سئول دارای تشییع جنازه برای شهردار به عنوان مدعی جزئیات سال از اتهام آزار و اذیت جنسی

بزرگنمایی این تصویر گروهی از عزاداران برگ تشییع جنازه شهردار سئول پارک برنده-به زودی در سئول تالار ش

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

گروهی از عزاداران برگ تشییع جنازه شهردار سئول پارک برنده-به زودی در سئول تالار شهر در روز دوشنبه ، Lee Jin-مرد/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Lee Jin-مرد/AP

نقاب عزاداران در فاصله خروجی صندلی خداحافظی کردن به پارک برنده-به زودی مرحوم شهردار از کره جنوبی را در سئول پایتخت در تشییع جنازه او در یک هوای بارانی دوشنبه صبح. همکاران و اعضای خانواده صحبت از درد و غم و اندوه ناشی از مرگ ناگهانی شهردار شناخته شده برای او فعالیت مدنی.

ساعت بعد دبیر سابق پارک گفت: از طریق یک نماینده که او "رنج و صدمه زدن به تنهایی در طول ساعت های طولانی از سکوت" در میان چهار سال از اتهام آزار و اذیت جنسی توسط پارک.

پارک 64 مرده پیدا شد در یک پارک جمعه گذشته پس از متهم ارائه یک شکایت رسمی علیه او. مقامات در حال تحقیق در مورد مرگ و باور نمی foul play درگیر شد.

این کشور به شدت تقسیم بر میراث سیاسی سنگین وزن بود که دیده می شود به عنوان یک نامزد بالقوه برای حاکم حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری بعدی.

احزاب مخالف و گروه های حامی حقوق زنان در اعتراض به این شهر تصمیم به برگزاری یک مراسم رسمی با استناد به اتهام آزار و اذیت جنسی. حداقل دو قانونگذاران اعلام کرد که نمی خواهد پرداخت تسلیت به او در عزاداری رسمی سایت. بیش از 560,000 مردم امضا طومار به رئیس جمهور در برابر برگزاری شهری خدمات مراسم تشییع جنازه.

اتهام اول گزارش های محلی و رسانه های خبری به زودی و پس از پارک گزارش شده بود از دست رفته روز پنج شنبه به طور رسمی و دقیق در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه توسط نمایندگان از وزیر سابق.

با توجه به Kim Jae-ryun, یک وکیل برای متهم در پارک بارها و بارها ساخته شده و خواسته نامناسب تماس فیزیکی. او گفته فرستاده "هرزه" پیام های متنی و تصاویر از طریق تلگرام نرم افزار پیام.

وکیل او گفت که او برای در خواست کمک از مقامات در شهر سئول دولت تنها به شنیدن پاسخ است که trivialized پارک اقدامات به عنوان "اشتباه است."

دبیر سابق که آیا حضور در این کنفرانس مطبوعاتی بود به نام نمی publicly.

لی Mikyoung, مدیر کره خشونت جنسی امداد مرکز گفت: در کنفرانس مطبوعاتی که پارک رفتارهای بود "ویژگی های معمولی از خشونت با استفاده از تهدید قدرت است."

لی اشاره کرد که پارک اقدامات ویژه ناراحت کننده است زیرا او گفته در ادامه اقدامات خود در پی #MeToo جنبش است. اتهام سوء رفتار جنسی را پایین آورده و دو دیگر برجسته حزب دموکرات سیاستمداران در سال های اخیر — سابق South Chungcheong رژیم صهیونیستی است. Ahn Hee-jung و سابق بوسان شهردار آه Keo-همین.

در علاوه بر این به تکرار اتهام خشونت جنسی علیه سیاستمداران بالا از حزب چپ میانه فعالان و برخی از سیاستمداران ابراز نگرانی در مورد چگونه رهبران و حامیان را در پاسخ به آخرین اتهامات.

برخی از پارک حامیان راه اندازی یک جستجوی آنلاین سعی کنید به شناسایی متهم در حالی که این حزب رهبر Lee Hae-چان سوگند در یک خبرنگار که از او پرسید در مورد آزار و اذیت شکایت در روز جمعه.

در مواجهه با اعتراض عمومی و تماس برای حفاظت از, مدعی, Lee صادر اول عذرخواهی رسمی روز دوشنبه از طریق این سخنگو گفت: "خواهد شد بهترین خود را به این نوع از حادثه تکرار در آینده است." او پیشنهاد خود را "تسلی" برای وزیر سابق.

متهم گفت: در یک پیام به عنوان خوانده شده توسط کیم Hyejung معاون مدیر KSVRC که او "می خواستم فریاد [پارک] در ایمنی از دادگاه متوقف شود."

"من می خواستم به او ببخشد. من می خواستم یک قضاوت از قانون و یک انسان عذرخواهی," او نوشت.

که آرزو می کنم دیگر نمی تواند برآورده شود, به عنوان مجری قانون نمی دادستانهای یک فرد مرده زیر کره جنوبی قانون است. پلیس رسیدگی به اتهامات او را در انتظار دید.

اما کوه Mi-kyung, سر از کره جنوبی زنان خط داغ, هنوز هم به نام "مسئول عمل" از محلی و ملی دولت و مجلس و اجرای قانون در روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی.

"واقعیت این حادثه نمی ناپدید می شوند فقط به این دلیل که متهم است در حال حاضر غایب" او گفت:. "با دقت تعیین حقایق باید اولین گام برای بازیابی قربانی حقوق."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن