این ماه که در حال پخش بین افطار و قبل از طلوع آفتاب وعده غذایی. یک دسته جدید است که در حال تولید برای سال جاری با وجود coronavirus محدودیت.

عراقی ها باید به یک منحصر به فرد در ماه رمضان سنت: مسابقات از یک بازی به نام "Mheibes." در این بازی تیم تا چند ده نفر در هر خط و یک عضو پنهان یک حلقه در دست خود را. یک عضو دیگر تیم باید حدس بزنید که این حلقه معمولا با بالا رفتن و پایین خط در تلاش برای خواندن صورت تیک یا دیگر "می گوید." طولانی مسابقات همراه با شیرینی و چای و آواز.

مقامات بهداشتی التماس کرد با جاسم آل Aswad های دیرین Mheibes قهرمان و مسابقات سازمان به آن تماس بگیرید به خاطر امنیت عمومی — در حالی که ستایش او "توانایی های طبیعی و بی نظیر قدرت بصیرت."

65 سال al-Aswad با اکراه موافقت کرد.

"من احساس بسیار غمگین," او گفت:. "ماه رمضان خواهد بود عاری از محبوب این مراسم این سال ... خدا انتقام انتقام تاج که محروم ما زیبا ترین سرگرمی است."

____

Keath گزارش از قاهره. آسوشیتد پرس نویسندگان Aijaz حسین در Srinigar هند; Babacar Dione در داکار, سنگال; آیلین Ng در کوالا لامپور, مالزی; Niniek Karmini در جاکارتا اندونزی; کرایه اکرم (ص) در نوار غزه; قاسم عبد زهرا در بغداد; Kathy Gannon در اسلام آباد; آیا Batrawy در دبی, امارات متحده عربی و باسم Mroue در بیروت کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن