استیضاح روکش: به عنوان دفاع استوار تمرکز شیفت به شاهد مبارزه

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت وکیل جی Sekulow سوار یک آسانسور به سنا مجلسی برای استیضاح محاکمه

توسط MINERALNEWS در 9 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت وکیل جی Sekulow سوار یک آسانسور به سنا مجلسی برای استیضاح محاکمه روز سه شنبه. Mark Wilson/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Mark Wilson/گتی ایماژ

پذیرش جدید شاهد به رئیس جمهور تهمت را استیضاح آزمایشی شروع به نگاه کمتر به احتمال زیاد در روز سه شنبه به عنوان وکلای دفاع و کاخ سفید به نشانه مخالفت به امید متقاعد کردن جمهوری خواهان برای جلوگیری از آنها را.

وکیل جی Sekulow به نام ادعا می کند در جان بولتون آینده کتاب "ناروا" به او تحویل بسته شدن و استدلال و به طور جداگانه در کاخ سفید دستیاران بنا به گزارش شروع به هشدار سناتور که مبارزه قانونی بیش از شاهدان می تواند در ماه بکشید.

دموکرات ها همچنان به تماس های آنها ساخته ام در تمام طول جدید شهود از جمله بولتون و دیگران اما همچنان مشخص نیست که آیا چهار جمهوریخواهان ممکن است حقیر تهمت آرزوها و پیوستن با تمام دموکرات ها به رای دادن به اجازه جدید شهادت.

سنا می رود که برای رسیدن به این چهارراه در روز جمعه.

اگر به مجلسی رای به اعتراف شاهدان که شروع جدید زیر بحث بیش از آنهایی که و که تحت آن شرایط آنها ممکن است به نظر می رسد.

اگر اتاق نیست رای به اعتراف آنها می تواند حرکت بر روی یک رای به عنوان به تهمت و گناه با توجه به دو مقاله از استیضاح. جمهوریخواهان کنترل اتاق انتظار مجوز تهمت به نگه داشتن ،

بین در حال حاضر و پس از آن سناتور در حال برنامه ریزی به صرف چهار شنبه و پنج شنبه ارسال شده برای خانه استیضاح مدیران و مغلوب ساختن پیشی جستن وکلا.

بنابراین اگر درب نیست بسته به جدید شهادت آن نیز روشن نیست چگونه سنا ممکن است از وضعیت بازی در روز سه شنبه به یک تصویر واضح و روشن در مورد آرا در درون حزب جمهوری خواه کنفرانس با توجه به این افزایش نشان از نارضایتی از مغلوب ساختن پیشی جستن اردوگاه.

اسب بازرگانی بازوی چرخاندن ورود نورد

یکی مرزی سناتور جمهوری خواه لیزا Murkowski از آلاسکا به خبرنگاران گفت: روز سه شنبه که بحث شد و هنوز هم در حال انجام در مورد بولتون شهادت.

"ما به شما کشف کردن که چگونه ما در حال رفتن به یادگیری بیشتر," او گفت:.

یک متحد نزدیک مغلوب ساختن پیشی جستن بهداشت ، لیندزی گراهام R-S. C. خبرنگاران گفت که او می خواهم تا به حال به اندازه کافی از استیضاح و او قانع با این ایده در حال حرکت با مدارک ثبت به عنوان آن می ایستد.

گراهام همچنین گفت که اگر دموکرات ها باز کردن درب به اعتراف شاهدان آنها ممکن است مانند آن است که منجر.

گراهام گفت که او مطمئن وجود دارد 51 جمهوری خواه رای امروز به تماس با معاون رئیس جمهور جو بایدن پسرش هانتر بایدن و آینده نگر دیگر شاهد آنها گراهام پیشنهاد ممکن است شرمسار دموکرات.

پس از آن riposted رهبر اقلیت چاک شومر D-n. y. بعد از آن در روز: "آنها می توانید تماس بگیرید که آنها می خواهند."

اقلیت رهبر حکومت ایده حزبی تجارت است که در آن برای مثال جمهوری خواهان تماس هانتر بایدن اگر دموکرات ها ممکن است تماس بگیرید بولتون.

شومر گفت: اگر به شهود وجود دارد باید در یک مقیاس کامل تلاش را در شهود و اسناد و مدارک خود را و حمایت از آنچه که او به نام محاکمه واقعی برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

شومر می خواهد به شنیدن از بولتون اقدام کاخ سفید رئیس ستاد میک Mulvaney و دیگران او می گوید می تواند بررسی دموکرات اتهامات در مقالات استیضاح. او در اعتراض به جمهوری خواهان را که اتفاق می افتد.

"همه ما نیاز به چهار است که به مناسبت افزایش یابد," او گفت:. "اجازه دهید این تراشه قرار می گیرند که در آن آنها ممکن است. دریافت حقیقت است."

بسته شدن اظهارات

مذاکرات بیش از شاهدان دنبال کرد و حتی پس از پایان اختتامیه اظهارات مغلوب ساختن پیشی جستن دفاع تیم که انتخاب را به استفاده از چندین ساعت آن را هنوز هم در دسترس تحت قوانین.

کاخ سفید مشاور پت Cipollone گفت که او و همکارانش در نظر گرفته شده خود را به صورت ثابت و است که آنها را در نظر آن را یک مشکل برای سناتورها به باز کردن.

"همه شما باید در این مورد قانون اساسی و عقل سلیم خود را," او گفت:.

خود را جمع و به دنبال یک دیگر recapitulation با مغلوب ساختن پیشی جستن شخصی وکیل Sekulow که شامل بیانیه خود را که بولتون شواهد بود "قابل پذیرش نیست" بلکه ادعا این است که حتی اگر آن را دقیق و بستری مهم نیست.

مغلوب ساختن پیشی جستن اقتدار بیش از امور مهم است که وکلا استدلال او منتشر شد کمک نظامی به اوکراین قبل از انقضای سال مالی و هیچ ادعایی غیر قانونی بود و یا حتی نامناسب Sekulow استدلال کرد.

"وجود دارد هیچ تخطی از قانون است. هیچ تخطی از قانون اساسی است. وجود دارد یک اختلاف بیش از تصمیم گیری در سیاست" او گفت:.

که آنچه در انتخابات برای او استدلال مانند یکی از ماه نوامبر است که در آن رای دهندگان باید تصمیم بگیرد که آیا به پاداش یا مجازات تهمت برای اقدامات خود را — نه سنا Sekulow استدلال کرد.

اگر عضو حذف مغلوب ساختن پیشی جستن بر اساس اقدامات در اوکراین امر وکیل گفت: آنها نه تنها حقیر رای دهندگان بلکه تضعیف ریاست جمهوری برای همیشه با ساخت هر بعدی اجرایی موضوع به چه دفاع وکلا گفت: می تواند معادل یک حزبی رأی عدم اعتماد به نفس مانند استفاده می شود که در سیستم پارلمانی.

"خطر!" Sekulow blared. "خطر! خطر است!"

در مغلوب ساختن پیشی جستن دفاع تیم گفتن دموکراتها استیضاح مورد boils پایین به حزبی عناد و مخالفت با رئیس جمهور خود را بیش از سیاست خارجی است.

"اگر که می شود جدید عادی رئیس جمهور آینده — دموکرات ها و جمهوری خواهان خواهد بود فلج لحظه ای آنها انتخاب می شوند قبل از آنها حتی می تواند سوگند را به Sekulow گفت. "نوار برای استیضاح نمی توان این مجموعه کم است."



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب