ایران گارد اذعان برخورد با ما در طول یک تمرین

تهران - ایران شبه نظامی پاسداران اذعان یکشنبه آن را به حال یک زمان برخورد با کشتی های جنگی ایالات متحده در خلی

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399

تهران - ایران شبه نظامی پاسداران اذعان یکشنبه آن را به حال یک زمان برخورد با کشتی های جنگی ایالات متحده در خلیج فارس هفته گذشته ادعا بدون ارائه شواهدی وجود دارد که نیروهای آمریکایی موجب این حادثه شد.

این حادثه روز شنبه شاهد نیروی دریایی ایالات متحده انتشار تصویری از ایران در سریع قایق در آینده نزدیک به جنگی آمریکا به عنوان آنها در عمل در شمال خلیج فارس و در نزدیکی کویت با ارتش ایالات متحده آپاچی هلیکوپتر.

در گارد گفتن نیروهای خود را در یک مته و در مواجهه با "غیر حرفه ای و تحریک آمیز اقدامات ایالات متحده و خود را به بی تفاوتی به هشدارهای." آن گفت: آمریکایی ها بعد از کناره گیری کرد.

گارد منتشر شد هیچ تصویری و یا شواهد برای حمایت از آن اتهام. آن را نیز متهم کرد نیروهای آمریکایی از مسدود کردن کشتی های جنگی ایران در مارس 6 و 7 آوریل به عنوان به خوبی.

سرهنگ پیت Pagano یک سخنگوی نیروی دریایی آمریکا را در بحرین مستقر در ناوگان 5 گفت: نیروی دریایی ایستاده بود زودتر خود را شرح حادثه چهارشنبه.

"در مورد هر گونه تعامل با کشتی های ما برای نیروهای ایالات متحده همچنان هوشیار باشند و آموزش دیده به عمل در شیوه ای حرفه ای" Pagano گفته آسوشیتد پرس با اشاره به گارد ادعا می کند از دیگر حوادث اخیر.

این واقعه در میان هنوز-افزایش تنش بین ایران و ایالات متحده با وجود ادامه coronavirus بیماری همه گیر. مردان مسلح سوار یک دلار هنگ کنگ-پرچم کشتی تانکر سه شنبه در سواحل ایران نزدیک حیاتی تنگه هرمز برگزاری کشتی برای یک زمان کوتاه در نزدیکی ایران ساحل قبل از انتشار آن است. هر چند ایران است اذعان کرد این حادثه شرکت های خصوصی امنیتی می گویند گارد پشت تشنج.

در یک صدای جیر جیر یکشنبه وزیر خارجه ایران محمد جواد ظریف نگه داشته تا خود را به انتقاد از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و ادعا کردند ایران به زودی خواهد صادرات هواکش با وجود مواجهه با یکی از بدترین شیوع بیماری.

"همه شما باید انجام دهید این است که دست از مداخله در امور کشورهای دیگر; معدن به خصوص" محمد جواد ظریف نوشت. "و من باور ما نمی گرفتن مشاوره از هر سیاستمدار آمریکایی."

___

آسوشیتد پرس نویسنده Jon Gambrell در دبی, امارات متحده عربی کمک به این گزارش.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب