بنگلادش مناطق شمالی بریس برای موسمی سیل

داکا, بنگلادش - با موسمی تنظیم در و آب از هند عجله پایین دست بنگلادش است که در مواجهه با یک تهدید جدی سیل که م

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399

داکا, بنگلادش - با موسمی تنظیم در و آب از هند عجله پایین دست بنگلادش است که در مواجهه با یک تهدید جدی سیل که می تواند باعث آسیب گسترده به مزارع در سراسر دلتا ملت گسترده مناطق شمالی, مقامات گفت.

این کشور سیل پیش بینی و هشدار مرکز گفت: سطح آب در بسیاری از رودخانه ها شد و در ادامه به افزایش نما تهدید به سیل حفاظت از سدهای است که می تواند پشت سر هم و مؤثر صدها هزار نفر از مردم در بیش از 20 منطقه.

Abdur رحیم یک فاجعه مدیریت رسمی در شمال سیرجگنج منطقه گفت: حدود 50000 خانواده در حال حاضر تحت تاثیر قرار شده است پس از Jamuna رودخانه دارای عقاید.

"اگر آب در ادامه به افزایش بسیاری از مناطق را زیر آب رفتن" او گفت:. "نشانه ها خوب نیست."

در دیگر نقاط جنوب سطح آب در برخی از رودخانه ها از جمله Teesta و Dharla افزایش یافته است با توجه به بارش باران های سنگین در چند روز گذشته inundating بسیاری از مناطق در Lalmonirhat, Nilphamari, Gaibandha و Kurigram مناطق با توجه به سیل پیش بینی و هشدار مرکز. منطقه فقیر است و اکثر مردم در مزرعه برای زندگی.

Arifuzzman Bhuiyan یک مهندس با هشدار مرکز گفت: آبهای ادامه خواهد داد به سیل زده مناطق کم ارتفاع بیش از هفته آینده موثر بر croplands و خانه است.

او گفت مقامات نظارت بر وضعیت طوری که دولت می تواند آماده به تلاش برای کاهش تاثیر.

بارش باران های سنگین در هندوستان Meghalaya و آسام متحده و در نزدیکی نقاط بنگلادش باعث سیل فلش. بنگلادش و هند سهم 54 فرامرزی رودخانه.

بنگلادش یک دلتا ملت از 160 میلیون نفر را تجربه کرده است سیل ویرانگر در طول سال با صدها نفر از هزاران نفر از مردم خود را از دست دادن خانه و زمین. کشور است که crisscrossed توسط 230 رودخانه در معرض ابتلا به گرمسیری طوفان و باران های موسمی بین ماه های ژوئن و اکتبر هر سال اغلب منجر به سیل.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب