بین المللی پزشکان شروع رزیدنتی در آمریکا بيمارستان میان COVID-19 افزایش

بزرگنمایی این تصویر بیش از 4000 متولد پزشکان رسمی خود را شروع رزیدنتی در بیمارستان در سراسر ایالات م

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

بیش از 4000 متولد پزشکان رسمی خود را شروع رزیدنتی در بیمارستان در سراسر ایالات متحده امروز است. آنها مقابله با دو چالش های تاریخی: coronavirus همه گیر و محدود کننده ترین سیاست های مهاجرتی در این کشور دیده می شود در دهه. smartboy10/DigitalVision بردار/GettyImages پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
smartboy10/DigitalVision بردار/GettyImages

دکتر Basim علی فارغ التحصیل در بالای درمانی خود را در کلاس مدرسه در پاکستان فرود آمد و اقامت در مشهور بیمارستان آموزشی در تگزاس که در آن او می تواند در خط مقدم یکی از بدترین COVID-19 شیوع بیماری در آمریکا

"وجود دارد بدیهی است که درجاتی از اضطراب در مورد آنچه که به مانند" علی گفت: از طریق تلفن از کراچی قبل از آمدن به اینجا. "اما وجود دارد نیز این درک است که این چیزی است که ما برای امضا."

بیش از 4000 متولد پزشکان رسمی خود را شروع رزیدنتی در بیمارستان در سراسر ایالات متحده در روز چهارشنبه. آنها مقابله با دو چالش های تاریخی: این COVID-19 همه گیر و محدود کننده ترین سیاست های مهاجرتی در این کشور دیده می شود در دهه.

کاخ سفید سرزنش کرده خارجی ها برای ویروس و بسته مرزها به همه نوع از مهاجران است. رئیس جمهور تهمت اشاره است به کروناویروس به عنوان "خارجی" و آن را به نام "کونگ آنفولانزا" در تظاهرات. و هفته گذشته دولت او به حالت تعلیق در گرین کارت و ویزا برای بسیاری از خارجی کارگران میهمان.

"بله البته ممکن است آن را دلسرد کننده برای برخی از شنیدن اظهارات مانند آن — که آنها را خوش ندارد" علی گفت. "اما در حال حاضر تا آنجا که من نگران هستم آنها تاثیر نمی گذارد من است."

در حال حاضر جدید مغلوب ساختن پیشی جستن دولت محدودیت در مهاجرت تاثیر نمی گذارد علی و دیگر ورودی ساکنان. دولت معاف کارکنان مراقبت های بهداشتی از محدودیت های جدید در هفته گذشته اعلام کرد — به عنوان طولانی به عنوان آنها مورد نیاز برای coronavirus پاسخ.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می گوید آن را تلاش برای قرار دادن کارگران آمریکایی برای اولین بار.

"در یک زمان از دو رقمی بیکاری رئیس جمهور است که به دنبال اطمینان حاصل شود که آمریکایی ها نیست رو چه در داخل کشور احساس می کند مانند رقابت ناعادلانه" گفت: Ken Cuccinelli بالا مهاجرت رسمی در وزارت امنیت داخلی طی یک تماس با خبرنگاران این هفته است.

اما وقتی که می آید به مراقبت های بهداشتی ایالات متحده بستگی به نیروی کار خارجی. تقریبا 30 درصد از پزشکان مهاجران. آن است که یک رابطه همزیستی: پزشکان به اینجا می آیند به دریافت درجه یک آموزش و آمریکا بيمارستان دسترسی به درخشان ترین ذهن در جهان است.

"آموزش برنامه خواهید به بهترین مردم است. ... چرا که آنها می دانند که سزاوار داشتن بهترین افراد برای مراقبت از آنها گفت:" دکتر ویلیام Pinsky های آموزشی کمیسیون پزشکی خارجی فارغ التحصیلان کمک می کند که دامپزشک خارجی پزشکان برای اقامت در آمریکا

Pinsky گروه نیز کمک می کند تا پزشکان خارجی حرکت به ایالات متحده مهاجرت سیستم. که شده است حتی سخت تر از حد معمول در این سال به دلیل coronavirus مختل اکثر صدور ویزا در آمریکا کنسولگری ها و سفارتخانه ها در خارج از کشور. Pinsky اعتبارات وزارت امور خارجه برای تضمین این که بسیاری از این پزشکان بین المللی هنوز هم قادر به رسیدن به ایالات متحده در زمان خود را برای شروع رزیدنتی.

"آنها درک اهمیت داشتن این پزشکان بین المللی بیا اینجا," او گفت:.

همه گیر توقیف دفاتر مهاجرت در داخل ایالات متحده و همچنین ایجاد چالش های زیادی برای پزشکان بین المللی در حال حاضر مشغول به کار است.

"عدم اطمینان شده است واقعا استرس زا چند ماه گذشته گفت:" دکتر Chandana Kamireddy بومی هند بود که در زندگی در اوهایو با شوهرش و خود را در 20 ماه هنگامی که کودک از این بیماری همه گیر رسید.

"من در واقع در خط مقدم مراقبت از COVID بیماران به عنوان یک پزشک متخصص در بیمارستان جایی که من مشغول به کار بود" Kamireddy گفت.

بزرگنمایی این تصویر

دکتر Chandana Kamireddy بومی هند بود که در زندگی در اوهایو با شوهرش و خود را در 20 ماه هنگامی که کودک از این بیماری همه گیر رسید. Chandana Kamireddy پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Chandana Kamireddy

Kamireddy قرار بود به حرکت به تنسی برای شروع یک فلوشیپ انکولوژی در این ماه است. به منظور تغییر شغل Kamireddy مورد نیاز برای دریافت ویزا مختلف. اما دفاتر خدمات شهروندی و مهاجرت آمریکا که به طور معمول رسیدگی ویزا تغییرات بسته شد ، و زمان در حال اجرا بود.

سپس Kamireddy شنیده از دیگر پزشکان خارجی در Facebook که کنسولگری های ایالات متحده در مکزیک باز شد برای مصاحبه ویزا. بنابراین او در یک هواپیما به مکزیک.

"من اینجا هستم نه به عنوان یک توریست," او در مصاحبه ای گفت: از اتاق هتل خود را در شهر مکزیک. "من فقط یک شانس گرفتن حق حال حاضر در سفر خارج از کشور و سپس تلاش برای گرفتن ویزا من به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

Kamireddy را دریافت ویزا. چند روز بعد کاخ سفید اعلام کرد جدید خود را اعلام محدود کردن مهمانان خارجی کارگران و مهاجران است.

که اعلام معاف از ویزا برنامه استفاده شده توسط پزشکان آمدن به اینجا برای اقامت. اما وکلای مهاجرت می گویند معلوم نیست اگر بین المللی متخصصان و پزشکان که دوره آموزشی خود را قادر خواهد بود برای دریافت ویزای H-1B تحت محدودیت های جدید مگر اینکه آنها در درمان بیماران مبتلا به COVID و یا درگیر در تحقیق در coronavirus.

از من خواسته Kamireddy و Basim علی آنچه در آن می خواهم به درمان بیماران آمریکایی در زمانی که برگ برنده دولت دو برابر را در آن مهاجرت كردم.

Kamireddy گفت: این سخت بود برای خانواده اش – و بیمارستان در تنسی که در آن او شروع کمک هزینه تحصیلی خود را امروز. "آن را استرس زا برای آنها نیز هست چرا که آنها نمی دانم اگر من قرار بود به شروع در زمان و یا نمی," او گفت:.

از خانه جدید خود را در تگزاس علی همچنین گفت که او باور ندارد که رئیس جمهور صحبت می کند برای همه آمریکایی ها است. علی می گوید او در بیمارستان است و خوشحالم که او را مشتاق به رسیدن به محل کار.

"من هنوز هم بسیاری از امید" علی گفت: "از آنجا که از نظر یک فرد نیست حداقل برای من رنگ از نظر مردم که من را وادار به پاسخگویی و تعامل با روزمره مانند بیماران و همکاران من."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن