آلمانی ها در اعتراض خاموش کردن حتی پس از کاهش Coronavirus محدودیت

بزرگنمایی این تصویر پلیس بازداشت یک تظاهرکننده در اعتراض به دولت محدودیت برای جلوگیری از گسترش coron

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

پلیس بازداشت یک تظاهرکننده در اعتراض به دولت محدودیت برای جلوگیری از گسترش coronavirus در مقابل پارلمان آلمان در برلین آلمان در روز شنبه. Fabrizio Bensch/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Fabrizio Bensch/ایسنا

پلیس در پایین ترک خورده بزرگ ضد خاموش کردن اعتراضات در شهرهای آلمان بیش از آخر هفته.

هزاران نفر از معترضان را به خیابان های این کشور بزرگترین شهرستانها — اشتوتگارت کلن مونیخ فرانکفورت و برلین — به صدای خشم خود را با دولت محدودیت در زندگی عمومی است. تظاهرات آمده و حتی به عنوان مقامات سست برخی از coronavirus مربوط به قوانین و بوندسلیگا, لیگ فوتبال آغاز شده تا در روزهای اخیر.

هر شنبه پس از آنگلا مرکل صدراعظم آلمان اعلام کرد اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش این coronavirus تظاهرکنندگان را به مبارزه طلبیده اجتماعی فاصله سفارشات در اعتراض به محدودیت. اما در گذشته دو تعطیلات آخر هفته این اعتراضات را تبدیل به حوادث بزرگتر جذب طیف وسیع تری از شرکت کنندگان که شامل ضد واکسیناسیون گروه های نظریه پردازان توطئه و افراط گرایان از هر دو طرف طیف سیاسی.

یک مقام اطلاعاتی گفت: Welt am Sonntag روزنامه آخر هفته تظاهرات شد و به احتمال زیاد نفوذ توسط راست گرایان. برخی از تظاهرکنندگان عینک ستاره زرد — که یهودیان مجبور شدند به نمایش در طول دوران نازی ها — و brandishing ضد سامی آگهی ها. سخنگوی آلمان فدرال پلیس گفت: Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung روزنامه که راست گرایان بودند با سوء استفاده از وضعیت خود را برای مقاصد تبلیغاتی.

پلیس در برلین ساخته شده 200 دستگیری به عنوان لغو کردند آغاز شد در حالی که در هامبورگ پردازان توطئه در درگیری با ضد خاموش کردن معترضان.

پلیس همچنین اعلام کرد بررسی پس از پیدا کردن یک مدل سنگ قبر در مقابل صدراعظم مرکل در انتخابات اتاق در برلین.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن