سرخوردگی رشد می کند با ظاهری هیچ پایانی برای کانادا و امریکا مرز بان

واشنگتن—گروه های کسب و کار و مرز جوامع است که بستگی به ترافیک در سراسر کانادا-مرز ایالات متحده در حال رشد بی ت

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399

واشنگتن—گروه های کسب و کار و مرز جوامع است که بستگی به ترافیک در سراسر کانادا-مرز ایالات متحده در حال رشد بی تاب با محدودیت های مسافرتی است که به نظر می رسد آماده به کشش به چهارمین ماه متوالی.

متقابل ممنوعیت غیر ضروری سفر بین دو کشور که به اثر رفت در ماه مارس تنظیم شده است به اعتبار ژوئن 21 — اما مقامات کانادا می گویند آنها پیش بینی دیگر 30-بعد فرمت.

که خبر بد برای کسب و کار و شهرهای کوچک است که بستگی به جریان آزاد مردم در طول مرز و آنها می گویند از آن زمان دو دولت شروع به صحبت علنی در مورد نه فقط زمانی که اما چگونه آنها برنامه ریزی برای باز کردن آن را به بالا.

Garry داگلاس مدیر عامل شرکت شمال کشور, اتاق بازرگانی در پلاتس بورگ, n. y. گفت: روابط اقتصادی میان کانادا و ایالات متحده است که بیش از حد پیچیده به پایدار تنها اجازه می دهد محموله تجارت ادامه خواهد داد.

داگلاس می گوید: شخصی جلسات فروش تماس بازدیدکننده داشته است سایت و فرصت های شبکه شده اند غیر ممکن است برای ماه ها و محدودیت های سخت اقتصادی تلفات که تا کنون رفته است مستند نشده.

او می گوید او می خواهد به شنیدن بیشتر در مورد چگونه دو کشور طرح به سهولت برخی از این فشار قبل از آنها اعلام دیگر تمدید ممنوعیت سفر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب