جدید انتاریو COVID-19 داده ها نشان می دهد 'هولناک' مرگ اعداد در دراز مدت مراقبت از

در تعجب انتشار داده های یکشنبه دولت انتاریو نشان داد جزئیات جدید در مقیاس مداوم COVID-19 فاجعه در استان را در

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399

در تعجب انتشار داده های یکشنبه دولت انتاریو نشان داد جزئیات جدید در مقیاس مداوم COVID-19 فاجعه در استان را در دراز مدت مراقبت از خانه.

نزدیک به 180 شیوع بیماری در سالمندان خانه از ویندزور به Cornwall. چهار امکانات با بیش از 100 بیمار ساکنان. پنج با بیش از 20 کشته در تورنتو به تنهایی. و در انتاریو بدترین شیوع — در باغ ویلا در دراز مدت-مراقبت در منزل در Pickering — 43 در حال حاضر مرده به طور کامل 10 بیشتر موارد منجر به مرگ کمتر شده بود فقط روز قبل.

داده های جدید — خانه-با-صفحه اصلی تفکیک از همه بلند-مدت-مرکز مراقبت شیوع — was posted یکشنبه با هیاهو همراه با استان روزانه به روز رسانی در COVID-19 مورد داده است. انتشار شرح زیر است هفته از انتقاد که انتاریو رسمی داده شده است بسیار تحت-گزارش مقیاس واقعی از مرگ و میر در سالمندان خانه.

آن را نیز می آید فقط سه روز پس از این ستاره منتشر شده خود را در صفحه اصلی-توسط-صفحه اصلی تفکیک هر رکورد های عمومی از یک COVID-19 شیوع در انتاریو است. پنج ستاره انتشار یک نقشه که ذکر شده نزدیک به 100 بیشتر در دراز مدت-خانه مراقبت مرگ و میر ناشی از این استان گزارش همان روز در داده ها را از یک مرکزی سیستم گزارش شده است که برای انتقاد از اینکه بیش از حد آهسته و خارج از تاریخ.

همچنین روز پنج شنبه در وزارت بهداشت آغاز شد و به طور همزمان گزارش یک مقدار بیشتر زمان تعداد موارد و مرگ و میر منابع به جای آن از وزارت است که نظارت انتاریو در دراز مدت مراقبت از خانه اما با کمی جزئیات دیگر.

عوارض دراز مدت مراقبت از شیوع بیماری است "هولناک" گفت: پاتریشیا Spindel رئیس جمهور Spindel و همکاران بهداشت و درمان و خدمات اجتماعی شرکت مشاوره. "فقط خالص و ساده آن را وحشتناک است."

او گفت: محلی افسران پزشکی سلامت باید سفارش بیمارستان تیم به خانه که نرخ مرگ بالا به عنوان دورهام افسر ارشد پزشکی را در مورد باغ ویلا در هفته گذشته. اما در بسیاری از موارد این حرکت ممکن است کمی بیش از حد بیش از حد دیر شده او گفت:.

"استان باید به حال این ظرفیت به بیش از خانه های با نرخ مرگ بالا قرار داده و در مديران پرستاری و تیم و آنها باید قادر به انجام آن لحظه ای که دیدم نرخ مرگ و میر بالا رفتن گفت:" Spindel رییس جمهور سابق غیر انتفاعی نگران دوستان انتاریو شهروندان در مراقبت از امکانات و سابق دانشیار دانشکده علوم بهداشتی در هامبر کالج.

در پاسخ به پرسش از ستاره در مورد داده های جدید یکشنبه, سخنگوی وزیر بهداشت کریستین الیوت گفت: دولت به رسمیت می شناسد و نیاز به نگه داشتن مردم آگاه "به عنوان وضعیت در دراز مدت مراقبت از خانه همچنان بالای ذهن همه ساکنان انتاریو."

سخنگوی هیلی Chazan همچنین اذعان کرد تاخیر در داده بود که از منابع عمومی یکپارچه اطلاعات سلامت سیستم (iPHIS) که این استان را 34 منطقه ای بهداشت و درمان واحد با استفاده از گزارش در مورد اطلاعات عمومی بهداشت و درمان انتاریو است.

"ما همچنین روشن شده است که ما می خواهیم اطمینان حاصل شود ما همچنان به انجام همه چیز ما می توانیم برای ارائه عمومی و رسانه ها با مناسب ترین و به موقع اطلاعات ممکن است" Chazan گفت: در یک ایمیل.

"همین دلیل است که در هفته گذشته ما شروع گزارش داده از iPHIS و همچنین به عنوان داده های اداری گزارش به وزارت مراقبت دراز مدت از آن بازرسان."

لورا Tamblyn وات مدیر عامل شرکت ملی سالمندان گروه حمایت CanAge می گوید: شماره جدید آشکار هر دو "شکسته" در دراز مدت مراقبت از سیستم و نهادی سن گرایی تعبیه شده در چگونه ما را در انتخاب مورد که در مورد مراقبت.

"من فکر می کنم اکثر مردم موافق (مراقبت دراز مدت) شکسته شد طولانی قبل از COVID شده است و گریه کردن برای اصلاحات. بنابراین ما شاهد یک سیستم است که نمی تواند در حال حاضر تحمل وزن خود را," او گفت:.

"از آنجا که سیستم شکسته شد اولین و ما تصمیم به قرار دادن منابع به کمک به افراد مسن ما در حال شروع به دیدن در حال حاضر در نتیجه از نظر زندگی از دست داد و این گزارش به ما بیشتر و تصویر واضح تر از آن است. اما من مطمئن هستم که آن را هنوز هم در کوچک شماری."

استان جدید داده است که یک لیست کامل از خانه سالمندان شیوع است و هنوز هم در پشت برخی از در دسترس عموم منابع.

مهمترین شنبه انتشار — که بر اساس داده ها امکانات خود گزارش به وزارت مراقبت دراز مدت — را شامل نمی شود هر گونه سوابق از انتاریو خانه های بازنشستگی که حساب برای نزدیک به 80 کشته و برخی از بدترین شیوع بیماری در استان است.

آن را نیز پشت اعداد منتشر شده توسط برخی از امکانات اپراتورهای. این Mon Sheong مراقبت از خانه در تورنتو روز یکشنبه تایید کرد 27 ساکنان مرده بود از COVID-19; استان را داده و هنوز هم ذکر شده 24.

این پرونده هستند اما به مراتب بیشتر و کامل تر شده بود ساخته شده فقط یک هفته پیش از طریق iPHIS گزارش سیستم بهداشت عمومی انتاریو است مورد استفاده قرار گیرد برای پیگیری اتفاق می افتند همه گیر در مورد جزئیات است.

استان منتشر یک پایگاه داده از اطلاعات از iPHIS هر صبح که داده ها شامل هیچ جزئیات خاص در مورد اینکه آیا یک مورد اتفاق افتاده است در شیوع; استان شده بود آزاد و در مجموع در دراز مدت-خانه مراقبت مرگ و میر از طریق iPHIS بود که بسیار پایین تر از آنچه که ستاره اندکی از بهداشت عمومی واحد وب سایت ها و منابع دیگر.

در دراز مدت مراقبت از خانه ها به معنای برای ساکنان که نیاز مکرر کمک و دسترسی به پرستاری 24 ساعته. هزینه اقامت در دراز مدت-مراقبت در منزل است که پرداخت شده توسط دولت است. امکانات اجرا می شود یا عمومی و یا برای سود اپراتورها و تنظیم توسط یک وزارت خانه مستقل.

اکثر خانه های بازنشستگی در خدمت ساکنان که کمتر نیاز مراقبت های ویژه و هزینه به طور کلی پرداخت از جیب.

Spindel گفت: او گمان مرگ و میر بیشتر اتفاق می افتد در خانه های بازنشستگی خصوصی که منعکس شده در آمار رسمی.

"به محض این که شما مسکن بیش از 100 نفر با هم در یک محل و سپس شما در حال افزایش خطر که آنها در حال رفتن به دریافت (COVID-19) ... به خصوص اگر شما از کارکنان مشغول به کار در امکانات مختلف به عنوان شما را در دراز مدت, مراقبت," او گفت:.

پرسید که آیا این استان قصد دارد به انتشار داده های مشابه در صفحه اصلی بازنشستگی شیوع Chazan گفت: "ما همچنان به دنبال راه هایی برای بهبود ما گزارش های عمومی و متعهد بودن به عنوان شفاف که ممکن است ما کار جمعی برای پاسخ به COVID-19 شیوع در انتاریو است."

سوابق یکشنبه منتشر شده شامل تسهیلات توسط تسهیلات تفکیک فعال و حل و فصل شیوع بیماری از جمله تایید ساکن موارد مقیم مرگ و میر و کارکنان موارد است.

ستاره ادامه خواهد داد برای حفظ جداگانه شمارش از جمله بیشتر-اطلاعات فعلی که در آن در دسترس است.

همانطور که از یکشنبه شب ستاره شمارش حداقل 742 مرگ و میر در 258 بازنشستگی و یا دراز مدت-مراقبت در منزل شیوع بیماری در استان است. این 10 مرگبارترین:

باغ ویلا مراقبت طولانی مدت صفحه اصلی Pickering — 233 تخت

144 ساکن موارد 43 ساکن مرگ و میر و 45 کارکنان موارد

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Eatonville مرکز مراقبت Etobicoke — 247 تخت

173 ساکن موارد 37 ساکن مرگ و میر و 66 کارکنان موارد

هفت اوکس, Scarborough — 249 تخت

108 ساکن موارد 34 ساکن مرگ و میر و 24 کارکنان موارد

التامانت مراقبت از جامعه Scarborough — 159 تخت

125 ساکن موارد 32 ساکن مرگ و میر 45 کارکنان موارد و یکی از کارکنان مرگ

پینکرست خانه سالمندان Bobcaygeon — 65 تخت

53 ساکن موارد 29 ساکن مرگ و میر و 34 کارکنان موارد

آنسون محل مرکز مراقبت Hagersville — 61 تخت

71 ساکن موارد 27 ساکن مرگ و میر و 33 کارکنان موارد

دوشنبه Sheong خانه برای سالمندان تورنتو — 105 تخت

54 ساکن موارد 26 مقیم مرگ و میر و 16 کارکنان موارد

المنت کشور پناهگاه المنت — 82 تخت

49 ساکن موارد 25 مقیم مرگ و میر و 17 کارکنان موارد

جنگل ارتفاعات Revera, Kitchener — 240 تخت

118 ساکن موارد 24 مقیم کشته و 47 تن موارد

ایزابل و آرتور Meighen مانور تورنتو — 168 تخت

84 ساکن موارد 22 مقیم مرگ و میر و 26 کارکنان موارد

با فایل های از سو Gowans و Iacovos مایکل

Ed Tubb
اد و اقبال تب است انتساب سردبیر و نویسندگان متمرکز بر جرم و عدالت برای ستاره. او در تورونتو. او در توییتر دنبال: @edtubb
Kenyon Wallace


tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب