رسیدگی به جورج فلوید مرگ یک "اولویت" برای وزارت دادگستری

بزرگنمایی این تصویر یک زن جوان منجر به یک گروه از معترضان در شعارهای خارج از مینیاپولیس پلیس سوم حوز

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک زن جوان منجر به یک گروه از معترضان در شعارهای خارج از مینیاپولیس پلیس سوم حوزه در شب چهارشنبه. مرگ جورج فلوید پس از ظاهر یک افسر زانو در گردن او باعث شده است تا اعتراضات در سراسر کشور — جایی گرم تر از در مینیاپولیس. Kerem Yucel/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kerem Yucel/خبرگزاری گتی ایماژ

وزارت دادگستری می گوید: از آن ساخته شده است که این تحقیقات به جورج فلوید مرگ "اولویت" پس از دیوانگی بیش از یک ویدیو به تصویر می کشد یک افسر پلیس زانو در گردن او ریخته به اعتراضات گسترده برای یک شب دوم.

تظاهرکنندگان جمع شده بودند هر دو در مینیاپولیس که در آن مرد درگذشت و پس از او بازداشت و به جاهای دوردست لس آنجلس.

"این تحقیقات فدرال تعیین خواهد کرد که آیا اقدامات درگیر سابق, مینیاپولیس, اداره پلیس, افسران نقض قانون فدرال" ایالات متحده وکیل برای منطقه مینه سوتا اریکا مک دونالد و راینر برندیس FBI Special Agent مسئول مینیاپولیس زمینه گفت در یک بیانیه مشترک پنج شنبه. "این یک نقض قانون فدرال برای یک فرد اقدام تحت قانون رنگ به عمدا محروم فرد دیگری از هر گونه حق حفاظت شده توسط قانون اساسی و یا قوانین ایالات متحده است."

آنها گفتند: "مقاوم تحقیقات جنایی" است که رهبری گروه حقوق مدنی تقسیم و محلی FBI زمینه ،

"پس از نتیجه گیری از اف بی آی تحقیقات" آنها افزود: "ایالات متحده به دفتر دادستان تعیین خواهد کرد که آیا اتهامات جنایی فدرال پشتیبانی شده توسط این شواهد است. اگر آن مصمم است که شده است وجود دارد نقض قانون فدرال اتهامات جنایی به دنبال خواهد شد."

مینیاپولیس اداره پلیس سریعا اخراج چهار افسران پلیس نشان داده شده در اخلال در تصویری که در آن دستگیری افسر به نظر می رسد به پرتاب فلوید را به پیاده رو با زانو خود را حداقل به مدت هفت دقیقه در روز دوشنبه. چند دقیقه به این ویدئو فلوید را درخواست برای کمک به آرام. پزشکی کارگران آسانسور خود را بدون واکنش بدن به یک آمبولانس. فلوید گزارش شد مرده بعد از آن شب.

تصمیم به آتش افسران — که نه به طور رسمی شناسایی — راضی است نه مینیاپولیس شهردار یعقوب فری که به نام پنج شنبه برای دادستان به اتهامات مطبوعاتی و نه فلوید اعضای خانواده که می خواهند افسران به طور خاص به اتهام قتل.

آن هم نه راضی معترضان در مینیاپولیس جایی که جمعیت کثیری از مردم برای دومین مستقیم بعد از تظاهرات خارج سوم حوزه. برای بسیاری از روز اعتراضات صلح آمیز thronged با نقاب شعار فعالان — هر چند رادیو دولتی مینسوتا گزارش می دهد که تنش ها در نهایت تشدید با پلیس با استفاده از گاز اشک آور و برخی از مردم حول سنگ تنظیم آتش سوزی و غارت کسب و کار در این نزدیکی هست.

پلیس محلی تایید کرد که آنها همچنین در حال بررسی یک اثر تیراندازی در غوغا.

بزرگنمایی این تصویر

پلیس مبارزه با معترضان در تظاهرات یکشنبه شب در مینیاپولیس. تظاهرات خشونت تبدیل شد و حتی مرگبار — به عنوان ناآرامی فوران یک بار دیگر بیش از مرگ جورج فلوید. Kerem Yucel/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kerem Yucel/خبرگزاری گتی ایماژ

در ساکت تر پاسخ دانشگاه مینه سوتا اعلام کرد که آن را بلافاصله محدود کردن لینک های خود با مینیاپولیس پلیس گفت: آن مینیاپولیس پردیس دیگر نمی خواهد قرارداد با بخش امنیتی اضافی پشتیبانی می کند.

"به عنوان یک جامعه ما در حال خشم و غم زده" رئيس دانشگاه جوآن Gabel گفت: در نامه ای به اعضای هیات علمی دانشجویان و کارکنان که مدرسه مشترک با NPR. "من نمی باید این کلمات را به طور کامل بیان درد و خشم و من می دانم که بسیاری در جامعه ما به اشتراک گذاری آن احساسات بلکه ترس برای ایمنی خود را. این نمی خواهد ایستاد."

خشم بدستآمده توسط این ویدئو نیز شده است آشکار فراتر از مرزهای مینیاپولیس — به خصوص در مرکز شهر لس آنجلس که در آن صدها نفر از معترضان نیز به خیابان ها ریختند چهارشنبه. تظاهرات بودند به طوری که حتی پلیس لس آنجلس رئیس میشل مور منتشر شد بیانیه ای در مورد فلوید مرگ است.

بزرگنمایی این تصویر

یک اینباره توضیح می دهد خود را به یک افسر ضد شورش در جریان اعتراض های روز شنبه در مرکز شهر لس آنجلس است. تاثیر جورج فلوید مرگ احساس شده است و فراتر از مینیاپولیس' محدوده شهرستان. Agustin پوللیر/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Agustin پوللیر/خبرگزاری گتی ایماژ

"اقدامات من در این ویدئو فوق العاده نگران کننده و در برابر قانون اساسی و اجرای اصل حفاظت از زندگی," او گفت: همچنین تصدیق کرد که اداره پلیس لس آنجلس "تا به حال ما را با مشخصات بالا حوادث است." "عدم شفقت استفاده از نیروی بیش از حد و یا فراتر رفتن از محدوده قانون نیست فقط لکه های ما نشان — آن اشک در تار و پود روابط نژادی در این کشور است."

رئیس جمهور تهمت نیز در زمان اطلاع. روز چهارشنبه او در توئیتر خود نوشت که او تا به حال درخواست تحقیقات فدرال به فلوید را "بسیار غم انگیز و غم انگیز مرگ است."

"من خواسته اند برای این تحقیقات به تسریع شود و تا حد زیادی قدردانی از همه از کار انجام شده توسط اجرای قانون محلی" او ادامه داد. "قلب من می رود به جورج خانواده و دوستان است. عدالت خواهد بود!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب