برای مصرف کاربران بیماری همه گیر به معنی خطرات جدید, اما همچنین گزینه های درمان جدید

بزرگنمایی این تصویر روزالیند & Fede تبلیغ مواد غذایی روزانه سادگی سرویس در قلب فیلادلفیا کنزینگت

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

روزالیند & Fede تبلیغ مواد غذایی روزانه سادگی سرویس در قلب فیلادلفیا کنزینگتون محله که در آن بیشتر مردم از استعمال بیش از حد مواد مخدر بیش از هر منطقه دیگر در شهر است. نینا فلدمن/ WHYY پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نینا فلدمن/ WHYY

قبل از فیلادلفیا تعطیل به سرعت گسترش coronavirus اد تا به حال روال: اکثر صبح ها او را سر به نزدیکی مک دونالد به قلم مو دندان های خود را شستشو صورت خود را و هنگامی که او پول خرید یک فنجان قهوه است. او خواهد گزاف گویی بین پناهگاه بی خانمان و سعی کنید برای گرفتن یک دوش. اما از آنجا که کسب و کار بسته و بسیاری از پناهگاه متوقف گرفتن جدید پذیرش اد شده است عمدتا خاموش از آن معمول است.

او هنوز هم زندگی در خیابان.

"من صادقانه باشد من واقعا خواب بیش از حد, می گوید:" اد که 51 و مبارزه با اعتیاد است. "هر 4 یا 5 روز من یک زن و شوهر ساعت."

NPR توافق به استفاده از نام خانوادگی زیرا او با استفاده از مواد مخدر غیر قانونی.

فیلادلفیا دارای بالاترین مصرف بیش از حد نرخ هر شهر بزرگ در آمریکا — در سال 2019 بیش از سه نفر در روز بر اثر استعمال بیش از حد مواد مخدر وجود دارد, به طور متوسط. قبل از coronavirus شروع به گسترش در سراسر ایالات متحده مخدر مصرف بیش از حد اپیدمی شد بزرگترین بحران بهداشتی در ذهن بسیاری از مسئولان شهرستان و کارشناسان بهداشت عمومی. اما این بیماری همه گیر کوروناویروس تا حد زیادی تحت الشعاع گفتگو در اطراف مواد مخدر بحران است. آن را هنوز هم با وجود شدت گرفتن کسب و کار تعطیلی لغو فرد درمان قرار ملاقات و فشار بر روی بسیاری از اعتیاد به منابع در این شهرستان است.

هنگامی که معمول خود را پناهگاه نبود یک گزینه بیشتر اد تلاش برای رسیدن به مسکونی دارو و درمان. او نمیفهمد که می تواند یک راه خوب برای سعی کنید به عقب بر گردیم روی پای خود را, و اگر هیچ چیز دیگری, دریافت چند شب استراحت. اما او تا به حال قرارداد pinkeye یک علامت تصور می شود در ارتباط با این ویروس است که منجر به COVID-19 بنابراین ارزیابی مرکز نمی خواهید به او را در بستری تسهیلات تا زمانی که او می خواهم بدست pinkeye چک. اما او نمی تواند به دکتر مراجعه کنید چرا که او نمی باید یک گوشی برای پزشکی از راه دور قرار ملاقات.

"من خودم گیر کرده و من در تلاش به جلو و همه چیز را با هم قبل از آن کاملا ضربات," او می گوید.

مردم در اد وضعیت دقیقا که روزالیند & Fede می خواهد برای کمک به. قبل از همه گیر & Fede خواهد ضربه خیابان از محله کنزینگتون که دارای بالاترین مواد مخدر مصرف بیش از حد رای دادن در فیلادلفیا. او می خواهم سر را با یک کیسه پر از اسنک میله کوکی ها و Narcan که مواد مخدر مصرف بیش از حد برگشت مواد مخدر است.

او می خواهم دست Narcan به مردم با استفاده از مواد مخدر و مردم فروش مواد مخدر — هر کسی که آن را می خواستم. & Fede آغاز شده و خود سازمان عملیات نجات شهر ما که در ابتدا مجموعه ای از به کار با بازماندگان خشونت اسلحه در محله. زمانی که او متوجه شد که مصرف بیش از حد شد و کشتار مردم بیش از حد او شروع به گرفتن بیشتر درگیر با کاهش آسیب جنبش و آغاز توزیع Narcan از طریق این شهر سرنگ.

هنگامی که در پنسیلوانیا اقامت در خانه سفارش رفت و به اثر & Fede و دیگران نگران است که بیشتر مردم ممکن است شروع به استفاده از مواد مخدر به تنهایی کمتر است اولین پاسخ دهندگان خواهد بود گشت زنی در خیابان ها در این نزدیکی هست و قادر به احیای آنها را اگر آنها overdosed.

پس & Fede و کاهش آسیب فعالان داد حتی بیشتر Narcan. یک نماینده برای پیشگیری از نقطه فیلادلفیا این کشور بزرگترین سرنگ می گوید که در طول ماه اول از این شهر اقامت در خانه سفارش آنها دست از تقریبا دو برابر Narcan به عنوان معمول است.

بعد از مستندات و انزوای اجتماعی آغاز شد & Fede نگران است که مردم بیشتر خواهد بود با استفاده از مواد مخدر به تنهایی منجر به مصرف بیش از حد. اما فیلادلفیا منجر به مرگ مصرف بیش از حد نرخ در طول همه گیر مورد همان باقی مانده آن را به عنوان این زمان در سال گذشته است. & Fede فکر می کند که شواهد و مدارک است که جاری شدن سیل در خیابان ها با Narcan در حال کار است — که مردم همچنان به استفاده از مواد مخدر و شاید حتی با استفاده از داروهای تر اما این است که کاربران در حال استفاده از Narcan بیشتر و اداره آن را به هر یک از دیگر.

اما نه همیشه: & Fede می گوید کاربران همیشه لازم نیست که دوستان به نگه داشتن سازمان دیده بان و اولین پاسخ دهندگان به نظر می رسد خیلی بیشتر مردد در مورد دخالت در طول بیماری همه گیر. برای مثال او به تازگی اداره Narcan به سه نفر در کنزینگتون که overdosed در نزدیکی یک ایستگاه مترو در حالی که دو افسر پلیس ایستاده بود و تماشا می کردند. قبل از همه گیر آنها خواهد بود اغلب در سمت راست وجود دارد با او کمک می کند.

برای معکوس کردن مصرف بیش از حد, & Fede را بیش از افرادی که او گفت: تا به حال شروع به چرخش آبی خود را به عنوان سطح اکسیژن کاهش یافته است. او تزریق اسپری بینی به بینی خود را با استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی برس. به طور معمول او را انجام می دهد نجات تنفس بیش از حد, اما پس از همه گیر شروع شد و او شروع به حمل یک Ambubag که پمپ هوا به یک فرد ریه ها و جلوگیری دهان به دهان (cpr). بین سه نفر او می گوید: آن زمان شش دوز Narcan برای احیای آنها.افسران پلیس نمی گام برای کمک به, اما آیا شیر یا خط به چند تن از کسانی که دوز خود را به عنوان او کار می کرد.

"من انتظار ندارم که اونا به اونا نجات نفس اگر آنها نمی خواهند به اما حداقل اداره زندگی-صرفه جویی در مواد مخدر می گوید:" & Fede. در کار خود به عنوان یک داوطلب او تخمین می زند او شخصا معکوس تقریبا 400 استعمال بیش از حد. "وجود اجتماعی فاصله — به حد" & Fede می گوید: "من فکر می کنم که زندگی کسی در خطر است آنها ارزش صرفه جویی در. شما فقط نمی توانید به تماشای مردم می میرند."

بزرگنمایی این تصویر

روزالیند & Fede که بزرگ شد در فیلادلفیا کنزینگتون محله شخصا معکوس 400 استعمال بیش از حد خود را شمارش. کیمبرلی Paynter/ WHYY پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کیمبرلی Paynter/ WHYY

حتی قبل از فیلادلفیا به طور رسمی صادر شده خود را اقامت در خانه سفارش پلیس شهر اعلام کرد و آنها را متوقف ساخت سطح پایین دستگیری از جمله مواد مخدر است. ایده این بود برای کاهش تماس با به طور کلی کمک به نگه داشتن زندان جمعیت کم و کاهش خطر ابتلا به ویروس گرفتن در اطراف در داخل. اما & Fede و دیگر فعالان اجتماعی می گویند کاهش اجرای قانون جسارت فروشندگان مواد مخدر در کنزینگتون که در آن باز هوا فروش مواد مخدر و استفاده از آنها رایج است.

"شما می توانید بگویید که آنها همه چیز را پایین پت از lookout به گوشه پسران به یک واقع برگزاری این محصول — برگزاری محصول رو خوب PPE دنده می گوید:" & Fede.

بیشتر فروشندگان کار آشکارا در خیابان منجر به بیشتر دعوا بر سر قلمرو او اضافه می کند که به نوبه خود بدان معنی است خشونت بیشتر ، در حالی که به طور کلی جرم و جنایت در فیلادلفیا و دیگر شهرهای بزرگ رفته در گیر خشونت اسلحه مشخصی است. پلیس از سر گرفته شد, دستگیری در آغاز ممکن است.

در حال حاضر زمانی که او می رود در خارج به راه رفتن در خیابان و دست Narcan, & Fede اضافه شده است چند چیز را به کیسه خود را از دست بیرون لوازم: ماسک صورت و دستکش و تفنگ قفل.

"آن را مانند کیت بقا از هود," او می گوید.

برای کسانی که مبارزه با اعتیاد که آماده برای شروع به بازیابی تازه آرام فدرال محدودیت های را ساخته اند آن را آسان تر برای دریافت داروها که محدود کردن مصرف هوس و بنیادی برداشت.

چندین تلاش های در حال انجام در میان فیلادلفیا مبتنی بر بهداشت عمومی گروه و عدالت کیفری سازمان های حمایتی به تلفن های همراه به کسانی که بی خانمان هستند و یا بیرون آمدن از زندان به طوری که آنها می توانید یک telehealth انتصاب را به سرعت دریافت یک نسخه برای کسانی که مواد مخدر. و در طول همه گیر مردم مصرف دارو-کمک به درمان می تواند خود را تجدید نسخه در هر ماه به جای هر هفته کمک می کند که کاهش سفر به داروخانه. آن است که بیش از حد به زودی به می دانم که اگر بیشتر مردم با استفاده از قوانین جدید و دسترسی به دارو-کمک به درمان از طریق پزشکی از راه دور, اما در صورتی که معلوم شود در این صورت بسیاری از اعتیاد به پزشکی متخصصان استدلال می کنند که قوانین جدید باید تبدیل به دائمی حتی پس از همه گیر به پایان می رسد.

"اگر ما پیدا کردن که این آرامش محدودیت آوردن بیشتر مردم به این جدول که ارائه عظیم اخلاقی سوال در مورد اینکه آیا یا نه DEA باید دوباره این سیاست های محدود کننده که آنها در حال رفتن در وهله اول می گوید:" بن Cocchiaro یک دکتر که رفتار مردم با مصرف مواد اختلال است.

Cocchiaro می گوید: تمام نقطه از درمان اعتیاد است که به کمک آسان برای دریافت به عنوان به زودی به عنوان کسی که برای آن آماده است. او امیدوار است اگر دسترسی به بازیابی می تواند ساده تر ساخته شده در طول یک بیماری همه گیر آن می تواند باقی می ماند که راه پس از آن بیش از حد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب