طوفان داگلاس چرخش خاموش مائوئی, خرس را در هاوایی

هونولولو هاوایی آماده برای یورش طوفان داگلاس در روز یکشنبه با پیش بینی وزش شدید باد و باران و طوفان خروش."این

توسط MINERALNEWS در 6 مرداد 1399

هونولولو هاوایی آماده برای یورش طوفان داگلاس در روز یکشنبه با پیش بینی وزش شدید باد و باران و طوفان خروش.

"این قطعا برای رفتن به یک تهدید سه گانه گفت:" خدمات ملی آب و هوا هواشناس ونسا Almanza گفت.

بارش باران از طوفان می تواند در هر نقطه از 5-15 اینچ (13-38 سانتیمتر). آن را "احتمالا نه یک روز خوب برای رفتن به ساحل" Almanza گفت.

داگلاس ضعیف شنبه به دسته 1 طوفان آن را به عنوان نزدیک, هاوایی, اما مقامات هشدار داد مردم نباید آرام به خوشنودی است. خدمات ملی آب و هوا گفت: داگلاس باید یک طوفان آن را به عنوان حرکت از طریق جزایر یکشنبه.

"داگلاس ادامه دارد تدریجی و آهسته تضعیف روند که به خودی خود خبر خوبی است اما خبر بد این است که این طوفان در حال رفتن به آمده بسیار نزدیک به جزایر و حتی آن را به عنوان ضعف گفت:" رابرت بالارد علم و افسر عملیات در مرکز اقیانوس آرام مرکز طوفان. "و ما انتظار اثرات قابل توجهی به آن باعث می شود آن نقطه نزدیک ترین رویکرد و یا ممکن است ریزش زمین به عنوان آن می آید از طریق."

مقامات در اوآهو و مائوئی صدا اضطراری آژیر به باران افتاد و پر باد باد تحت تأثیر درختان. آنها خواست به ساکنان پناهگاه در محل و یا به عنوان آخرین چاره به آن پناه در پناهگاه.

اوآهو, کائوآئی و مائوئی شد و همه را تحت یک طوفان هشدار هر چند طوفان دیده بان لغو شد بزرگ جزیره است.

طوفان شد, بسته بندی حداکثر پایدار باد از 85 مایل در ساعت (140 kph) یکشنبه.

خدمات ملی آب و هوا گفت: بخش هایی از مائوئی احساس خواهد شد اولین اثرات طوفان داگلاس در صبح روز یکشنبه و پس از اوآهو در مورد ظهر و جزیره کائوآئی و Niihau در شب.

مائوئی مقامات گفت: در یک نسخه که آنها را ارزیابی خسارت از طوفان دوشنبه.

"ما می دانیم که آن را تضعیف آن را به عنوان نزدیک, اما آن را هنوز هم خواهد شد که تاثیر قابل توجهی در هر یک از جزیره" هاوایی رژیم صهیونیستی است. دیوید Ige گفت: در یک شنبه در کنفرانس خبری.

وزارت بهداشت دولت مقامات تماس هر یک از 625 نفر بودند که در حال حاضر در انزوا و یا قرنطینه که از روز شنبه به دلیل آنها هم COVID-19 مثبت شده اند و یا در تماس با کسی که. هر یک از کسانی که نشان داد آنها خواهد سرپناه در محل و پناه در یک پناهگاه طوفان.

"است که به یک آه امداد گفت:" هونولولو شهردار کرک کالدول.

هاوایی است برخی از پایین ترین عفونت کروناویروس نرخ در کشور اما COVID-19 تعداد در حال افزایش است, در هفته های اخیر. هر روز از روز پنج شنبه هاوایی گزارش کرده است رکورد تازه تایید موارد از جمله 73 در روز شنبه.

کالدول گفت: در همان کنفرانس خبری که 13 پناهگاه برای باز کردن در ساعت 9 صبح یکشنبه در اطراف اوآهو و جلوتر از طوفان تأثیر این جزیره در هر نقطه از ظهر به شب. مردم را مجبور به پوشیدن پوشش صورت پذیرفته شود و باید به آنها را می پوشند مگر اینکه آنها در حال خوردن و نوشیدن و یا خواب.

این طوفان در حدود 55 مایل (90 کیلومتر) در شمال شرقی کهولوی در مائوئی قبل از ظهر و 140 مایل (230 کیلومتر) در شرق هونولولو یکشنبه, حرکت, غرب-شمال غرب در 16 مایل در ساعت (26 kph).

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صادر اضطراری اعلام هاوایی به دلیل طوفان هدایت کمک های فدرال به مکمل های ایالتی و محلی پاسخ تلاش.

خطوط هوایی هاوایی لغو همه یکشنبه پروازهای بین هاوایی و سرزمین اصلی ایالات متحده و همچنین بین جزایر.

Ige گفت: شهروندان باید خود را در حال حاضر 14 روز emergency kit عرضه شود اما به دلیل COVID-19 او را تشویق مردم برای اضافه کردن ماسک های ضد عفونی کننده دست و بهداشتی دستمال مرطوب.

هونولولو ساکن اسکات سیلوا به حال منابع در دست است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"فقط مطمئن شوید که من تا به حال به اندازه کافی مواد غذایی شما می دانید به اندازه کافی آب اضافی که من معمولا به هر حال به طوری که در مورد آن," او گفت:. "انتظار بیش از حد مشکل از این یکی."

___

AP روزنامه نگاران rcaf در هونولولو علامت ظریف در, Anchorage, آلاسکا و جولی واکر در نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن