COBOL کابوی ها به هدف نجات تنبل حالت بیکاری سیستم

بزرگنمایی این تصویر یک برنامه نویسی آموز در دوره های کامپیوتر و زبان برنامه نویسی COBOL در سال 1997

توسط MINERALNEWS در 4 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک برنامه نویسی آموز در دوره های کامپیوتر و زبان برنامه نویسی COBOL در سال 1997 جلوتر از Y2K کامپیوتر بحران. Coronavirus همه گیر شده و غلا از برنامه نویسان که می دانند چگونه به عمل در قبل از اینترنت برنامه نویسی به زبان. فیلیپ HOLMAN/آسوشیتد پرس پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فیلیپ HOLMAN/آسوشیتد پرس

لایحه Hinshaw تلفن شده است زنگ خاموش قلاب به تازگی.

از خانه اش در سن آنتونیو در تگزاس که Hinshaw توصیف به عنوان "اسب کشور" او اجرا می شود یک گروه به نام COBOL کابوی ها. این یک انجمن برنامه نویسان است که تخصص در آیزنهاور-عصر کامپیوتر و زبان. در حال حاضر مهارت های خود را در تقاضا به لطف رکورد تعداد زیادی از مردم برای استفاده از مزایای بیکاری.

بسیاری از دولت های بیکاری سیستم اجرا بر روی COBOL اما عدم برنامه نویسان مورد نیاز برای مقابله با تورم از برنامه های کاربردی. مانند Hinshaw, 78, بسیاری از COBOL برنامه نویسان مسن تر هستند. در واقع وجود دارد بیشتر COBOL برنامه نویسان در دوران بازنشستگی از وجود دارد در این بخش در حال حاضر.

Hinshaw که نگه می دارد فهرستی از 350 این جانبازان در آماده در مورد سازمان های COBOL بحران گفت او آماده است برای استقرار خود کابوی ها به کمک آمریکا در حال حاضر شکار برای برنامه نویسان است که می تواند سرعت پردازش تعداد مدعیان بیکاری.

"در واقع زمانی که COBOL کابوی ها می شود بسیاری از آن تماس های آن را در فوری SOS" Hinshaw گفت.

چنین پریشانی سیگنال فرستاده شده توسط فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، فیل مورفی در یک کنفرانس مطبوعاتی در اوایل این ماه.

"نه تنها ما نیاز به بهداشت و درمان کارگران است. اما با توجه به سیستم های میراث ما باید با اضافه کردن یک صفحه برای [COBOL] مهارت های کامپیوتر. چرا که آنچه که ما در حال برخورد با" مورفی گفت.

بزرگنمایی این تصویر

فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، فیل مورفی دارای یک کنفرانس خبری در مورد COVID-19 مورد در اوایل این ماه. کریس Pedota/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کریس Pedota/AP

فراتر از نیوجرسی و کانکتیکات, کانزاس و نیز تلاش برای جذب قدیمی مدرسه نویسان به عنوان یک کمبود COBOL برنامه نویسان bedevils مقامات وزارت امور خارجه ،

یک نظرسنجی که توسط تکنولوژی اخبار سایت The Verge یافت که حداقل یک دوجین متحده هنوز هم با استفاده از COBOL در برخی از ظرفیت از جمله کالیفرنیا, رود آیلند و آیووا.

مخمصه حلقه آشنا به جان توماس فلین که زد کالیفرنیا این گروه در اواخر 1990s زمانی که برنامه نویسان در همه جا می ترسید یک Y2K بحران.

حتی پس از آن, COBOL بود و نه جایگزین. کمبود پول نقد, دولت, گفت, نمی, آن را به یک اولویت است. فقط به فکر جایگزینی وسیع این سیستم باعث اضطراب او گفت:.

"شما می دانید این سیستم عبارتند از $300-$400 میلیون برنامه برای نوسازی" توماس فلین گفت. "برخی از مردم فقط احساس می کنم که شاید ما فقط باید آن را خاموش و اجازه دولت بعدی آن را انجام دهد."

تصدیق کرد که ایالت ها نیاز به COBOL برنامه نویسان IBM به تازگی اعلام کرد رایگان سمینارهای آموزشی برای تشویق جوان نویسان برای یادگیری قبل از اینترنت زبان برنامه نویسی است.

Hinshaw می گوید آن سخت است نه به یاد بگیرند — اگر مایل به سفر در زمان.

"مثل رقص یک دوچرخه در سال 1960. و بالا رفتن از روی یک هارلی دیویدسون در سال 2020" Hinshaw گفت.

این نه فقط دولت است که در ادامه به تکیه بر COBOL. نزدیک به نیمی از ایالات متحده سیستم بانکی انجام بیش از حد و همچنین 95 درصد از دستگاه های خودپرداز ابجو بد و کم مایه با توجه به مهر و بین المللی Cobol بررسی گزارش.

"منظورم این است که آن را در حال اجرا در جهان" Hinshaw گفت. "برخی از مردم می خواهم به می گویند که COBOL است که رفتن به زودی. اما آن را در هر نقطه است."

بزرگنمایی این تصویر

لایحه Hinshaw از COBOL کابوی ها کمک می کند تا لینک های دولت ها و شرکت ها نیاز به آن جانبازان با نویسان مسلط به 61 ساله و برنامه نویسی به زبان COBOL. COBOL کابوی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
COBOL کابوی

برخی از COBOL کارشناسان قلم در دولت رهبران سرزنش زمان عقب از مدعیان بیکاری در عدم نویسان.

به توضیح آنها می گویند که دولت باید به روز بزرگ و تنبل کامپیوتر که اجرا در COBOL با توجه به درک Britton, محصول, مدیر در انگلستان مبتنی بر میکرو تمرکز کمک می کند که مشتریان حرکت چنین به روز رسانی.

"COBOL است نه موضوع" Britton گفت. "COBOL معروف است بسیار قابل حمل که بدان معنی است که بسیاری از کد برنامه شما می توانید حرکت به پلت فرم و بدون موضوع است."

Hinshaw می گوید اگر پیری کامپیوتر بودند جایگزین COBOL ادامه خواهد داد به سرعت و قابل اعتماد.

"ما نگران هنگامی که وجود دارد یک مسئله و اولین چیزی که از مردم دهان COBOL. این یک COBOL مشکل,'," او گفت:. "خوب است که آن را واقعا یک COBOL مشکل ؟ اکثر اوقات آن را."

به کشورهای دیگر همچنان به شکار برای COBOL برنامه نویسان, New Jersey جستجو منعقد کرده است.

متحده مقامات تایید به NPR که 3000 نفر باید پر کردن برنامه های کاربردی برای کمک های تاریخی هجوم مدعیان بیکاری.

دولت و مقامات می گویند در حال حاضر "به اندازه کافی کارکنان در COBOL نیاز دارد."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن