Mississauga مجموعه به تنوع آن کمیته نگاهی تصمیم به استراحت سر و صدا آیین نامه اجازه می دهد تا تماس به نماز در ماه رمضان

یک مرد عضو شورا قرار داده است به جلو حرکت به این شهر تنوع کمیته در نظر تصمیم گیری است که اجازه کاهش نویز آیین

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399

یک مرد عضو شورا قرار داده است به جلو حرکت به این شهر تنوع کمیته در نظر تصمیم گیری است که اجازه کاهش نویز آیین نامه به پخش دعوت به نماز در ماه رمضان با استناد به "ناخواسته بازخورد" از هزاران نفر از اعضای عمومی.

شورای تصویب یک قطعنامه در 29 آوریل به طور موقت استراحت سر و صدا, آیین نامه اجازه می دهد مساجد به پخش شب دعوت به نماز در اسلام ماه رمضان در زمانی که مذهبی گردهمایی پیشگیری با این بیماری همه گیر. این تغییرات تحت تاثیر قرار نمی, فیزیکی, فاصله محدودیت در محل قرار داده برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

حرکت منتقل شده توسط عضو شورا شکایت McFadden پیشنهاد با اشاره به تصمیم شورای تنوع و شمول کمیته مشورتی برای بحث و ورودی عمومی در "ماده رادیو و تلویزیون قابل شنیدن عبارات از ایمان است."

"هزاران نفر از اعضای عمومی خود را ارائه ناخواسته بازخورد به اعضای شورای شهر کارمند پس از تصویب (مارس 29) وضوح, نشان دادن علاقه زیادی به مسائل ایمان در قلمرو" حرکت می خواند.

McFadden کاهش یافته است به ارائه نظر سه شنبه شب. یک سخنگو گفت که او در دسترس خواهد بود به رسانه ها پس از چهار جلسه شورای جایی که این حرکت در نظر گرفته خواهد شد. حرکت پیشنهاد می کند که تنوع و شمول کمیته مشورتی دیدار و از طریق کنفرانس تلفنی در عرض پنج روز به بحث در مورد این موضوع.

دیگر انتاریو شهرداری ها از جمله تورنتو و اتاوا نیز اجازه تماس به نماز به پخش در ماه رمضان با استناد به این نیاز احساسی خوب بودن و ارتباط معنوی در فوق العاده دشوار و جداسازی زمان. Mississauga, آوریل 29 قطعنامه تصریح می کند که می تواند پخش برای بیش از پنج دقیقه.

Mississauga قطعنامه شد و مورد استقبال اعضای جامعه مسلمان. مسلمان شورای پوست مدیر رابعه Khedr در بیانیه ای گفت که "این تصمیم به جامعه بزرگ آرامش در طول ماه مبارک رمضان زمانی که ما خواهد بود مونتاژ در مسجد هر شب شکستن سریع در ماه رمضان — ما جنش ماه."

این حرکت را نیز برانگیخته میکند. حداقل یک طومار خواستار تصمیم به لغو و گفت آن را ناعادلانه به اعضای دیگر ادیان و سکولار شهروندان و پیشنهاد دعوت به نماز ممکن است تداوم سندرم استرس پس از سانحه در جانبازان که خدمت در خاورمیانه است. درخواست شده است در نظر گرفته شود.

کانادا ضد نفرت شبکه که نظارت بر گروه های نفرت در کانادا گفت که مرد تصمیم "تبدیل به یک نقطه کانونی برای ضد اسلامی نفرت است."

آخرین حرکت می گوید: مشاوران مطلع نمی شد در پیشبرد اصلی قطعنامه را به حالت تعلیق به سر و صدا آئین نامه جلوگیری از "یک متفکر و تصمیم آگاهانه" و هیچ ورودی عمومی بود و تهدیدی است.

McFadden سخنگوی اشاره کرد که "این حرکت را توصیه نمی کند هر گونه تغییر در آنچه که تصویب شد در هفته گذشته, اما آن را نیز در نظر گرفته شده توسط این کمیته در این شورا به منظور مقابله با این گونه مسائل است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام
کیت آلن تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش علم و فن آوری ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @katecallen


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب