داعش مخرب در ایمیل ها در افزایش همه گیر

تانزانیا تانزانیا - U. N. خلع سلاح ارشد جمعه هشدار داد که جرایم اینترنتی در حال افزایش است با 600% افزایش ایمی

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399

تانزانیا تانزانیا - U. N. خلع سلاح ارشد جمعه هشدار داد که جرایم اینترنتی در حال افزایش است با 600% افزایش ایمیل های مخرب در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

ایزومی Nakamitsu گفت: در یک جلسه رسمی از شورای امنیت سازمان ملل که coronavirus بحران حرکت جهان به سمت افزایش نوآوری در فن آوری و همکاری آنلاین. اما او گفت: "هم وجود دارد نگران کننده گزارش (سایبر) حملات علیه سازمان های مراقبت های بهداشتی و پزشکی و امکانات پژوهشی در سراسر جهان است."

نماینده عالی خلع سلاح در امور گفت: رشد دیجیتال وابستگی افزایش آسیب پذیری در برابر حملات سایبری و تخمین زده می شود که یک چنین حمله می گیرد و هر 39 ثانیه است.

با توجه به اتحادیه بین المللی مخابرات, او گفت: نزدیک به 90 کشور هنوز هم تنها در مراحل اولیه ساخت به تعهدات سایبر.

Nakamitsu گفت: تهدید از سوء استفاده از اطلاعات و فن آوری ارتباطات "فوری است."

اما او گفت: همچنین مژده با اشاره به برخی از جهانی پیشرفت در سازمان ملل متحد برای مقابله با تهدیدات گروه دولت کارشناس توسعه یافته که 11 داوطلبانه و غیر الزام آور هنجارهای مسئول رفتار دولت در استفاده از چنین فن آوری است.

استونی نخست وزیر Juri Ratas که کشور دارای شورای امنیت ریاست جمهوری و سازمان یافته روز جمعه جلسه گفت: نیاز به "امنیت و کارکرد فضای مجازی" است که با فشار دادن بیشتر از همیشه. او را محکوم کرد حملات سایبری هدف قرار دادن بیمارستان, پزشکی, پژوهش امکانات و زیرساخت های دیگر به خصوص در طول بیماری همه گیر.

"کسانی که حملات غیر قابل قبول" Ratas گفت. "این مهم خواهد بود برای نگه داشتن مجرم مسئول رفتار خود را."

روسیه حضور نداشت رسمی جلسه شورای پخش آنلاین بود که محور استونی شورای ریاست جمهوری است. دیگر 14 شورای سازمان ملل را همراه با حدود 50 کشور دیگر که صحبت کرد.

روسیه U. N. ماموریت گفت: در بیانیه ای در وب سایت خود را که در آن حضور نداشت به دلیل استونی بریتانیا و ایالات متحده آمریکا نقض "تاسیس عمل" که همه اعضای شورا حضور در جلسات رسمی "صرف نظر از اینکه آیا آنها تأیید یا رد آن موضوع است."

این سه کشور حضور نداشت روسیه حمایت رسمی جلسه در کریمه در روز پنج شنبه. هر سه در مخالفت با روسیه را تصرف و الحاق کریمه از اوکراین است.

در ماه مارس در آمریکا و استونی متهم روسیه اطلاعات نظامی از انجام حملات سایبری علیه دولت و رسانه ای وب سایت در گرجستان خواستار حملات بخشی از "ادامه الگوی بی پروا ... cyberoperations در برابر تعدادی از کشورها" است که "به وضوح در تضاد با تلاش روسیه برای ادعا آن است که یک مسئول بازیگر در فضای مجازی است."

استونی شد هدف از عظیم سه هفته از حمله سایبری در یک اختلاف با روسیه در سال 2007 بیش از استونی را حذف برنز سرباز شوروی یادبود جنگ از مرکز پایتخت آن تالین. حمله غیر فعال وب سایت های وزارتخانه ها و احزاب سیاسی روزنامه های بانک ها و شرکت ها.

پس از استونی ساخته شده است آن سایبری دفاعی و تبدیل به یکی از مهمترین سیمی جوامع در اروپا و پیشگام در توسعه دولت الکترونیکی." که به شدت وابسته به کامپیوتر آن نیز بسیار آسیب پذیر برای حمله سایبری.

روسیه گرفته شده در موضوع جرائم سایبری در سازمان ملل متحد و برنده مجمع عمومی تصویب در ماه دسامبر برای یک قطعنامه است که شروع روند تهیه پیش نویس جدید پیمان بین المللی برای مبارزه با جرائم سایبری بیش از اعتراض از اتحادیه اروپا و ایالات متحده و دیگران. گفتند: آن را تضعیف می کند همکاری های بین المللی برای مبارزه با جرایم اینترنتی.

"ما شاهد مخرب سایبری فعالیت است که به نظر می رسد طراحی شده برای تضعیف ایالات متحده و شرکای بین المللی ما تلاش برای محافظت از کمک و اطلاع رسانی در طول این جهانی و همه گیر" اقدام آمریکا معاون سفیر Cherith نورمن ییلاقی گفت: روز جمعه نشست.

او هشدار داد که اقدامات مانع بیمارستان و سیستم مراقبت های بهداشتی است که انجام خدمات اساسی "می تواند نتایج مرگبار."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

روسیه U. N. ماموریت ارسال شده سخنرانی آن را تحویل داده اند در جلسه شورای اسلامی که می گوید: "جهان به معنای واقعی کلمه می یابد خود را در حال حاضر قبل از انتخاب بین سایبری جهانی صلح یا جنگ سایبری."

روسیه گفت: COVID-19 همه گیر معرفی تغییرات چشمگیر به زندگی مردم و نشان داد که جهان را از وابستگی به اطلاعات و ارتباطات "در حال حاضر بی سابقه است."

مسکو را متهم به یک "`نخبگان' اقلیت" که اعضای آن را شناسایی به طور فعال به دنبال "به نظامی از فضای مجازی با هل دادن به جلو مفهوم" پیشگیرانه نظامی سایبری, حملات,' جمله علیه زیرساخت های حیاتی."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن