گروهبان اخراج در تیراندازی مدرسه پاسخ به شغل پشت

فورت لادردیل فلوریدا. - فلوریدا کلانتر گروهبان به دلیل اخراج او در یک ماشین پارک شده در طول یک سال 2018 تیراند

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399

فورت لادردیل فلوریدا. - فلوریدا کلانتر گروهبان به دلیل اخراج او در یک ماشین پارک شده در طول یک سال 2018 تیراندازی دسته جمعی در Marjory Stoneman داگلاس دبیرستان خود را دریافت کنید به همراه پرداخت با توجه به بیانیه ای از اتحادیه است که نشان دهنده نمایندگان.

داور را رد کرد و این مورد در برابر برایان میلر پس از پیدا کردن که او به دلیل روند حقوق نقض شده که Broward کلانتر گرگوری تونی فسخ او جنوب فلوریدا SunSentinel گزارش شده است.

میلر به دست آورده در اطراف $137,000 در سال 2018.

یک دانشجوی سابق به ضرب گلوله کشته و 17 نفر و زخمی شدن 17 نفر دیگر هنگامی که او وارد پارک فلوریدا مدرسه در روز ولنتاین با حمله به سبک تفنگ. او در حال حاضر در انتظار محاکمه در شهرستان Broward.

در روز تیراندازی معاون اختصاص یافته به دبیرستان, اسکات پترسون, در زمان پوشش در حالی که مسلح بود در داخل ساختمان تیراندازی به دانش آموزان, بررسی یافت. او بعد از اخراج و به اتهام چندین فقره از کودک غفلت است.

تیراندازی در معرض گسترده شکست در کلانتر, و در نهایت منجر به بیمارستانها در حال تمام کلانتر اسکات اسرائیل است.

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis جایگزین اسرائیل با تونی که اخراج میلر و نمایندگان جاشوا Stambaugh و ادوارد Eason.

میلر برای اولین بار بود استاد راهنما در صحنه تیراندازی ورود در زمان شنیدن سه یا چهار عکس سوابق نشان می دهد. یک کمیسیون دولتی مونتاژ برای بررسی تیراندازی یافت که میلر در زمان و وقت خود را با قرار دادن در یک جلیقه ضد گلوله و پنهان در پشت ماشین خود را.

"میلر موفق به هماهنگی و یا مستقیم نمایندگان اقدامات و نه مستقیم و یا co-ordinate پاسخ فوری به مدرسه" یک گزارش از این کمیسیون گفت.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب