سردرگمی بیش از آنچه که داده های مدارس ارائه می کنند برای سال 2020 سرشماری

اورلاندو فلوریدا. - اداره آمار ایالات متحده در این هفته شروع می شود و روند آن از شمارش دانش آموزان در کالج-اجر

توسط MINERALNEWS در 14 بهمن 1398

اورلاندو فلوریدا. - اداره آمار ایالات متحده در این هفته شروع می شود و روند آن از شمارش دانش آموزان در کالج-اجرای مسکن اما سردرگمی بیش از آنچه که اطلاعات دموگرافيک مسئولان دانشگاه می توانید به اشتراک گذاری با آژانس است.

دو هفته پیش وزارت آموزش و پرورش گفت: در یک یادداشت به مدارس است که آنها نمی تواند اگر خواست ارائه اطلاعات در مورد دانشجويان جنسیت و نژاد و دانشگاهیان برای سال 2020 سرشماری. در حال حاضر این اداره می گوید مدارس قادر به ارائه چنین اطلاعاتی اگر آنها نوار دور هر چیزی که می تواند به شناسایی یک دانش آموز.

بخش موقعیت جدید صادر شد که هفته گذشته در یک نسخه از یک یادداشت در این ارسال ماه گذشته به دانشگاه مورد چگونه دانش آموزان کالج مسکن باید محسوب می شود.

2020 سرشماری فرم "می پرسد برای اطلاعات در مورد دانشجو جنسیت, اسپانیایی, لاتین, یا اسپانیایی منشا و نژاد گفت:" اصلی یادداشت صادر شده در Jan. 14. "اما مقامات مدرسه ممکن است افشای این اطلاعات بدون اجازه کتبی از دانش آموز."

تجدید نظر یادداشت می گوید: مدارس می توانند با ارائه اطلاعات آماری ارائه شده "داده است د-شناخته شده است."

یادداشت نویسنده کالا Suprenant اقدام مدیر دانشجویی سیاست حفظ حریم خصوصی و آژانس خبری نیست بلافاصله پاسخ یکشنبه به ایمیل پژوهنده در مورد دلیل تغییر دهید. تجدید نظر یادداشت اشاره کرد که تا به حال دریافت سوالات از دانشگاه ها در مورد قبلی یادداشت.

بسیار در خطر است: 2020 تعداد کمک خواهد کرد که تعیین تخصیص 1.5 تریلیون دلار در هزینه های فدرال و چگونه بسیاری از کنگره صندلی در هر دولتی می شود.

آخرین سرشماری در سال 2010 در بر داشت بیش از 2.5 میلیون دانشجويان ساکن در خوابگاه و یا در دانشگاه برادری خواهری خانه بزرگترین بخش از آنچه در سرشماری اشاره به عنوان "گروه چهارم" که همچنین شامل زندانها و زندان و خانه های سالمندان.

و به دلیل مشکل در شمارش دانش آموزان, اداره آمار شروع خواهد شد رسیدن به دانشگاه این هفته به جمع آوری اطلاعات در مورد خانه های دانشجویی. 2020 تعداد آغاز شده و در هفته گذشته در روستایی آلاسکا و بقیه ملت نمی begin شرکت تا اواسط ماه مارس.

در معرض خطر گرفتن کامل تعداد از دانش آموزان در کالج-اجرای مسکن. تحت نسخه های قدیمی این یادداشت قدیمی دهه حریم قانون را ممنوع مدارس از ارائه آمار اداره اطلاعات در دانشجويان جنسیت و نژاد و دانشگاهیان اگر دانش آموزان نیست با پر کردن فرم درخواست در مورد کسانی که جمعیتی جزئیات.

خانواده آموزشی حقوق و حریم خصوصی عمل می گوید: دانش آموزان نیاز به ارائه رضایت کتبی قبل از اینکه اطلاعات از سوابق خود را می تواند به اشتراک گذاشته شود اما یک استثنا ساخته شده است برای آنچه که به نام "دایرکتوری اطلاعات است." دایرکتوری اطلاعات شامل حقایق اغلب در بر داشت در کتابچه یا سالنامه مانند نام, آدرس, شماره تلفن, تاریخ تولد, فعالیت ها و تاریخ حضور دارد. دایرکتوری اطلاعات را شامل نمی شود جنسیت و نژاد و یا دانشگاهیان و مدرسه نمی تواند ارائه هر گونه اطلاعات در مورد دانش آموزانی که تصمیم گرفتند از به اشتراک گذاری اطلاعات.

اداره آمار دادن دانشگاه سه راه برای پر کردن فرم. یک سرشماری یادداشت برداری می تواند رها کردن فرم های کاغذی به یک دانشگاه رایزنی برای توزیع به دانش آموزان و سپس دانش آموزان با بازگشت آنها را در پاکت مهر و موم شده به طوری که ارتباط می تواند دست آنها را به سرشماری یادداشت برداری. یک سرشماری یادداشت برداری می توانید دست کشیدن بر روی درب در خوابگاه و یا خانه و شخصا مصاحبه ساکنان پر هزینه ترین روش است. یا یک دانشگاه نماینده می تواند با پر کردن فرم برای هر کس در زندگی وجود دارد با استفاده از سوابق اداری — تی وی کارآمد ترین روش است.

در سال 2010 بیش از یک سوم از دانش آموزان در کالج مسکن شمارش شدند از طریق اداری و سوابق ارائه شده توسط دانشگاه.

"داده است که می آید از سوابق اداری است هرگز به عنوان دقیق که اطلاعات جمع آوری شده به طور مستقیم از افراد و خانواده ها گفت:" تری ان Lowenthal, مشاور سابق کنگره بالا مشاور و متخصص در سرشماری.

دانش آموزانی که زندگی می کنند در خارج از دانشگاه می توانید با پر کردن فرم به عنوان کسانی که در دیگر خانواده ها خواهد بود.

در بیانیه این اداره گفت: این انتظار برای دریافت بسیاری از اطلاعات خود را در مورد در پردیس دانش آموزان از "رها کردن/ انتخاب" روش.

شمارش دانشجویان در گروه مسکن و تزویر است. دانش آموزان گاهی اوقات ترک دانشگاه به عنوان مدرسه ترم باد کردن طول و تعداد دانش آموزان اغلب نمی دانم اگر آنها باید پاسخ این فرم و یا اجازه پدر و مادر خود آن را انجام دهید به صفحه اصلی. اداره آمار می گوید: دانش آموزان باید شمارش جایی که آنها زندگی می کنند که در بسیاری از موارد است که در آن دانش آموزان به مدرسه بروند.

این اولین سال اداره آمار دلگرم کننده است اکثریت پاسخ دهندگان برای پاسخ به یک بار در دهه پرسشنامه آنلاین, اگر چه آنها هنوز هم می تواند پاسخ توسط تلفن و یا از طریق پستی در فرم مقاله است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

اما دانشجويان ساکن در مسکن شاید این گروه به احتمال زیاد برای پاسخ به سوالات آنلاین, داده خواهد شد و فرم های کاغذی. کاهش در تحقیق و آزمایش برای گروه چهارم که منجر به تصمیم Lowenthal گفت.

___

دنبال مایک اشنایدر در توییتر در https://twitter.com/MikeSchneiderAP



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن