عدالت Dept. به دنبال لغو دستور توقف اعدام

واشنگتن - وزارت دادگستری ثبت اضطراری حرکت با یک دادگاه تجدید نظر فدرال در روز شنبه به دنبال به جلو حرکت کند با

توسط MINERALNEWS در 22 تیر 1399

واشنگتن - وزارت دادگستری ثبت اضطراری حرکت با یک دادگاه تجدید نظر فدرال در روز شنبه به دنبال به جلو حرکت کند با اولین فدرال اعدام در نزدیک به دو دهه است.

Daniel Lee, 47, برنامه ریزی شده بود به مرگ با تزریق مواد کشنده در روز دوشنبه در یک زندان فدرال در ایندیانا است. او به اعدام محکوم شده در آرکانزاس از سال 1996 قتل فروشنده اسلحه ویلیام Mueller, همسرش, نانسی و او 8 سال پدر سارا پاول.

اما رئیس منطقه قاضی جین Magnus-Stinson حکومت جمعه در ایندیانا که اعدام خواهد بود را در خود نگه دارد به دلیل نگرانی از خانواده های قربانیان در مورد این بیماری همه گیر کوروناویروس که به کشته شدن بیش از 130,000 مردم است ravaging زندانها در سراسر کشور.

وزارت دادگستری به دنبال بلافاصله واژگون است که حاکم است. در اورژانس حرکت به 7th, ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر آن را استدلال می کند که قاضی دستور "misconstrues هر دو فدرال و دولت قانون است و هیچ پایه و اساسی در حقوق صاحبان سهام" و می پرسد دادگاه تجدید نظر به مجوز دولت برای انجام اعدام در روز دوشنبه بعد از ظهر.

"پایتخت جمله در اینجا موضوع — اعمال برای قتل یک دختر هشت ساله و پدر و مادر خود را در جریان یک سرقت به صندوق سفید supremacist جنبش شده است بارها و بارها تایید شده توسط دادگاه های فدرال و اهل بیت تلاش های خود را برای توقف اجرای آن باید بسیار به تازگی رد شده توسط این دادگاه و دیوان عالی کشور" نوشت: دادستان در پرونده.

در پاسخ به وکلا برای قربانیان و خانواده گفت: خانواده "نیاز به هیچ یادآوری از جزئیات وحشتناک از این جنایات است."

وزارت دادگستری نیز معتقد است که در حالی که اداره زندانها گرفته اقدامات به جای خانواده و اجرا اضافی پروتکل های ایمنی به دلیل بیماری همه گیر خانواده نگرانی "نیست بیشتر از منافع عمومی در نهایت انجام قانونی تحمیل حکم در این مورد است."

بستگان خواهد بود سفر هزاران مایل و شاهد اعدام در یک اتاق کوچک که در آن اجتماعی فاصله توصیه می شود برای جلوگیری از ویروس' گسترش است تقریبا غیر ممکن است. وجود دارد در حال حاضر چهار تأييد coronavirus موارد در میان زندانیان در ترر هوت زندان با توجه به آمار فدرال و یک زندانی در آنجا درگذشت.

خانواده استدلال می کند آن را تلاش برای سرنگونی لی حکم اعدام, اما به جای آنها "به دنبال ورزش و قانونی خود را از حقوق به شرکت در اجرای لی به طوری که آنها می توانند با هم در آن لحظه در زمان به عنوان آنها غمگین ضرر و زیان خود را" با توجه به تشکیل پرونده. خانواده امید وجود دارد نمی توان اعدام ، آنها خواسته اند وزارت دادگستری و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حرکت رو به جلو با اعدام و به مدت طولانی خواسته است که به او داده می شود یک جمله زندگی به جای.

بستگان از جمله Earlene شعبه پترسون که از دست دختر و نوه در قتل استدلال کرده اند که غم و اندوه خود را توسط مرکب فشار برای اجرای لی در وسط یک بیماری همه گیر. پترسون که 81 است و نه چپ این شهرستان که در آن او زندگی می کند از ماه فوریه گفته شد توسط دکتر او باید سفر نیست و باید اجتناب از تماس با دیگران تا آنجا که ممکن است در طول بیماری همه گیر تشکیل پرونده گفت.

"شاکیان در صورت غیر قابل قبول انتخاب بین اعمال حق خود به شاهد اعدام و خطر قرار گرفتن در معرض یک بیماری کشنده" وکلای نوشت.

دادستان کل ویلیام بر آسوشیتدپرس گفت این هفته که او معتقد است که اداره زندانها می تواند "انجام این اعدامها بدون اینکه در خطر است." آژانس قرار داده و تعدادی از دیگر اقدامات صورت گرفته از جمله درجه حرارت چک و نیاز به شاهد به پوشیدن ماسک.

این دستور که تحمیل شد اواخر جمعه تاخیر اعدام تا زمانی که وجود دارد این است که دیگر چنین مواقع اضطراری است. این دادگاه فقط به لی را اعدام می کند و توقف دو نفر دیگر اعدام که در حال برنامه ریزی برای بعد از آن در هفته آینده.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تصمیم به از سرگیری اعدام مورد انتقاد قرار گرفته به عنوان خطرناک و سیاسی حرکت می کند. منتقدان استدلال می کنند که دولت در حال ایجاد یک غیر ضروری و تولید فوریت در اطراف یک موضوع نیست که در لیست بالا از آمریکا نگرانی های در حال حاضر.

فدرال زندانها سیستم تلاش کرده است در ماه های اخیر برای جلوگیری از انفجار coronavirus همه گیر پشت میله های زندان. از روز جمعه بیش از 7000 زندانیان فدرال تا به حال آزمایش مثبت; اداره زندانها گفت: 5,137 از آنها تا به حال بهبود است. همچنین وجود داشته است نزدیک به 100 زندانی مرگ و میر ناشی از اواخر ماه مارس است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن