فرانسه موزه لوور بازگشایی بسیاری از موزه Sans جمعیت بزرگ

بزرگنمایی این تصویر بازدید کنندگان با پوشیدن ماسک صورت صبر کنید برای دیدن مونالیزا در موزه لوور در ر

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

بازدید کنندگان با پوشیدن ماسک صورت صبر کنید برای دیدن مونالیزا در موزه لوور در روز دوشنبه. پر بازدید ترین موزه در جهان بازگشایی پس از بسته شدن در ماه مارس است. Chesnot/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Chesnot/گتی ایماژ

فرانسه موزه لوور موزه بازگشایی شد روز دوشنبه پس از بسته شدن در ماه مارس با توجه به کوروناویروس. اما همه چیز به دور از کسب و کار به عنوان معمول است.

جهان پر بازدید ترین موزه اجرا کرده است اقدامات جدید از جمله یک ماسک نیاز و یک آنلاین-تنها سیستم رزرو برای حفاظت از هنر و دوستداران از ویروس.

یک پیامد ناخواسته این محدودیت ها شده است یک تجربه خالی از جمعیت معمول از گردشگران که به طور معمول تا رسیدن به 50000 نفر در روز است.

فردی مشتاق, یک مسافر بازدید از لندن با برخی از دوستان گفت NPR آن را آسان به گرفتن وقت خود را به دیدن برخی از موزه لوور را بالا جاذبه های.

"این قطعا یک تجربه بسیار راحت تر از دیدن مونا لیزا بدون داشتن هر گونه فشار نظیر از صدها نفر از مردم خیره در شما و در انتظار برای شما را به حرکت در" مشتاق گفت.

طبقه نشانگر در Salle des Etats که مونا لیزا برگزار می شود قرار داده شده است در محل برای اطمینان از مهمانان به رعایت یک فاصله فیزیکی حداقل 3 فوت است. بازدید کنندگان نیز باید به دنبال یک مسیر یک طرفه از طریق ساختمان. یک سوم از این موزه هنوز هم بسته است.

موزه لوور گفت: این انتظار از 7000 نفر در اولین روز از بازگشایی. گردشگران بین المللی ساخته شده حدود 70 درصد از 9.6 میلیون بازدید کننده در سال 2019.

مدیر موزه Jean-Luc مارتینز گفت که او امیدوار به جذب بیشتر توریست های فرانسوی در این تابستان به دلیل زمان محدودیت های مسافرتی.

"ما در حال رفتن به در بهترین 20-30% پایین در تابستان گذشته" مارتینز گفته و افزود در این موزه انتظار بین 4000 و 10000 بازدید کننده در روز.

در طول چهار ماه خاموش, نمادین, هنر مقصد از دست داده معادل 45 میلیون دلار در فروش بلیط در این سال مدیر موزه به نقل شد.

فرانسه از صنعت گردشگری می تواند به زودی یک افزایش بسیار مورد نیاز. هفته گذشته اتحادیه اروپا برداشته محدودیت های مسافرتی در بازدید از بیش از ده کشور در نظر گرفته شده کم خطر برای گسترش coronavirus.

به دلیل افزایش سطح عفونت ویروس در میان آمریکایی ها در ایالات متحده را شامل نمی شد در این فهرست است. اتحادیه اروپا می گوید آن را ادامه خواهد داد به بازبینی وضعیت هر دو هفته.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن