لا کلانتر بررسی دوربین در عکسبرداری کاوشگر

آگورا هیلز کالیفرنیا. - لس آنجلس کلانتر گفت: این بررسی فیلم از دوربین های امنیتی که ممکن است باید ثبت تیرانداز

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399

آگورا هیلز کالیفرنیا. - لس آنجلس کلانتر گفت: این بررسی فیلم از دوربین های امنیتی که ممکن است باید ثبت تیراندازی منجر به مرگ یک مرد جوان پس از معاونان خال خال او را با تفنگ و او زد.

سروان. کنت Wegener رئیس اداره قتل اداره گفت: در یک کنفرانس خبری که محققان گرفته اند شش یا هفت بیرونی دوربین از صحنه رقابتهای تیراندازی است که در آن 18 ساله, آندرس Guardado کشته شد توسط معاون.

قتل در کوچه و در میان کسب و کار در گردنا منطقه دوم تیراندازی مرگبار توسط لس آنجلس نمایندگان این هفته است.

پنج شنبه تیراندازی صورت گرفت پس از معاونان خال خال Guardado با یک تفنگ را در مقابل یک کسب و کار در 400 بلوک ردندو بیچ در نزدیکی بلوار گردنا.

Wegener گفت Guardado فرار از نمایندگان پس از او آنها را دیدم. نمایندگان را دیدم که Guardado تفنگ داشتند, او گفت:.

تیراندازی صورت گرفت در پشت ساختمان Wegener گفت. Guardado به ضرب گلوله کشته شد در نیم تنه, او گفت:, و اضافه کرد که معاینات پزشکی را انجام کالبد شکافی.

Guardado تفنگ به نظر می رسد شده اند pieced با هم از قسمت های مختلف آن نیست که یک شماره سریال Wegener گفت.

محققان باور نمی Guardado شلیک تفنگ خود را, او گفت:.

Guardado خیلی جوان بود به کار به عنوان یک دولت-مجوز گارد امنیتی در کسب و کار Wegener گفت.

کلانتر الکس بیانوبا گفت: تیراندازی تأکید چرا این بخش نیاز به دوربین های بدن برای تمام آن لباس شخصی نمایندگان به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. این بخش در حال حاضر خواهان مناقصه برای یک شرکت به ارائه دوربین.

در ژوئن 7, نمایندگان در پاسخ به همان آدرس در یک گزارش که یک مرد به ضرب گلوله کشته شده بود در جلوی خانه Wegener گفت. این مرد جان سالم به در تیراندازی و نمایندگان یافت مواد مخدر و یک تفنگ ساچمهای در ساختمان است.

روز جمعه بیش از 25 نفر جمع آوری شده توسط یک یادبود از گل و شمع و پوستر در صحنه که در آن 18 ساله, آندرس Guardado به ضرب گلوله کشته شد.

خواهر جنیفر Guardado, 22 برگزار شد یک گل رز سفید و یک نشانه با عکس خود را.

"پدر و مادر من به طور کامل نابود شده است. ما همه مرده در داخل," او گفت:. "من حتی نمی توانید برای خداحافظی به او و آن را به من صدمه دیده است بیش از حد."

خواهر او گفت که او می خواست به دیدار معاون که شات Guardado و دیدن فیلم از آنچه اتفاق افتاده است.

"آنها در حال رفتن برای کشتن یک فرد بی گناه و دور آن را با" او گفت:. "وجود خواهد داشت و عدالت در این جهان است."

Noe Abarca گفت Guardado, 18 بود برادرزاده اش کار می کرد و دو پاره وقت امنیت و شغل و زندگی با پدر و مادر خود را در Koreatown بود و یک خواهر و برادر.

"این بچه اینجا او چنین یار," او گفت:. "من نمی خواهد ایستاد و اجازه دهید این رفتن."

Abarca گفت برادرزاده اش مشغول به تحصیل شد به یک مکانیک بود و به تازگی گفته اعضای خانواده است که او با توجه به پیوستن به ارتش.

Guardado از دبیرستان فارغ التحصیل شد و حدود یک سال پیش Abarca گفت و او به تازگی خریداری یک ماشین. او نمی نوشند یا دود و حمایت پدر و مادر خود را, او گفت:.

"او یک بچه است. او همیشه جوک خندان" Abarca گفت. "چگونه بسیاری از بچه های ما مثل او ؟ بسیاری نیست."

Guardado با حضور لس آنجلس تجارت-دانشکده فنی با توجه به لس آنجلس Community College District, که به نام مرگ او یک فاجعه است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

چهار برادر ناتنی از یک مرد سیاه و سفید به تازگی به دار آویخته شدند در جنوب کالیفرنیا پارک بود به ضرب گلوله هنگامی که او باز آتش در لس آنجلس major crimes دفتر نمایندگان در موهاوی جامعه رسمند, مقامات گفت.

نمایندگان در تلاش بودند برای دستگیری Terron R. Boone, 31, اتهام که او خود را ضرب و شتم دختر برگزار شد و اسیر او برای نزدیک به یک هفته است.

بون بود برادر ناتنی از رابرت فولر 24 که داشت حلق آویز از یک درخت در هفته گذشته در پالم دیل. اولیه یافته است که آن را به احتمال زیاد خودکشی منجر به تظاهرات و خواستار تحقیقات مستقل.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب