مقامات نگرانی ضد آسیایی, تعصب, اطلاعات غلط در میان شیوع کروناویروس

به عنوان coronavirus گسترش در سراسر ایالات متحده و مقامات در حال تلاش برای عقب راندن برابر آسیایی آمریکایی تما

توسط MINERALNEWS در 13 اسفند 1398

به عنوان coronavirus گسترش در سراسر ایالات متحده و مقامات در حال تلاش برای عقب راندن برابر آسیایی آمریکایی تمایل و اطلاعات غلط در اطراف شیوع.

وجود دارد در حال حاضر نشانه هایی است که برخی از آنها دور ماندن از Chinatowns و سایر جوامع در آمریکا موجب نگرانی در مورد تعصب.

دایان فاینستاین سناتور. (D-سان فرانسیسکو) با صدور بیانیه ای این هفته ترغیب ساکنان به گسترش اطلاعات نادرست و یا به ترس.

"ما همچنین شاهد افزایش نژادپرستی نسبت به آمریکایی های آسیایی تبار به دلیل این ویروس در ارتباط با چین," او گفت:. "این بی وجدانی و آن را راهی آمریکا شد. مردم از همه سنین و نژادها و اقوام مستعد ابتلا به این بیماری است. تعصب نسبت به هر گروه به صورت یک ویروس آنها را به چیزی برای انجام با معنا ندارد."

تبلیغات

در سان فرانسیسکو تجار ساکنان و رهبران راهپیمایی روز شنبه از طریق این شهر تاریخی محله چینی ها برای محکوم کردن نژادپرستی و تعصب سوخت COVID-19. آنها انجام شده و آگهی ها که خواندن "مبارزه با ویروس — نه مردم!"

تجار می گویند سان فرانسیسکو چینی دارای ضربه سخت شده توسط ویروس با مشتریان ناپدید می شود.

"ایستاده در همبستگی با ما چینی آمریکا و جامعه در برابر نژادپرستی & بیگانه ستیزی. کروناویروس یک تهدید جدی برای بهداشت عمومی. آن را دعوت به نژادی كليشه اي" نوشت: دولت آمریکا به مردم ایران ، اسکات وینر (D-سان فرانسیسکو) که در این رویداد حضور داشتند.

تبلیغات

"ما در اینجا برای مبارزه با ویروس. Coronavirus. اما ما نیز در اینجا به مبارزه با تعصب" وینسنت تابه co-مدیر اجرایی چینی برای اقدام مثبت گفت KGO-تلویزیون. "بخشی از علت ریشه سوء تفاهم است که منجر به ترس که منجر به نفرت است."

هفته گذشته در سان فرانسیسکو مقامات بهداشت عمومی ارسال یک coronavirus هشدار اشاره کرد که "در این زمان وجود دارد هیچ توصیه به انصراف از گردهمایی های اجتماعی و یا جلوگیری از رستوران ها. اما اگر شما بیمار باید در خانه بمانند و حضور نداشت."

تجار باید گفت: لس آنجلس محله چینی ها دیده شده است یک افت بزرگ در بازدید کنندگان است. خیابان پارکینگ و رستوران صندلی راحتی در دسترس در محله تاریخی آن شناخته شده رنگارنگ بتکده-ساختمان های سبک گالری های هنری و میدان پوشیده شده با رنگ قرمز روشن فانوس و نئون-صف پشت بام ها.

چینی تجار باقی می ماند و بهت زده که مردم دور ماندن وجود هنوز به یک مورد ثبت شده از رمان coronavirus متصل به هر دو L. A. یا سان فرانسیسکو مناطق تاریخی.

"ما تا به حال یک قطره در کسب و کار چند ماه گذشته مانند بسیاری از جاهای دیگر در محله چینی ها," صاحب رستوران بنی Yun, 38, گفت, بار در هفته گذشته است. "این می تواند بدتر شود. من شنیده ام حدود پنج رستوران در دره سان Gabriel که بسته اند در ماه گذشته."

در ضمن coronavirus موارد در ادامه به گسترش در سراسر کشور. حداقل پنج Northern California counties گزارش موارد جدید COVID-19 روز دوشنبه آوردن مجموع در کالیفرنیا به حدود 50. سونوما کانتی پیوست چندین مناطق دیگر در دولت در اعلام محلی اضطراری در پاسخ به شیوع بیماری است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب