فلوریدا مجموعه در عین حال یکی دیگر از Coronavirus ثبت: 173 مرگ و میر در یک روز

بزرگنمایی این تصویر مردم منتظر یک COVID-19 آزمون در یک پیاده روی و رانندگی از طریق coronavirus تست س

توسط MINERALNEWS در 2 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردم منتظر یک COVID-19 آزمون در یک پیاده روی و رانندگی از طریق coronavirus تست سایت در ساحل میامی, فلوریدا. در روز چهارشنبه. فلوریدا, مجموعه تک آن روز coronavirus مرگ رکورد 173 روز پنج شنبه. Chandan Khanna/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Chandan Khanna/خبرگزاری گتی ایماژ

فلوریدا گزارش آن بیشترین تعداد مرگ و میر در یک روز از coronavirus: 173 روز پنج شنبه. دولت می گوید: 10,249 مردم آزمایش مثبت برای ویروس. فلوریدا است که در پشت تنها در کالیفرنیا و نیویورک در کل موارد. کشورهای دیگر از جمله تگزاس و کالیفرنیا نیز ارسال شده رکورد مرگ و میر در این هفته به عنوان کشور تعداد کل COVID-19 موارد صدر 4 میلیون.

Fla. رژیم صهیونیستی. ران DeSantis ملاقات با بیمارستان رهبران و مدیران پنج شنبه در هلمز مرکز پزشکی منطقه ای در ملبورن. او گفت: بیمارستان ها تاکید کرد ایالتی اما که وجود دارد این است که ظرفیت کافی. "ما تا به حال بین 20 و 25 درصد از تخت های موجود بسیار به طور مداوم در طول ماه گذشته و نیم حتی به عنوان ما را دیده ام سرشماری COVID بیماران افزایش" DeSantis گفت.

با وجود رکورد تعداد مرگ و میر پنجشنبه DeSantis ایستاده بود زودتر اظهارات که او می بیند نشانه هایی که coronavirus موارد plateauing در فلوریدا. "مردم در حال آمدن به اورژانس (اورژانس) در یک شماره به عنوان آنها دو هفته پیش" او گفت:. "چند روز گذشته شده اند و کمتر از نصف آنچه در آن بود هفته اول ماه جولای. که یک روند مثبت است."

کانون برای همه گیر در فلوریدا در میامی-Dade شهرستان که در آن 2,720 مورد جدید گزارش شده پنج شنبه با رای مثبت نزدیک به 20 درصد است.

اما در شهر میامی شهردار فرانسیس سوارز می گوید سفارشات محدود کردن تجمعات و نیاز به پوشش صورت در حال کار و موارد شروع به کاهش است. او می گوید: "منحنی مسطح است." سوارز می گوید خیلی از گسترش در حال حاضر اتفاق می افتد در میان خانواده هایی زندگی می کنند که در چند نسل خانواده. او با درخواست از مردم, به خصوص کسانی که کار خارج از خانه را در نظر بگیرید با پوشیدن ماسک صورت و به لحاظ اجتماعی فاصله در صفحه اصلی برای جلوگیری از آلوده کردن دیگران در خانواده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب