جورج فلوید برادر به U. N. شورای حقوق بشر: "من از شما میخواهم که به ما کمک می کند'

بزرگنمایی این تصویر Philonise فلوید صحبت می کند به شورای حقوق بشر در ژنو از طریق ویدئو یکشنبه نزدیک

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Philonise فلوید صحبت می کند به شورای حقوق بشر در ژنو از طریق ویدئو یکشنبه نزدیک به یک ماه پس از کشته شدن برادرش جورج تحریک اعتراضات گسترده علیه خشونت پلیس. میشل باشله, the U. N. کمیساریای عالی حقوق بشر به نظر می رسد در پشت ماسک صورت. رزمی Trezzini/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رزمی Trezzini/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ

جورج فلوید تلاش به شدت به خود را شنیده و در طول بازداشت خود. با مینیاپولیس افسر پلیس به زانو کاشته شده در گردن او برای بیش از هشت ساعت به او التماس کرد برای کمک به, گفت که او نمی تواند نفس — و در نهایت کاهش یافت و خاموش.

روز چهارشنبه برخی از سه هفته پس از فلوید را به قتل برادر خود را مطرح صدا از طرف او در یک پیام به دیپلمات های بین المللی.

"من برادر جورج فلوید یکی از بسیاری از مردان و زنان سیاه که به قتل رسیده اند توسط پلیس در سال های اخیر است. حقیقت غم انگیز این است که این مورد منحصر به فرد نیست," Philonise فلوید گفت: سازمان ملل و شورای حقوق بشر در یک کنترل از راه دور آدرس شنبه.

"راه شما را دیدم من برادر شکنجه و قتل در دوربین است که در راه مردم سیاه درمان توسط پلیس امریکا. شما را به تماشای برادر من می میرند. که می توانست به من."

در طول یک سرعت تشکیل جلسه شورای حقوق بشر در ژنو فلوید گروه خواست تا به راه اندازی یک کمیسیون تحقیق به نژادپرستی و خشونت پلیس در ایالات متحده — به طور خاص "پلیس کشتار مردم سیاه و امریکا و خشونت علیه معترضان مسالمت آمیز."

"من از شما درخواست برای کمک به او. من از شما درخواست برای کمک به من," او اضافه شده است. "من از شما درخواست به ما کمک می کند: مردم سیاه و سفید در آمریکا است."

تحت U. N. دستورالعمل های کمیسیون تحقیق هستند در اثر حقیقت یاب ماموریت. هدف آنها این است که نه تنها جمع آوری اطلاعات بلکه توصیه "اقدامات برای جبران نقض ارائه عدالت و جبران خسارت برای قربانیان و عاملان به حساب."

دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر دارای ده ها تن از کمیسیون بین المللی تحقیق بیش از سه دهه گذشته از رواندا به سوریه است.

فعلی کمیسر عالی سابق رئیس جمهور شیلی میشل باشله led چهار جلسه. او باز با یک تماس برای "سریع اصلاحات و تصمیم گیری" هدف قرار دادن سیستماتیک تبعیض و حمایت از "مردم آفریقایی تبار در سراسر جهان است."

"ما باید فراتر از توصیه های موجود. ما نیاز به ساخت چه کار کرده از بدن عظیمی از کار و تجربه ما در حال حاضر," او گفت: مونتاژ دیپلمات. "زمان از جوهر. صبر و شکیبایی اجرا شده است. سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. بومی زندگی مهم است. زندگی خود را با مردم رنگ مهم است. همه انسان ها برابر آفریده شده اند و در کرامت و حقوق."

گفتگو گشوده و بدون یک مقام نماینده ایالات متحده در حال حاضر به دلیل تهمت و دولت خارج از شورای حقوق بشر, حدود دو سال پیش. نیکی هیلی و سپس سفیر ایالات متحده در سازمان ملل با اشاره به عضویت کشورهایی مانند چین و ونزوئلا را رد کرد و این شورا به عنوان "یک ریاکارانه و خود در خدمت سازمان است."

بنابراین در چهارشنبه سفیر اندرو Bremberg این نماینده ایالات متحده در ژنو نگاه از دور به عنوان 47-عضو بدن در زمان بحث مطرح شده توسط یک گروه از کشورهای آفریقایی به رهبری بورکینا فاسو.

"ما در حال بالا موشکافی; اما هر ورق گرم قطعنامه بر روی این موضوع است که تماس خارج کشور با نام باید فراگیر شود و اشاره کرد که بسیاری از کشورها که در آن نژادپرستی است یک مشکل به خطاب" Bremberg گفت: در نظرات ایمیل به NPR. و او با اشاره به خشونت و تبعیض تمرین توسط برخی از شورا عضو.

"آن زمان" Bremberg افزود: "کسانی که رژیم و دیگران مانند آنها باید پاسخگو توسط شورای اسلامی و جهان است."

NPR میشل Kelemen کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن