چگونه برای پیدا کردن ده ها ترجمه بیشتر مشتریان فقط به دنبال در اطراف شما

وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در ترجمه و مشتریان.

و همه ما می دانیم که پیدا کردن مشتریان یکی از مهم ترین چیزهایی است که یک مترجم نیاز به انجام به منظور به موفقیت است.

در این سایت به تنهایی من نوشته ام در مورد یک دسته از راه های مختلف برای پیدا کردن مشتریان:

اما یکی از چیزهایی که من در مورد صحبت های زیادی قبل از اهمیت بازاریابی خود را ترجمه servcices محلی.

به عنوان مترجمان ما اغلب فکر می کنم که ما باید به دنبال کار آنلاین از مشتریان است که تمام راه را در طرف دیگر از جهان است.

ما فراموش می کنیم که وجود دارد معمولا مشتریان که نیاز به کار ترجمه که حق زندگی در این نزدیکی هست.

محلی ترجمه بازاریابی

پس چرا شما باید نگران محلی ترجمه بازاریابی است ؟

خوب برای یک زن و شوهر از دلایل در واقع.

برای یک, آن را بسیار آسان تر برای دیدار و بازار خدمات خود را به مردم از طریق تلفن و یا چهره به چهره است.

زمانی که شما دیدار با کسی که در فرد شما را قادر به به راحتی ارتباط برقرار کردن با آنها و تعامل با آنها است. شما می توانید از طریق نیازهای خود و خواسته های آن را به عنوان مربوط به ترجمه است.

یکی دیگر از دلایل این است که شما در حال سرمایه گذاری بیشتر.

این یک چیز برای انجام کار برای مشتریان است که در طرف دیگر از جهان است که شما هرگز حتی ملاقات کند.

آن را بسیار دیگری برای انجام کار برای کسب و کار در داخل شهر خود یا شهر.

دلیل دیگر در مورد کار با مشتریان محلی آن است که راه دیگری برای پیدا کردن کار. همانطور که من قبلا در مقالات دیگر پیدا کردن ترجمه مشتریان یکی از مهم ترین چیزهایی است که شما انجام خواهد داد به عنوان یک مترجم. منظورم بدون مشتریان شما لازم نیست که یک کسب و کار ترجمه درست است ؟

مزایای بازاریابی محلی

بنابراین اگر شما یک مترجم و تلاش برای تصمیم می گیرید اگر شما باید بازار محلی در اینجا برخی از مزایای.

اولین بار, بازاریابی محلی آسان تر است. شما لازم نیست که به جستجو آنلاین و شلیک در تاریکی در تلاش برای پیدا کردن مشتریان است.

هنگامی که شما در بازار محلی شما می توانید به معنای واقعی کلمه درایو کردن هر خیابان در شهر خود و متوقف کردن و هر واحد کسب و کار از دیدن اگر آنها نیاز به کمک یک زبان حرفه ای است.

شما می توانید باز کردن صفحات زرد و تماس با هر کسب و کار در شهر و انجام همان چیزی که درخواست آنها را اگر آنها نیاز به کمک با هر گونه مسائل مربوط به زبان.

یکی دیگر از مزایای بازاریابی محلی است که مشتریان بالقوه شما به احتمال زیاد احساس راحتی بیشتری استخدام شما از آنها خواهد پیمانکاری به برخی از ناشناخته صورت آنلاین.

از آنجا که شما یک عضو از جامعه با یک آدرس محلی و phonen شماره شما می توانید بازی تا جامعه از جنبه های ارتباط است. مشتری خواهد پرداخت “واقعی” فرد برای انجام کار و بی نام نهاد.

در نهایت آن را گاهی اوقات می تواند آسان تر به بازار خدمات خود را به صورت محلی becasuse آن را آسان تر به درک نیازهای مشتریان بر اساس بازار آنها در حال تلاش برای خدمت.

اگر شما می دانید که یک بانک محلی است که تلاش خود را برای خدمت اسپانیایی زبان مشتریان شما می توانید قرار داده و سپس با هم یک پیشنهاد خاص برای آن بانک که آدرس خود را نیاز دارد و نگرانی با توجه به مشتریان خود را.

اشکالاتی برای بازاریابی محلی

بنابراین وجود دارد برخی از مزایای بزرگ برای شما بازاریابی خدمات ترجمه به صورت محلی. وجود دارد همچنین می تواند برخی از اشکالاتی که ممکن است نگه داشتن شما را از دنبال محلی بازاریابی است.

برای اولین بار است که بازاریابی به صورت محلی شما را به خارج از منطقه راحتی خود را. مترجمان شهرت برای بودن و درونگرا. شاید این صدق نمی کند به شما, اما برای برخی از مترجمان در شخص بازاریابی می تواند استرس زا باشد.

سرد خواستار نشان دادن در کسب و کار صحبت کردن با مردم در خیابان. همه از این می تواند تعدادی از مترجمان را به اضطراب است.

دوم این است که شما باید برای انجام تحقیقات خود را برای پیدا کردن مشتریان که نیاز به خود زبان و منطقه از تجربه و تخصص.

برخی سرحال مترجمين هستند extremlely تنبل.

آنها فکر می کنند که یک مترجم آزاد و آسان است که همه آنها باید انجام دهید این است ارسال چند رزومه ایمیل به چند نفر, conctact یک زن و شوهر از سازمان و سپس رونق… مشتریان بسیار است.

که ممکن است کار برای برخی از خوش شانس مترجمان اما برای بسیاری از مترجمان که اتفاق نمی افتد.

و کار به عنوان یک مترجم به این معنی است که شما باید برای انجام تحقیقات خود را برای پیدا کردن مشتریان شما می خواهید برای کار. شما باید برای پیدا کردن مشتریان که نیاز به خود زبان است. شما نیاز به پیدا کردن مشتریان که نیاز به تخصص خود را. و است که به زمان و تلاش است. بیشتر از فقط ارسال تصادفی ایمیل.

سوم این است که شما باید به گسترش تلاش های خود را, به خصوص اگر شما در یک شهر کوچک است.

منظورم در مورد گسترش تلاش های خود را است که شما ممکن است مجبور به گرفتن یک دسته از هیچ را از مردم قبل از اینکه شما حتی یک بله.

و نه تنها که شما ممکن است مجبور به صحبت کردن به کسب و کار و افراد چندین بار در طول هفته و یا ماه قبل از اینکه شما به بله. اگر شما می خواهید برای به دست آوردن کسب و کار محلی شما و مشتریان شما باید مایل به گسترش تلاش های خود را. را بدون پاسخ است.

چگونه به بازار محلی

بنابراین اجازه دهید بگویم که شما در حال حاضر متقاعد شده است که شما می خواهید به تلاش های بازاریابی خود را مستقل ترجمه کسب و کار محلی است.

چه گام های خود را?

وجود دارد راه های متعدد برای این رویکرد وجود دارد و لزوما بهترین راه است. فقط بهترین راه برای شما برای به انجام رساندن آن است. و این است که چگونه من پیشنهاد رفتن در مورد آن است:

  1. ایجاد یک لیست از کسب و کار در شهرستان خود را (و یا بخش از شهر, اگر شما زندگی می کنند در یک شهر بزرگ) است که کار در منطقه خود از تجربه و تخصص. که بدان معنی است که اگر شما کار در امور مالی شما یک لیست از هر بانک, شرکت کارگزاری سرمایه گذاری, اتاق کار, preparer مالیاتی و حسابدار در شهرستان خود را.

اگر شما یک پزشکی مترجم شما باید تماس بگیرید در هر بیمارستان منابع انسانی منشی مطب و کلینیک پزشکی در شهر شما.

شما ایده را دریافت کنید.

  1. بعدی هنگامی که شما تعریف لیست خود را از کسب و کار و اطلاعات تماس خود را از آن زمان برای انجام برخی تحقیقات. شکل همه چیز شما می توانید در مورد هر کسب و کار است. چیزهایی مانند:
  • که مشتریان خود هستند
  • چه خدماتی به آنها ارائه
  • چقدر بازاریابی آنها را به مشتریان که شما صحبت می کنند و ترجمه زبان
  • چه مقدار از آنها می تواند به افزایش درآمد با بازاریابی برای آن دسته از مشتریان

تحقیق و نوشتن تمام اطلاعات شما می توانید.

  1. هنگامی که شما تمام تحقیقات شما می توانید از آن زمان برای قرار دادن آن با هم در یک نمایش. ارائه آن به شرکت در سوال. واقعا می دانیم و درک اطلاعات است. مهمتر از همه درک کنند که چگونه اطلاعات شما می تواند به نفع شرکت است.
  2. زمان برای تماس با کسب و کار است.

شما می خواهید برای پیدا کردن تصمیم گیرندگان. معمولا این است که ارشد ترین فرد در این شرکت است. شما ممکن است مجبور به رفتن را از طریق چند gatekeepers قبل از شما وجود دارد. در نهایت شما می خواهید به صحبت با کسی در مورد آنچه شما ارائه می کنند.

در حال حاضر مطمئن شوید که شما می توانید ایمیل شخص یا شرکت اما اجازه می دهد تا واقعی. هیچ کس پاسخ به کور ایمیل.

من شخصا دریافت ایمیل از بسیاری از پتانسیل مترجمان هستند که به دنبال کار. علاوه بر اینکه کلی ایمیل که نمی شامل هر چیزی که مربوط به کسب و کار من فقط لازم نیست که زمان برای پاسخ.

تقریبا همان چیزی که می توان گفت برای تماس های تلفنی.

در عوض اگر شما می خواهید را به مطمئن شوید که شما خودتان را در بهترین موقعیت ممکن برای رسیدن به یک بله, شما می خواهید به سعی کنید به صحبت کردن با فرد مسئول در فرد است.

این به این معنی است که شما باید برای رفتن به هر یک از کسب و کار و حال خود را.

این سخت خواهد بود. به خصوص اگر شما در حال درونگرا و آیا صحبت کردن با مردم و حتی بیشتر از آن ،

  1. هنگامی که شما قادر به گرفتن در مقابل فرد مسئول آن زمان به مورد شما در حال حاضر. این امر مستلزم ارائه که شما هستند (به طور خلاصه) و آنچه شما می توانید انجام دهید برای کمک به تقویت خود را بالقوه کسب و کار مشتری.
  2. شستشو و تکرار.

هر کس در حال رفتن به می گویند بله. در واقع بسیاری از افراد احتمالا می گویند هیچ. اما اگر شما در حال حاضر خود را در مورد خوب و یک شاید و یا نه در حال حاضر احساس رایگان به دنبال در یک هفته یا یک ماه. تازه کردن ذهن خود را که شما یک راه حل به مشکلات آنها روبرو هستند.


اگر شما می خواهید بیشتر نکات و تکنیک های در مورد چگونه برای تبدیل شدن به موفق مترجم آزاد, خواندن کتاب من است.

ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>